سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

درنامه ای خطاب به آملی لاریجانی مطرح شد:

مصونیت آقازاده‌های فتنه‌ گر از کجا نشات می گیرد؟  

 

 

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای خطاب به قوه قضائیه تاکید کرد:
 مصونیت برخی آقازاده‌ها که نیت ناپاک و عمل فتنه گرانه آنها بر هیچ کس پوشیده نیست، از کجا ناشی می‌شود؟

 
به گزارش جهان،متن بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به شرح ذیل است: 

سلام و درود خداوند بر شهدای کربلا و ادامه دهندگان راه ایشان در جمهوری اسلامی همان شهیدان بسیجی که در ایام اخیر به دست جریان فتنه به شهادت رسیدند و نامی از ایشان در هیچ کجا برده نمی‌شود.
سال 61 هجری قمری شاهد اتفاقی بود که سرمشق همه آزادگان جهان و شیعیان اهل بیت تا روز قیامت شد امام حسین(ع) بهترین فرد زمان خودیش در این سال برای احیای این؟ از مکه به سمت کوفه خارج می‌شود تا به مردم زمان خویش و روزگاران بعد چهره واقعی عده‌ای را بنماید که نماز می‌خوانند و ادعای دین داشتند ولی لقمه حرام و آنها را واداشت تا از اسلام چیزی جز نامش را برنتابند.
چهارده قرن از آن واقعه تاریخی می‌گذرد و هر جا که سخن از آزادی و آزادگی باشد با نام امام حسین(ع) عجین شده است پس از چهارده قرن از روزی که درست میراث پیامبر در میان امت را شکستند سپری می‌شود.
و چه شگفت‌آور و روشن است تکرار تاریخ برای اهل بصیرت؛ وقایع عاشورا دوباره به دست یزیدیان زمان ترسیم می‌شود هر چند در نظر عاشورا به سوی کسانی که به یاد مولایشان در روز عاشورا نماز عشق می‌خواندند سنگ پرانی شد، مجالس عزای عاشورایی به هم ریخته شد و عده‌ای همنوا با یزیدیان و امویان زمان پس از ظهر عاشورا به دست افشانی و پایکوبی پرداختند و پرچم حسین و قرآن را به آتش کشیدند و قلب ملت ایران و دل هر آزاده‌ای را جریحه دار کردند، ولی تقدیر بر این بوده که دشمنان ما نادانان و احمقان باشند که هنوز نفهمیده‌اند روح و جان ملت ایران با محترم و عاشورا آمیخته است.
محرم غربال حق و باطل در طول تاریخ است. عاشورا تنها یک حادثه و تاریخ نیست، عاشورا مکتبی است که در آن فلسفه ولایت و شهادت و وفاداری معنا پیدا کرده است و مردم ایران به خوبی آنرا فرا گرفته‌اند.
پیداست هنوز دشمن و خائنان نفهمیده‌اند که دیگر حسین زمان تنها نیست. 

و اما سخنی با قوه قضائیه؛
این همه مماشات و سکوت برای چیست؟ اگر ملت ایران تاکنون صبر کرده به خاطر فرمان رهبر عزیزمان است. تا چه زمان دست روی دست بگذاریم و شاهد شدیدترین اهانت‌ها به ارزش‌ها و مردم از ارزشمدار باشیم و حرکتی در برخورد با سران فتنه صورت نگیرد؟ تا چه زمان شاهد باشیم عده‌ای مواجب بگیر و سلطنت‌طلب و منافق با آبروی نظام و مردم بازی کنند و هر چند مدت یک‌بار با آتش بازی و آشوب و جنایت، خوراک تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه و صهیونیستی را فراهم کنند؟
مگر هدف این گروه چیزی غیر از مخالفت با اسلام ناب محمدی، اهل بیت، قرآن و نهایتا با نظام اسلامی است؟
چرا طبق قانون جمهوری اسلامی ایران با فتنه‌گران برخورد نمی‌شود؟ مصونیت برخی آقازاده‌ها که نیت ناپاک و عمل فتنه‌گرانه آنها بر هیچ کس پوشیده نیست، از کجا ناشی می‌شود؟ 

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن محکوم کردن چنین هتک حرمت بی سابقه‌ای به ارزش‌های عاشورایی و عزاداران حسینی، مسببین اصلی این حرکت را سران جریان فتنه یعنی موسوی، کروبی و خاتمی می‌داند و از قوه قضائیه خواهان برخورد با سران فتنه، برای کور کردن تکرار چنین حرکاتی است و قاطعانه خواستاریم به جای برخورد با افراد درجه چندم آنها سرچشمه اصلی را کور کند و در برخورد با آنان تعلل نکند که اگل تعلل صورت گیرد، پیشاپیش مردم انقلابی ایران در دفاع از انقلاب و ولایت دست به حرکتی انقلابی خواهیم زد وخود به مجازات آنان خواهیم پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد