سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

تصاویر مبتذل و محجبه،حامیان موسوی

 

تصاویر مبتذل و محجبه،حامیان موسوی

 

در حالی که اغتشاشگران در یک برنامه سازماندهی شده، تلاش دارند تا با حضور در تیپ‌‌ها و قیافه‌های مختلف، از جمله استفاده از پوشش چادر و قرار گرفتن در مقابل دوربین‌های رسانه های غربی، حاضرین در آشوب‌های تهران را از همه اقشار مردم معرفی کنند، بررسی‌های رجانیوز ابعاد جدیدی از این ظاهرسازی را فاش کرد.

به گزارش رجانیوز، در حالی که حامیان موسوی، در روز عاشورا با هتک حرمت مقدساتی که حتی هموطنان غیر مسلمان ایرانی نیز احترام آنرا رعایت می‌کنند، خون ملت ایران را به جوش آوردند، انتشار تصاویری از این جماعت بی‌دین با پوشش چادر آنهم در حال هتک حرمت و شادی در روز عاشورای حسینی، مایه تعجب افکار عمومی شده است. با این حال، بررسی‌های رجانیوز و مراجعه به صفحات بلاگ های شخصی این آشوب طلبان نشان داد، که استفاده از این نوع پوشش ظاهرسازی بوده و این افراد، نه تنها اهل استفاده از پوشش چادر نیستند، بلکه به اولیات شرعی نیز پایبند نیستند.

برای نمونه، بهاره که به همراه یکی از دوستانش به عنوان دو زن محجبه با پوشش چادر در مراسم تشییع منتظری حاضر شده و عکس‌های خود را در اینترنت نیز منتشر کرده‌اند، در صفحه شخصی خود در وبسایت یاهو در کنار تصاویر خود با پوشش چادر در این مراسم، اقدام به انتشار تصاویر مبتذل و زننده خود در شهر دوبی نیز نموده است.
این در حالی است که پیش از این نیز عکس هایی از حضور برخی زنان با پوشش چادر و به گونه ای بسیار مضحک در این تجمعات منتشر شده بود.

اگرچه اهانت های صورت گرفته به مقدسات در روز عاشورا توسط حامیان موسوی، با توجه به احترام پیروان همه مذاهب و ادیان به این روز، برای بسیاری شگفت آور بود، اما این موضوع برای افرادی که به سایت‌های و محیط های جمعی آشوب طلبان مراجعه می کنند امری بسیار عادی است چنانکه سایت جمعی بالاترین به عنوان یکی از اصلی ترین محیط های مبادله اطلاعات این عده، سال هاست که به عنوان محلی برای مبادله لینک و فحاشی به ائمه و دین اسلام و احکام دینی شناخته می‌شود.

به نظر می رسد اشتباه تاریخی این جریان در هتک حرمت از روز عاشورا، علی‌رغم بسیاری از ظاهرسازی های دینی و مذهبی و استفاده از نمادهای دینی همچون رنگ سبز، به عامل اصلی و جدی نابودی این جریان تبدیل شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد