سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

موسوی رسما از توحش محاربان روز عاشورا حمایت کرد

 توهم مهره غرب درخصوص عزاداری‌های مردمی/ موسوی رسما از توحش محاربان روز عاشورا حمایت کرد

 

به گزارش از رجانیوز :میرحسین موسوی مهره مورد علاقه و هدایت غرب برای ایجاد بحران در ایران، با انتشار بیانیه‌ای رسماً مسئولیت حرمت‌شکنی محاربان در روز عاشورای حسینی را برعهده گرفت.


به گزارش رجانیوز، پس از گذشت 5 روز از حرمت‌شکنی بی‌سابقه تعدادی از اراذل و اوباش حامی موسوی در روز عاشورای حسینی که قلب میلیون‌ها مسلمان در داخل و خارج کشور را به درد آورد، موسوی که تا پیش از این، رفتارهای ضدملی او برای کشور دردسرساز شده بود، عملا مسئولیت رفتارهای ضددینی محاربان در روز عاشورا را نیز قبل کرد.


وی در بیانیه ایبا بیان اینکه برخی تصور می‌کردند اگر وی بیانیه ندهد، مردم به خیابان‌ها نمی‌آیند،گفته است: «بنده به عنوان یک همراه جنبش عظیم سبز مردمی با این نظر موافق نبودم و می اندیشیدم که تا اصلاحات لازم با تکیه براصول روشن که می توان آنها را از قانون اساسی استخراج کرد، صورت نگیرد ، آب رفته به جوی باز نخواهد گشت.»

موسوی در ادامه این نوشته تحریک‌آمیز با توهین به مردم عزادار تهران و اطلاق عنوان "مردم" برای محاربین این روز افزود: «برای مراسم عاشورای حسینی علیرغم درخواستهای فراوان، نه جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی اطلاعیه دادند و نه حجت الاسلام و المسلمین خاتمی اطلاعیه صادر کردند و نه بنده و دوستانم. با این وصف یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خود جوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی مانند. در حالی که مردم نه روزنامه همراه و مشوقی در کنار خود داشتند و نه از صدا و سیما، به عنوان رسانه ای ملی و بی طرف و منصف و عاقل بهره می بردند. باز همه ملت ها و جهانیان شاهد بودند که در میان طوفانی از تهدیدها و تبلیغات و تکفیرها و اهانتها، عزاداران حسینی در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند روانه میدانها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند و این بار نیز چون دفعات گذشته با اعمال تحریک آمیز مواجه شدند، خشونت های غیرقابل باور چون زیر کردن راهپیمانان، تیراندازی نیروهای لباس شخصی که امروز هویت آنها بر کسی پوشیده نیست و روز بروز پرده از چهره آنان و سرانشان کنار زده می شود، فاجعه ای را آفرید که اثرات آن به این زودی از صحنه سیاسی کشورمان رخت برنخواهد بست.»

در حالی موسوی متوهمانه تلاش کرده مردم خداجویی که حسین حسین گویان روز عاشورا به صحنه آمدند، و هیئت‌ها و دسته‌جات عزداری را به خود نسبت دهدکه حضور این دسته‌جات مردمی سابقه صدها ساله در تاریخ تشیع دارد و تا کنون نیز هیچ ربطی به بیانیه دادن یا ندادن مهره‌های غرب ندارد، تردیدی باقی نمی‌ماند که موسوی در این بخش از بیانیه خود برای کاهش قبح ضددینی رفتار محاربان حامی‌اش به مصادره عزاداری‌های با سابقه چندصدساله مردم ایران نیز پرداخته و توهم دارد که مردم در حمایت از او و جریان فتنه به عزاداری برای امام حسین(ع) پرداخته‌اند!و همه اینها در حالی است که همین عزاداران حسینی روز چهارشنبه در اعتراض به هتک حرمت عاشورا توسط حامیان وی، خشمگینانه ضد او و یارانش فریاد سر داده بودند.



وی در ادامه بدون اشاره به وحشی‌گری‌های حامیان بی‌دینش که روز عاشورا به شادی، هلهله، ضرب و جرح عزاداران، مأموران انتظامی، آتش زدن کیوسک پلیس، چندین خودرو و بیش از 30 دستگاه اتومبیل پلیس، تخریب اموال عمومی و خصوصی و... پرداختند و تصاویر و فیلم‌های آن نیز توسط صداوسیما منتشر شده و بعضا به دلیل عمق اهانت‌ها قابل پخش نبوده اما در اینترنت موجود است، می‌نویسد: «مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها، تیراندازی ها و آدم زیر کردن ها و ترورهاست . جالب آنکه در بعضی از این فیلم ها دیده شده است که مردم در پشت چهره نیروهای انتظامی و بسیجی مهاجم برادران خود را می بینند و در شرایط بحرانی و پر از خشم و هیاهوی آنروز سعی می کنند بدانها آسیبی نرسد. اگر صدا و سیما یک جو انصاف و عقل داشت می توانست برای تلطیف فضا و نزدیک کردن مردم به همدیگر گوشه ای از این صحنه ها را نشان دهد. ولی هیهات! جریان روزهای بعد از عاشورا و گسترش دستگیریها و دیگر تمهیدات دولتی نشان می دهد که مسئولان اشتباهات گذشته را این بار در وسعت بیشتر تکرار می کنند و آنها می اندیشند سیاست ارعاب تنها راه حل است.»

این مهره مورد علاقه و هدایت غرب که رفتارهای قانون‌شکنانه وی و حامیانش پس از انتخابات، بیشترین لطمه را به حیثیت جمهوری اسلامی زده و نظام استکباری را در امتیاز گرفتن از ایران امیدوار کرده است، ادعا کرد: «گیرم که چند روز با دستگیریها ، خشونت ها ، تهدیدها و بستن دهان روزنامه ها و رسانه ها سکوت برقرار گردید، تغییر قضاوت مردم را نسبت به نظام چگونه حل می کنید؟ تخریب مشروعیت را چگونه جبران می نمائید؟ نگاه ملامت آمیز و متعجب همه جهانیان از این همه خشونت یک دولت به ملت خود را چگونه تغییر می دهید؟ با مشکلات بر زمین مانده اقتصادی و معیشتی کشور که به دلیل ضعف مفرط دولت روزبروز وخیم تر می شود چه می کنید؟ با چه پشتوانه ای از کارآمدی و انسجام ملی و سیاست خارجی موثر، سایه قطعنامه ها و امتیازخواهی های بیشتر را در سطح بین الملل از سر کشور و ملتمان دور می کنید؟»

وی با تهدید نظام قضایی درخصوص برخورد با وی و کروبی و ادعای اینکه هرگونه برخورد گره بحران را ناگشودنی می‌کند،‌ادامه داد: «بنده به صراحت و روشنی می گویم فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد . سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، نتایج هر نوع اقدام تروریستی را مستقیما به سمت کانون نشانه خواهد رفت و گره مشکل بحران کنونی را نا گشودنی خواهد ساخت.» این در حالی است که هم اکنون یک تیم 36 نفره در رده حفاظتی عالیترین مقامات اجرایی نظام، از سوی جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت حفاظت از جان موسوی را بر عهده گرفته است.

موسوی که طی ماه‌های اخیر بیشترین حجم حمایت از وی توسط سران و رسانه‎های غربی و صهیونیستی انجام شده و وی تاکنون هیچ مرزبندی خارجی با این جریان‌های بیگانه و ضدملی نداشته است، مدعی شد: «ما نه آمریکایی هستیم و نه انگلیسی. تا حال نه کارت تبریکی برای روسای کشورهای بزرگ فرستاده ایم و نه امید یاری آنها را داریم و می دانیم با اصالت قدرت در روابط بین اللمل هر کشور به دنبال منافع ملی خود است و ما بیزار از کسانی هستیم که بر عرف و اعتقادات دینی و ملی ملت خود احترام نمی گذارند. و مضحک است که بما تهمت اهانت به قرآن، عاشورای امام حسین یا پاره کردن عکس حضرت امام قدس سره زده شود.»

وی در بخش پایانی این بیانیه 5 مورد به‌عنوان راه‌حل ذکر کرده و از پاسخگویی دولت به مجلس و قوه قضائیه، تدوین قانون انتخابات جدید، آزادی زندانیان، آزادی مطبوعات و تجمعات نام برده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 20:37 http://vapolitic.blogsky.com/

سلام
حمایت میریزید از کافران حربی به این دلیل است که خودش هم یک حیوان وحشی است

خاک پای اباعبدالله الحسین جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 20:19 http://golestan636.blogfa.com

سلام بر سالار شهیدان.
سلام بر شهیدان.
سلام بر امام شهیدان،حضرت روح الله.
سلام بر رهبر عزیز، حضرت سیدعلی.
و سلام بر شما.
سایتت رو تو وبلاگم لینک کردم . اگه دوست داشتی وبلاگ من رو لینک کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد