سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

موسوی حرمت‌شکنان روز عاشورا را «مردمی خداجو» نامید

موسوی :بکشید ما را بیدارتر می شویم 

 

 

اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل‌ها و بلندی ها، تیراندازی ها و آدم زیر کردن‌ها و ترورهاست.»

میرحسین موسوی در این بیانیه به اصطلاح راه‌حل‌های خروج از بحران خود ساخته، هتاکان و حرمت‌شکنان در روز عاشورای حسینی را که در این روز به جشن و هلهله پرداخته و عزاداران حسینی را به استهزا و در روند هیات‌های مذهبی اخلال ایجاد می کردند را عزاداران حسینی نامیده و با افتخار آنها را حامیان خود دانسته و مدعی شده است: «‌باز همه ملت‌ها و جهانیان شاهد بودند که در میان طوفانی از تهدیدها و تبلیغات و تکفیرها و اهانت‌ها، عزاداران حسینی در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند روانه میدانها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند.»
موسوی با این حال توضیح نداد اگر هتاکی ها و آشوب‌های روز عاشورا مسالمت آمیز بوده چرا مردم متحمل خسارت های زیادی در اموال عمومی و خصوصی شده و چند نفر در این اغتشاش کشته شده اند؟
این نامزد شکست‌خورده از مردم در انتخابات، در ادامه بیانیه خود برخلاف ادعای خود که حامیانش در این روز شعارهای تند نداده‌اند و به صورت مسالمت آمیز به عزاداری (با سوت و هلهله) پرداخته‌اند و بدون اشاره به توطئه‌های طراحی شده برای به دام انداختن وی و خانواده اش به سمت حرکات ساختارشکنانه آورده است: «اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل‌ها و بلندی ها، تیراندازی ها و آدم زیر کردن‌ها و ترورهاست.»
موسوی در ادامه بدون اشاره به درخواست مردم در تجمع چندین میلیونی روز چهارشنبه مبنی بر دستگیری و محاکمه سران فتنه و اینکه دیگر مسامحه مسئولان در مقابل آنها کافی است را منتسب به برخی اشخاص خاص نظام دانسته و اظهار داشته است: «بنده به صراحت و روشنی می گویم فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد.»
موسوی در ادامه بدون اشاره به اینکه چرا حامیانش دست به آشوب در خیابان‌ها می‌زنند و رابطه‌اش با تئوریسین‌های جنگ نرم صهیونیست چیست؟ علت همه این آشوب‌ها را دعوت به جنگ داخلی از سوی نظام دانسته‌ است و افزوده است: «بارها در یک سخنرانی کوتاه اعلام می‌کند مردم توجه کنید جنگ است! آیا این سخنان دعوت به جنگ و شورش داخلی نیست؟ با توجه به استفاده از اصطلاحات مذهبی و اشاره به آیات و روایات، این مراجع عظام و روحانیون فاضل هستند که می توانند بگویند با این گونه اشخاص چه می توان کرد؟»
وی در ادامه بیانیه با تایید دوباره اعمال ساختارشکنانه خود به صراحت اعلام‌ می‌کند که تا کشور به این موضوع اذعان نکند که بحرانی وجود دارد و از راه‌حل‌های ما برای حل آن استفاده نکند، ‌چنین آشوب‌ها و فتنه ها ادامه خواهد داشت موسوی در این بخش از بیانیه‌اش می‌گوید: «بنده به صراحت می گویم تا وجود یک بحران جدی در کشور به رسمیت شناخته نشود، راهی برای خروج از مشکلات و مسائل پیدا نخواهد شد. عدم اذعان به بحران، توجیه گر ادامه راه حل های سرکوبگرانه خواهد شد.»
موسوی در ادامه این بیانیه خود سوت و کف و هلهله، پاره کردن پرچم‌های عزای اباعبدالله،آتش کشیدن قرآن و حمله به مردم عزادار در روز عاشورا را حرمت شکنی ندانست و همچنان بر پروژه کشته‌سازی که در روز عاشورا توسط حامیان ایشان مجدداً‌ کلید خورد تأکید می‌کند و می‌آورد: «حرمت شکنی اگر در روز عاشورا صورت گرفته باشد مورد تایید ما نیست، اما بدترین نوع حرمت شکنی را کشتن بندگان بی‌گناه و عزادار در روز عاشورا و در ماه‌های حرام می دانیم.»
وی در حالی که ایران از امن ترین کشورهای جهان است درباره توهم بحران خود ساخته در پایان بیانیه‌اش 5 راهکار ارائه می‌دهد و شرط خاتمه دادن به آشوب و اغتشاش در کشور را عمل به این راهکارها می‌داند.
خوشبختانه مردم تهران در بی سابقه ترین راهپیمایی خود بارها برائت خود را از عناصر واپسگرا و فتنه گر به ویژه موسوی اعلام کردند و پاسخی درخور به وی دادند طبیعی است کسی که به رای مردم و قانون تمکین نمی کند و به ابزار دست اجانب تبدیل شده ناراحت باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
آشنای غریبه یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 20:23

ممنون از اینکه بذل توجه کردید
من هم شک ندارم ایران و اسلام دشمنان قسم خورده ای دارد که در هر برهه زمانی حاضرند از حیوان هم پست تر باشند..... من هرآنچه درمورد اینکه این افراد چه کسانی هستند فقط از طریق سایتها و خبرگزاریها میدانم و واقعا صلاحیت این رو ندارم که بگم مسبب و یا عامل فلان اتفاق چه کسی بوده و انشالله شما هم بعنوان شیعه حضرت علی؛ نسبت به تمام مطالبی که می فرمایید شخصا به یقین رسیده اید. انشالله خدا همراه ملت مسلمان باشد

آشنای غریبه شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 19:56 http://parsnarsis.blogsky.com

سلام
فیلمی که زیرگرفتن مخلوقات خدا توسط عده ای دیگه از اونها بود رو امروز دیدم... از صبح گیجم.. که چه برسر ما اومده به هرقیمتی و به هر عنوانی داریم عمر رو به سر می بریم
آقای نور..کاری ندارم که توی اون منطقه کی مقصر بود... اما اینجور اتفاقات نباید توسط یک مسلمان (اسماً یا قلباً) اتفاق بیوفته... انشالله خداوند قدرت تمیز حق از باطل رو به همه ما در این شرایط عنایت بفرماید
یاعلی

سلام
شما فکر میکنید کسانی که با ماشین عده ای رو زیر گرفته بودند چه کسانی هستند؟
به نظر شما منافقانی که از پادگان اشرف در عراق خودشون رو به اینجا رسونده بودند که خوشبختانه چند نفر از اونها هم دستگیر شدند برای چی خودشون رو به خطر انداختند و وارد ایران شدند؟
فکر میکنید دشمنان قسم خورده ملت ایران اعم از امریکا و اسرائیل و وهابیون و ... برای چی اینقدر دست و پا میزنند و میخوان اوضاع رو بسیار وخیم جلوه بدهند؟
حالا به نظر شما اینها برای پیشبرد اهدافشون از زیر کردن حتی طرفداران خودشون که به اسم نظام تموم بشه واهمه ای دارند؟
اینها که به این راحتی به تمام مقدسات ملت توهین میکنند و حتی کلام الله رو به آتش میکشند آیا برای رسیدن به هدفشون به خودشون هم رحم میکنند؟

محمد شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 18:15 http://www.torkaman.blogsky.com

سلام دوست عزیز آیا با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد