سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

آیت الله علم الهدی: رد حجت امام زمان رد خود امام زمان (عج) است

بدون توبه "هاشمی-خاتمی-موسوی-کروبی" محاربند 

 

/علم الهدی: اگر در مهلتی که به شما داده شده است توبه نکنید، محاربید

 

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در تجمع میلیونی عاشورائیان و عزاداران هتک حرمت روز عاشورا توسط حامیان موسوی، با اشاره به تعریف حزب الله و حزب الشیطان و مفهوم محاربه علیه نظام اسلامی اعلام کرد که اگر سران فتنه از این جریان برائت نکنند، حکم محارب خواهند داشت.

به گزارش رجانیوز، متن کامل سخنان آیت الله علم الهدی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله
السلام علیک یابن رسول الله
الذی سمحت نفسه بمهجته
السلام علی من اطاع الله فی سره و علانیة
السلام علی شهید الشهدا
السلام علی المرمل بالدماء
رزقنا الله مع امام منصور منتقم المهدی روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا و بعده فقد قال الله تبارک و تعالی فی محکم کتابه "و من یتول الله و رسوله والذین آمنوا فان حزب الله هم الغالبون"

با عرض تشکر خدمت شما و خواهران بپاخاسته، امت وفادار. حمایت‌های قهرمانانه شما مردم دلاور مهر نومیدی و یأسی است که برای همیشه بر دلها و مغزهای نابکاران ضد این نظام و ضد این انقلاب در سراسر کره زمین می زند. این اجتماع باشکوه امروز شما در این میدان انقلاب و خیابانهای اطراف تا امتداد نزدیک میدان امام حسین از طرف شرق و از طرف غرب تا امتداد چهارراه یادگار امام و جنوب وشمال هم به همین کیفیت، این اجتماع عظیم ثابت کننده آن بنیاد مرصوص جریان حاکمیت ولایت و حاکمیت الله بر این جامعه شماست. نوید این حقیقت را به دنیا اعلام می کند. این پایداری در خط حمایت از ولایت زمینه جهانی را مهیا ساخته است تا صاحب اصلی پس پرده نشین ما از پشت پرده ظاهر بشود و این وفاداری ها و لبیک‌گویی‌های مرد و زن با ایمان ما زمینه و وسیله فرج آن حضرت را دقیقاً آماده کند.

برادران!
امروز در برابر تمام کوشش‌ها و تلاش‌های شیطانی جریان‌های ناپاک چه در خارج و چه در داخل کشور آخرین سخن و کلام از منطق شما مردم دقیقاً باید اعلام بشود.

اولاً اجتماع و حضور جریانهای سیاسی در عرصه امت اسلام در منطق قرآن به دو جریان استناد دارد یعنی همه تجمعات همه احزاب همه تشکل‌ها همه جریان‌های سیاسی در بستر دو جریان قرار دارد: جریان حزب الله و جریان حزب الشیطان و خداوند در قرآن هم جریان حزب الله را مشخص کرده و هم جریان حزب الشیطان را.

در این آیه شریفه می فرماید کسانی که ولایت پذیر خدا و پیغمبر خدا و امام معصوم امیرالمؤمنین علیه السلام هستند چون "الذین آمنوا" که در این آیه است اشاره به "الذین آمنوا "درآیه قبل دارد که آیه ولایت است که می فرماید "إنما ولیکم الله و رسوله والذین آمنوا الذین یقیمون الصلوة ویؤتون الزکوة وهم راکعون". همانا ولی شما خداست پیغبمر است کسانی هستند که در حال رکوع صدقه و زکات می دهند که این مشخصه منحصر است در شخص امیرالمؤمنین علیه السلام.

در آیه بعدی هم می فرماید ولایت پذیر نسبت به علی و رسول و خدا حزب الله است. ولایت پذیری امیرالمومنین در امروز به چه کیفیت برای ما مردمی که 1400 سال از دوران علی علیه السلامفاصله داریم امکان پذیر است. چگونه ما امروز ولایت پذیر وجود مقدس مولای متقیان باشیم.

آیا این ولایت پذیری مظهری جز پیروی از ولایت الله دارد. مگر ولایت امیرالمومنین بعد از ایشان به یک یک ائمه علیهم السلام تا امام زمان منتقل نشد . امام زمان امام امروز امام ماست. اجرای امامات امام زمان از ما مردمی که دسترسی به امام زمان نداریم در اثر توقیع و نامه شریفه ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط است. وجود اقدس امام زمان در توقیع اسحاق بن یعقوب ولی فقیه را حجت خودشان معرفی می کند.

اگر کسی امروز ولایت فقیه را پذیرا نباشد ولایت امام زمان را پذیرا نیست. رد حجت امام زمان رد خود امام زمان علیه السلام است این در اصل ولایت فقیه است. پس اصل ولایت فقیه همان اصل امامت است و مخالفت با اصل ولایت فقیه مخالفت با اصل امامت است. در مصداق ولایت فقیه 20 سال گذشته 80 مجتهد عادل در خبرگان کشور مقام معظم رهبری را مصداق کامل عیار ولایت فقیه بعد از امام انتخاب کردند. در 20 سال گذشته 80درصد اما در آخرین اجلاس خبرگان که چند ماه قبل برقرار شد تمام خبرگان و هشتاد و چند مجتهد عادل نماینده این مردم همه رأی دادند که در روی کره زمین گزینه و مصداقی برای رهبری امت و ولی فقیهی جز مقام معظم رهبری وجود ندارد.

پس مخالفت با اصل ولایت فقیه مخالفت با اصل امامت مخالفت با اصل امامت مخالفت با آیه قرآن و مخالفت با شخص ولی فقیه چون گزینه و مصداق بر روی کره زمین منحصراً در شخص مقام معظم رهبری است مخالفت با اصل ولایت فقیه است.

پس امروز بر روی کره زمین برحسب اعلام خدا در آیه 53 سوره مبارکه مائده حزب الله در روی کره زمین کسی است که رهبری و ولایت این ولی امر مسلمین را پذیرفته باشد. بنابراین حزب الله در منطق قرآناین است.

اما حزب الشیطان در منطق قرآن در سوره مبارکه مجادله این است: "استَحوَذَ عَلَیهِمُ الشیطان فأَنساهم ذکر الله أُولئک حزب الشیطان أَلا إِنَّ حِزبَ الشیطان هم الخاسرون،إنّ الَذین یحادون اللّه و رَسوله أولئک فی الاذلین"

حزب الشیطان کسانی هستند که شیطان نسبت به آنها استحواذ دارد. این به معنای استیلا نیست. استحواذ از ماده "حوذ" است در لغت عبارت است از عملی که یک ساربان در مورد شتر انجام می هد وقتی ساربان می خواهد شتر را در یک مسیری ببرد می آید پشت شتر جایی که شتر ساربان را نبینید و دستهای خود را روی ران شتر می گذارد حساسیتی ایجاد می کند که ساربان شتر را از عقب به هر طرف که می خواهد ببرد.

قرآن می گوید حزب الشیطان آن مردمی هستند که شیطان آنها که از پشت سر فرماندهی می کند و به هرکسی می خواهد می برد.

امام بزرگوار فرمودند که شیطان بزرگ امروز آمریکاست پس بنابراین خائنینی که امریکا از پشت سر آنها را فرماندهی می کند، حزب الشیطان هستند. در آیه بعدی مشخصه حزب الشیطان را مشخص کرده است.

کسانی هستند که دشمنی با خدا و رسول خدا می کنند. دشمنی با رسول خدا امروز با مظهر رسول الله است. ولی فقیه منحصر به فرد زمان مقام معظم رهبری است. حزب الشیطان دشمنان رهبرند و هرکسی با هر عنوان در سبب دشمنی رهبر باشد به نص صریح آیه قرآن حزب الشیطان است.

با این معیار قرآنی در جامعه ما هم حزب الله معلوم شد هم حزب الشیطان آن هم به استناد قرآن ادعا نیست. شعار نیست، اغراق و مبالغه نیست استناد به قرآن است. امروز ولایت پذیر رهبری و ولی فقیه، حزب الله است. دشمن رهبری و ولی فقیه به استناد قرآن حزب الشیطان است.

برادران و خواهران و عزیزان من
امروز جنگ حزب الله و حزب الشیطان در عرصه این امت ظهور و بروز پیدا کرده است. جنگ جنگ قطعی است و صریح است. حزب الله در برابر حزب الشیطان. ما اینجا با این جریانهای سه نکته و سه حرف داریم.

شما مردم جمع شدید شما جمعیت میلیونی آمدید برای اینکه این واقعیت را ثابت کنید امروز برای همیشه باید تکلیف جبهه حزب الله در برابر حزب الشیطان مشخص شود. و آن هم با سه کلمه و سه مطلب.

کلمه اول با سران فتنه و با بسترگستران این حرکت حزب الشیطانی در این کشور است.

ما به سران فتنه اعلام می کنیم می گوییم کاری را شما شروع کردید از بغی شروع کرده و به محاربه رساندید. آغاز کارتان بغی بود. خدا در قرآن می فرماید یبغون فی الارض اولئک لهم العذاب الالیم

و شما حرکتتان را با بغی شروع کردید به معنای طلب ناحق. مطالبه نا حق در برابر نظام عدل می شود بغی. امام عادل این امت رهبر عظیم الشان در 22 خرداد در خطبه نماز جمعه شما را به حق دعوت کردند. گفتند اگر اشکالی به انتخابات دارید از طریق قانونی رسیدگی کنید. مطالبه ناحق کردید بر طبل مخالفت با جمهوری اسلامی کوبیدید و باغی شدید در نظام اسلامی و بغی ورزیدید. بغی شما بستر را آماده کرد جریان الحادی جریان کفر و مارکسیستی و منافقین ناپاک در بستر آن آمدند و این حرکت را شروع کردند. در عاشورا بغی شما به محاربه انجامید. بغی شما در روز عاشورا به محاربه انجامید. حرکت روز عاشورا دقیقاً‌محاربه بود. شما خواهید گفت شرط محارب "شاهراً‌بالسیف" ویا آنکه مسلحانه حرکت کند. فرمانده آن منافقین بودند. دلیل داریم که همه شاهدیم چون شعارهایی که منافقین روی سایتشان از 16 آذر گذاشتند آشوبگران عاشورا آن شعارهای منافقین را سردادند پس آنها دستیار منافقین بودند. فرمانده روز عاشورا منافقین بودند. امام بزرگوار در جریان عملیات مرصاد فرمودند منافقین محاربند و هرکس در داخل کشور با منافقین اعلام همکاری کند آنهم ملحق به آن منافق است و مهدور الدم است. منافقین فرمانده عملیات روز عاشورا بودند. اینها نه تنها اعلام همکاری کردند بلکه سرباز و پیاده نظام منافقین شدند. آنها محارب بودند پس به ملاک حکم امام در عملیات مرصاد کسانی که این غائله را بپا کردند محاربند.

به این سران فتنه این جمعیت میلیونی ملت اعلام می کند چون رهبرمعظم انقلاب برای شما راه توبه را بازکردند در یک ضرب الاجلی که باید دستگاه قضایی کشور معین کند شما باید توبه کنید و به دامن رهبر بازگردید و اگر توبه نکردید شما محاربید و این مردم و این نظام با شما به عنوان محارب برخورد می کنند.

مطلب دوم با متولیان اقتدار این نظام است. شما متولیان اقتدار این نظام مسئولند سیر اقتدار نظام هیبت اقتدار نظام را در عرصه های بین المللی حفظ کنید. ما نظام مقتدری داریم. نظام ما امروز روی کره زمین مقتدرترین نظام است. مجهز به همه تجهیزات و امکانات نظامی و انتظامی است و در عین حال میلیون‌ها انسان این امت پشتوانه این نظامند. امروز نظامی با این اقتدار روی کره زمین وجود ندارد. متولیان اقتدار دستگاه های امنیتی و انتظامی و قضایی مسئولند. اقتدار این نظام و هیبت این اقتدار نظام را حفظ کنند. این نظام به جان مردم است. اصل محوری نظام ولایت فقیه است. این مملکت زیر چکمه 40هزار مستشار امریکایی بوده است در دست نظام ستمشاهی بوده اند. این مردم با سینه خشک روبروی گلوله رفتند. آن وقت یک یک عده در مقابل چشم مردم بیایند توهین به ولایت فقیه کنند.

اما مطلب سوم

برادران و خواهران امروز در انتهای فلات آفریقا در لابلای جنگلهای آمازون در اقصی نقاط جهان اگر یک مسلمان که برای اسلام قلبش می تپد بخواهد مظهری برای سرباز جنگ بدر و احد به یاد بیاورد منظره شما مردم در نظرش مجسم می گردد. شما مردم خیلی مقام و منزلت دارید با این وفاداری و فداکاری می دانید شما به موقعیتی رسیدید به موقعیتی که امیرالمومنین علیه السلام امروز به شما افتخار مکی کند. اگر آن روز من تنها بودم و عزیزترین عزیزانم را مقابل چشمم کتک زدند. اما امروز اینهمه فدایی و ایثارگر در راه علی وجود دارد. از علی و زهرای آنروز یک نواده باقی مانده و سایه اش بر سر ما افتاده است. یا رسول الله این مردم این نواده باقی مانده از رسول الله را اینگونه در دست گرفتند خون رگ‌های بدن‌هایشان را به او تقدیم می کنند.

اما شما برادران و خواهران باید بدانید جنگ جنگ است جنگ نرم فضای کشور ما را گرفته است. سرباز جبهه نرم در مقابل جنگ نرم شما برادران و خواهران هستید. جنگ را جدی بگیرید و تهاجم را قطعی بدانید. خود دشمن را هدف قرار بدهید. ما نباید انفعالی برخورد کنیم. نباید یک عده آدم جیره خوار دشمن، دست به اعمال سخیف بزنند ما انفعالی برخورد کنیم در خیابان بریزیم. ما بایستی ابتکار عمل دست خودمان باشد انفعالی برخودر نکنیم اینها نباید توطئه کنند. دست به عثمان کشی زده شود این موج را بگیرند سورا شوند و استفاده کند. باید ابتکار عمل دست شما باشد. کسانی که در روبروی ولایت فقیه ایستاندند، منفور همه هستند. با هر قیافه‌ای و ژشتی، امروز از نظر مردم منفورترین و ناپاک ترین آدم‌ها هستند.

اما اگر شعارهای شما متوجه اشخاص شود شخحصیت شما را و شخصیت شعار شما را پایین می آورد
ما جنگمان در دنیا با ضد ولایت فقهی است با استکبار است ما بایستی جبهه را فراموش نکنیم.

یک خاطره از امام رضوان الله تعالی عرض می کنم

در محضر مقدس امام نشسته بودیم با جمعی از علما مشغول صحبت بودند یک عده ای از بسیجی‌ها داخل حسینیه جماران قصد داشتند امام را زیارت کنند و بروند جبهه. جلسه ما طول کشید و معطل شدند. شروع کردند به شعار دادن امام تشریف آوردند. احساس کردیم امام منقلب شدند. امام به قدری قوی بودند که احساساتی نمی شدند و وقتی احساساتی می شدند کسی چندان متوجه نمی شد. امام رنگ صورتشان برافروخته شد وساکت شدند حالت انقلابی با این صدای بسیجیها به امام دست داد. بعد از مدتی امام سرشان را بلند کردند و فرمودند اگر 10 تا از این‌ها خدمت امیرالمومنین بودند حق علی را نمی گرفتند. اگر لحظه ای که شهدای کربلا به شهادت رسیدند و امام حسین صدا می زد هل من ناصر ینصرنی آنجا بودند، سیدالشهدا با آن وضعیت به شهادت نمی رسیدند.

ای امام بزرگوار شما 20 سا ل است از بین ما رفته اید اما نفوذتان و معنویتان و قدرت تربیتی تان در این امت و نسلی که امام را ندیدند و تصویر صدا و سیمای شما را احساس کردند در عین حال نفوذ تربیتی شما امروز میلیون‌ها انسان را در راه حمایت از ارزشی ترین محور شما که ولایت فقیه بوده است اینطور به صحنه آورده است. و این شهامت و ایثاگری و وفاداری و فداکاری از آن نفوذ معنوی شما در دل امت خوشبختانه دژ اسلام در برابر کفر و دژ حزب الله را در برابر حزب الشیطان اینگونه قوی ساخته است.

اما دل‌ها می سوزد. این مردم در سابه پربرکت آقا این گونه جانفشانی می کنند ولی ابی عبدالله می فرمایند هل من ناصر ینصرنی سنگ به پیشانی اش بزنند و با تیغ سه شعبه جواب استیصالش را بدهند. خدایا به مظلومیت ابی عبدالله قسم می دهیم این مردم را به سپاه سیدالشهدا ملحق و محشور بگردان. وفاداری این امت را در دفتر امام زمان به عنوان فداکارترین سربازان ثبت و ضبط بفرما.

خدایا نقطه نهایی همه پیروزی ها و همه عزت ها و همه ارزشهای دینی ما فرج مولای ما را تعجیل فرما.
خدا یا تو شاهدی که خون و جان مردم هستی مردم رهبر است. سایه رهبر بر این مردم ضامن بقا و استمرار این مردم است. سایه مقام معظم رهبری را بر ما مستدام بدار.

جبهه های مقابل این نظام و جبهه های نفاق و کفر و استکبار ذلیل و خوار و نابود بگردان.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد