سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>بیانیه هیات دولت در محکومیت هتک حرمت روز عاشورا

ملت ایران چشم فتنه را کور و نقشه های دشمنان را خنثی خواهد کرد
هیات دولت سه شنبه شب با اعلام انزجار از ساختارشکنان بی‌هویت که با هتک حرمت روز عاشورا به ایمان و مقدسات مردم اهانت کرده‌اند، بیانیه ای منتشر کرد.

هیات دولت در این بیانیه تصریح کرده است: ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی که همواره وفاداری خود را به نظام اسلامی و اصل مترقی و رفیع ولایت فقیه و رهبری فرزانه اثبات کرده‌اند؛ بار دیگر ایادی خود فروخته و بازی‌خوردگان استکبار را سر جای خود می‌نشانند و چشم فتنه را کور، خواب پریشان بداندیشان و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد و دندان غیظ‌آلود دشمنان را در هم خواهند شکست.
متن کامل بیانیه هیات دولت در محکومیت ساختارشکنان روز عاشورا در تهران به شرح زیر است:

"این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است"
امام خمینی رحمه الله علیه
عاشورای حسینی صحنه مجاهدت و جانبازی بی‌بدیل سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران وفادار ایشان است و پرچم عدالت، شرافت، انسانیت و آزادگی همواره در سایه رأس مطهر و بر نیزه آن امام همام برافراشته خواهد ماند.
«عاشورا» در متن تاریخ تشیع و در عمق جان و باورهای پاک، جاری و «نهضت شکوهمند کربلا» چونان کوثری ناب سیراب‌کنندة جان‌های عاشق شیعه است و فرهنگ عاشورا با محتوای الهی و حماسی معنا و مفهوم دین‌داری محض و ستم‌ستیزی سازنده، درسی بزرگ برای همه انسان‌های آزاده می‌باشد.
پیام عاشورای سال 61 هجری، لزوم هوشیاری دین‌مداران، به ویژه خواص اهل دین است که حنجره خونین عزیز فاطمه و جان نبی و علی صلوات الله علیهم اجمعین تا قیامت آن را فریاد خواهد زد و گروه‌های دین‌فروش را رسوای جهانیان خواهد ساخت.
آنچه در عاشورای 1431 در تهران پایتخت قلب‌های عاشق اهل بیت علیهم‌السلام روی داد، بازترسیم روز دهم محرم سال 61 هجری است که تمامیت کفر و باطل، الحاد و نفاق در برابر تمامیت حق صف آراست تا شاید با استخدام گروهی از اراذل و بازماندگان گروهک‌های ضدانقلابی سوت زنان و هلهله‌کنان فاجعة دیگری را به تصویر کشانند اما چه خیال باطلی که این مردم در مکتب خونین حسینی درس ایثار و حماسه فرا گرفته و مردانگی و صلابت خود را با تقدیم فرزندان برومندشان اثبات کرده و از هر چه کوفی خصلت و کوفی باور بیزارند.
هتک حرمت روز عاشورا و زیرپا گذاشتن ارزش‌های انسانی لکه ننگی بر پیشانی موج‌سواران فتنه‌گر است که با سرسپردگی علنی و آشکار به بیگانگان در توهم براندازی نظام اسلامی‌اند. این فرقه گمراه که غافل از عواقب ناگوار اعمال نابخردانه و نسنجیده خود با اقدامات ساختارشکنانه و سردادن شعارهای موهن موجبات اندوه ملت شریف ایران و شادی جبهة صهیونیزم جهانی را فراهم می‌کنند و عملاً فرش قرمز زیر پای بیگانگان گسترانیده و امنیت ملی را نشانه می‌روند باید بدانند که در نقش پیاده نظام دشمن ظاهر شده‌اند.
ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی که همواره وفاداری خود را به نظام اسلامی و اصل مترقی و رفیع ولایت فقیه و رهبری فرزانه اثبات کرده‌اند و در رفراندوم بزرگ 22 خرداد ماه بزرگترین «نه» تاریخی را به غرب مداران دین‌ستیز و خودباخته نشان داده‌اند، بار دیگر ایادی خود فروخته و بازی‌خوردگان استکبار را سر جای خود می‌نشانند و اوراق زرین دیگری از افتخار ایران زمین را ورق خواهند زد و چشم فتنه را کور، خواب پریشان بداندیشان و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب و دندان غیظ‌آلود دشمنان را در هم خواهند شکست.
هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران با عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و نائب برحقش رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، همراه با اقشار مختلف مردم انزجار خود از ساختارشکنان بی‌هویت که به ایمان و مقدسات مردم اهانت کرده‌اند را اعلام می‌دارد.
امید است که عموم مردم دردمند و عزادار ایران اسلامی در عین هوشیاری با حفظ آرامش و بذل همکاری با مقام های مسئول، آنان را بر چیدن بساط فتنه‌گران یاری دهند.
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
هیات دولت جمهوری اسلامی ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد