سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

ننگ حرمت شکنی عاشورا ارگان سازمان «سیا» را به دست و پا انداخت


رسانه های ضدانقلاب پس از چند هفته دمیدن در آتش فتنه و گزارش جانبدارانه و لحظه به لحظه از معرکه گیری اوباش در روز عاشورا، وارد فاز جدید شده و ادعا می کنند جمهوری اسلامی حرمت روز عاشورا را نگه نداشته است!

دهها رسانه ضدانقلاب نظیر رادیو فردا، گویا نیوز، روزنت، العربیه، و... پس از 24ساعت حمایت تمام عیار از تحرکات بی سابقه اوباش، اکنون مدعی حرمت برای روز عاشورا شده و نظام اسلامی را مقصر جلوه می دهند.
در این زمینه ارگان رسمی سازمان سیا (رادیو فردا) که گویا فرجام پروژه جدید را برخلاف هدفگذاری طراحان آن یافته و جمع بندی ماجرا را به ضرر فتنه سبز می بیند، با فراخوان شماری از عناصر حلقه به گوش، به وارونه نمایی ماجرا اهتمام کرد. عوامل ضدانقلاب (عناصری نظیر محمدجواد اکبرین) در گفت وگو با رادیو فردا با اشک تمساح ریختن برای ارزش های دینی و مذهبی گفتند: جمهوری اسلامی از این ارزش ها عبور کرده است و حرمت آنها را نگه نمی دارد. هرگز تصور نمی شد جمهوری اسلامی حرمت عزاداران ]؟![ عاشورا را بشکند.
اکبرین که پیش از فرار از کشور با نشریات اصلاح طلب همکاری می کرد، افزود: جامعه ایران جامعه ای معنوی است البته نمی خواهم بگویم جامعه دینی و مذهبی است ]![ ولی شعارهای معنوی برایش مهم است و همیشه این طور بوده که جنبش سبز ترکیبی است از نیروهای دینی و غیردینی اما اکثریت جامعه ایران را دینداران و گرایش های معنوی و مذهبی تشکیل می دهند.
این گونه موضع گیری های مغشوش و پرتناقض در حالی است که آشوبگران همزمان با سوگواری میلیونی مردم تهران برای سالار شهیدان و خالی بودن موقتی برخی خیابان های مرکزی شهر، آفتابی شده، به برخی دسته های عزاداری و موتورهای پارک شده حمله کرده و پس از هتاکی و و آتش زدن قرآن و پرچم های عزا، به اموال عمومی و چند ماشین پلیس حمله ور شدند. به عبارت دیگر اوباش اجیر شده اساسا قصد عزاداری نداشتند هیچ که بنا داشتند عظمت ملت ایران در روز افتخار و اعتزاز به قیام حسینی را مخدوش کنند.
تحلیل های اخیر رسانه های ضدانقلاب و شانه خالی کردن از مسئولیت عملکرد اوباش نشان می دهد که برخلاف پیش بینی اولیه، جسارت و هتاکی اخیر کاملا به ضرر طراحان فتنه تمام شده و ماهیت آنها را با پرسش و انزجار عمومی بیشتری مواجه کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد