سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

خاتمی و موسوی دست دردست اوباما به جنگ امام حسین (ع) آمده اند

 

کوچک زاده، نماینده مردم تهران: فرزندان هاشمی مرتد اند

 

 .

حادثه‌ تلخ آشوب عده‌ای مرتد و اراذل و اوباش در حاشیه عزاداری‌های میلیونی عاشورای حسینی، هرچند از لحاظ کمیت و کیفیت در سطح نازلی قرار دارد، لیکن اقدام شوم فتنه‌گران و بازماندگان کودتاچیان آمریکایی و صهیونیستی در توهین به مقدسات و تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح عزاداران حسینی به حدی ننگ‌آور و قابل شماتت است که با کمتر رویدادی قابل مقایسه می‌باشد

 

مهدی کوچک زاده" عضو فراکسیون اکثریت مجلس با بیان اینکه به گفته امام کسانی که مرگ بر اصل ولایت فقیه می گویند، مرتد هستند، گفت : منتظریم ببینیم دستگاه قضائی و ریاست آن که خودش یک مجتهد کامل است چه زمانی می خواهد مرتدین را به سزای اعمالشان برساند.

به گزارش برنا کوچک زاده تصریح کرد: روز گذشته فائزه و مهدی هاشمی و امثال موسوی و کروبی با حمایت از شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه ارتدادشان را اثبات کردند.

نماینده مردم تهراندر ادامه با بیان اینکه منتظریم ببینیم مدعیان دروغین دوستی با امام (ره) چه عکس العملی خواهند داشت، گفت: می خواهیم بدانیم که اتفاقات روز یکشنبه در حقیقت منویات قلبی این افراد بود یا خیر؛ زیرا اگر کسی مسلمان واقعی باشد خواستار مجازات کسانی می شود که نسبت به اسلام هتک حرمت و اهانت کردند

سردار جزایری: حرمت شکنی‌های روز عاشورا مصداق بارز الحاد و ارتداد است

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت:از مسوولین قضایی می‌خواهیم با قاطعیت به وظیفه‌ خود عمل کنند.
 

به گزارش ایسنا سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری در جمع عزاداران حسینی پیرامون حرمت‌شکنی‌های معاندین اسلام و جمهوری اسلامی ایران در روز شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: حادثه‌ تلخ آشوب عده‌ای مرتد و اراذل و اوباش در حاشیه عزاداری‌های میلیونی عاشورای حسینی، هرچند از لحاظ کمیت و کیفیت در سطح نازلی قرار دارد، لیکن اقدام شوم فتنه‌گران و بازماندگان کودتاچیان آمریکایی و صهیونیستی در توهین به مقدسات و تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح عزاداران حسینی به حدی ننگ‌آور و قابل شماتت است که با کمتر رویدادی قابل مقایسه می‌باشد.

وی با عرض تسلیت و تعزیت این‌گونه توهین‌ها به ارزش‌های اسلامی خدمت حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: تحرکاتی از این قبیل مصداق بارز الحاد و ارتداد چنین تجمع‌کنندگان و آشوبگرانی است و از مسوولین قضایی می‌خواهیم با قاطعیت به وظیفه‌ خود عمل کنند.

وی تاکید کرد: باید با بعضی کشورهای اروپایی و به خصوص دولت و حاکمان انگلیس که رذیلانه در کنار آمریکا و در راس برنامه‌ریزان و حامیان اصلی این‌ؤگونه توطئه‌ها و فتنه‌ها می‌باشند و در رسانه‌های‌شان به صراحت تروریسم را آموزش می‌دهند، برخورد شود و جای تعجب است، چرا اقدامی موثر نسبت به بازتعریف سطح روابط و ارتباطات سیاسی و به خصوص اقتصادی با این کشورها و برخوردهای حقوقی با آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اظهار کرد: همه کسانی که شاهد حضور خیل عظیم عزاداران حسینی در اقصی نقاط ایران اسلامی بودند، اذعان دارند که با وجود تهاجمات بی‌سابقه رژیم‌های سلطه به اسلام عزیز، حضور آحاد مختلف مردم در محرم امسال و به خصوص عاشورای حسینی بسیار پررنگ‌تر از سال‌های قبل برآورد می‌شود.

وی اظهار کرد: هرچند کودتای رنگین شکست خورده است، لیکن فتنه ادامه دارد و ارتقاء بصیرت سازمانی شرط اصلی مقابله با آن به حساب می‌آید.

خاتمی و موسوی دست در دست اوباما به جنگ امام حسین (ع) آمده اند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقت آن رسیده است از سران فتنه به عنوان عوامل وقایع اخیر اعلام برائت شود، گفت: خاتمی و موسوی دست در دست اوباما به جنگ امام حسین (ع) آمده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران مجلس در آغاز جلسه علنی امروز (سه شنبه) در واکنش به هتک حرمت اغتشاشگران نسبت به ساحت مقدس حضرت امام حسین (ع) در عاشورای حسینی ، در تذکری آئین‌نامه‌ای، اظهار داشت: ‌عده‌ای از عناصر فاسد با زمینه‌سازی عده‌ای دنیا طلب و هواپرست در روز عاشورا به عاشورای حسینی و قرآن کریم هتک حرمت کردند.
وی افزود: اینجا جا دارد هر مومنی از درد جان دهد و اشکش جاری شود؛ اینجا دیگر جای تسامح نیست و خون مومنان حسینی باید به جوش آید و فریاد برآورند که هیهات من الذله.
نمایندگان مجلس بعد از این گفته حسینیان با فریاد هیهات من‌الذله وی را همراهی کردند.
حسینیان در ادامه خاطرنشان کرد:‌ امروز باید تسامح را کنار گذشته و رسما از کسانی که با نام و نشان این زمینه را فراهم کردند اعلام برائت کنیم.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: وقت آن است که از موسوی و خاتمی که هنوز بیشرمانه دست در دست اوباما به جنگ امام حسین (ع) و ولایت او آمده‌اند و از امام خمینی (ره) شرم نمی‌کنند و از حسینیه جماران که متعلق به همه شهیدان، جانبازان و انقلابیون است وسیله‌ای برای کوبیدن امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) و راه آنان است، استفاده می‌کنند اعلام برائت ‌کنیم.
وی افزود: آیا وقت آن نرسیده که تسامح را کنار گذاشته و از این مزدوران وابسته به دشمن با اسم و نام اعلام برائت کنیم؟
حسینیان در پایان از نمایندگان خواست تا دقایقی در راهپیمایی در خارج از صحن مجلس در محکومیت این اقدام پلید شرکت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد