سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

نصیحت امام به مخالفان

 نصیحت امام به مخالفان  

 و اینجانب در اینجا یک وصیّت به اشخاصى که به انگیزه مختلف با جمهورى اسلامى مخالفت
 مى کنند و به جوانان چه دختران و چه پسرانى که مورد بهره بردارى منافقان و منحرفان
 فرصت طلب و سودجو واقع شده اند مى نمایم

که بى طرفانه و با فکر آزاد به قضاوت بنشینید
 و تبلیغات آنان که مى خواهند جمهورى اسلامى ساقط شود و کیفیت عمل آنان و رفتارشان با
 توده هاى محروم و گروه ها و دولتهایى که از آنان پشتیبانى کرده و مى کنند و گروه ها
 و اشخاصى که در داخل به آنان پیوسته و از آنان پشتیبانى مى کنند و اخلاق و رفتارشان
 در بین خود و هوادارانشان و تغییر موضعهایشان در پیشامدهاى مختلف را با دقت و بدون
 هواى نفس بررسى کنید، و مطالعه کنید حالات آنان که در این جمهورى اسلامى به دست منافقان
 و منحرفان شهید شدند، و ارزیابى کنید بین آنان و دشمنانشان ، نوارهاى این شهیدان تا
 حدى در دست و نوارهاى مخالفان شاید در دست شماها باشد. ببینید کدام دسته طرفدار محرومان
 و مظلومان جامعه هستند.برادران ! شما این اوراق را قبل از مرگ من نمى خوانید. ممکن
 است پس از من بخوانید در آن وقت من نزد شما نیستم که بخواهم به نفع خود و جلب نظرتان
 براى کسب مقام و قدرتى با قلب هاى جوان شما بازى کنم . من براى آنکه شما جوانان شایسته
 اى هستید علاقه دارم که جوانى خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهورى اسلامى صرف
 کنید، تا سعادت هر دوجهان را دریابید. و از خداوند غفور مى خواهم که شما را به راه
 مستقیم انسانیت هدایت کند و از گذشته ما و شما با رحمت واسعه خود بگذرد. شماها نیز
 در خلوتها از خداوند همین را بخواهید، که او هادى و رحمن است .
-------------------------------------
امام زنده است تا پرچم عظمت اسلام بر افراشته است .

نظرات 5 + ارسال نظر
یه بنده خدا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 16:31 http://moqanni.blogfa.com

سلام
وبلاگ پرمحتوایی دارین...با عنوان "جانم فدای رهبر " لینکتون کردم...یاعلی

یه بنده خدا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 http://moqanni.blogfa.com

سلام
ای رهبر آزاده اماده ایم آماده
لعنت به کسانی که در روز عاشورا شال به گردن سگ بستند
لعنت به کسانی روز عاشورا را بی حرمت کنند بی حرمتشان می کنیم
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد

آشنای غریبه جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 22:31 http://www.parsnarsis.blogsky.com

سلام دوستم
مزاحم شدم که فقط از زحمتت تشکر کنم

هادی جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 20:46 http://nabina.blogsky.com

سلام
خواهشا تصویر پس زمینه رو عوض کن تا بتونیم این مطالب رو بخونیم

خاک پای اباعبدالله الحسین جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 20:39 http://golestan636.blogfa.com

سلام دوباره بر شما دوست عزیز
ممنون از اینکه من رو لینک کردی
ادامه بده که چشم منافقین کوردل کور بشه انشاءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد