سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

سخنان احمدی نژاد در شب تاسوعا در مسجد ارگ تهران

ریشه این دشمنی ها همین حسین حسین گفتن شماست 

 

 

 

شما سیاست مدارانتان یکی از یکی احمق تر است که نه تاریخ می شناسید و نه سیاست ، آمدید میگویید مناره ها ی مساجد را خراب کنید ، خیال کردید با خراب کردن مناره ها جلوی سیل حرکت ایمانی و معنوی انقلاب اسلامی را می توانید بگیرید ، شما نمی فهمید مناره ها ایمان نمی آورند و این ایمان مردم است که مناره می سازد

ملتی که درمکتب حسینی غرق است،توطئه های شیطانی سلطه گران را درهم می کوبید.

محمود احمدی ن‍ژاد همزمان با شب تاسوعای حسینی در مسجد ارک تهران در جمع عزاداران حسینی حاضر شد.

احمدی نژاد طی سخنانی در جمع عزاداران حسینی گفت: خداوند همه عالم را خلق کرده است تا در زمین پرچم امامت و ولایت برافراشته شود . همه پیامبران الهی آمده اند تا این حقیقت را فریاد کنند .راهی برای نجات ، راهی برای کمال و راهی برای تعالی و سعادت جز پیوستن به خط ولایت و امامت وجود ندارد . همه دعواهای اصلی در طول تاریخ بر امامت و ولایت است ، صحنه کربلا و عاشورا فریاد بلند حقانیت امامت است .

وی افزود: 1400 سال است هنوز واقعه عاشورا و کربلا آنگونه که بوده است برای ما روشن نشده است اما آن مقدار که ما می دانیم ، هیچ حادثه ای جز کربلا ظرفیت بیان و نمایش آن عظمت را نداشته است .

رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عظمت واقعه عاشورا ادامه داد: شما هزار بار سخنرانی کنید ، کتاب بنویسید،جنگها پیش بیاید، هیچ کدام به اندازه کربلا و عاشورا ظرفیت بیان حقیقت را ندارد . عاشورا تجلی همه عظمت امامت است . از یک طرف عاشورا و کربلا نهایت شقاوت و عداوت کسانی است که از مسیر امامت فاصله گرفته اند .

احمدی ن‍ژاد با بیان اینکه جنایت در دنیا خیلی اتفاق افتاده است، گفت: در همین قرن گذشته لااقل یک میلیون انسان کشته شده است، اما هیچ کس با شنیدن این خبر نه دلش شکسته و نه اشکش جاری شد و نه هدایت و نه راه را پیدا میکند، حادثه کربلا صحنه ای است که راه را برای همیشه برای بشر نشان داد.

وی افزود: کسی که با امام پیوست با همه عالم پیوسته است، با همه حقیقت و با خدا پیوسته است. 1400 سال گذشته است، عاشورائیان هر روز عزیز تر و جبهه مقابل حسینیان، هر روز ذلیل تر و ضعیف تر می شوند .

احمدی ن‍ژاد ادامه داد: امروز کشور جمهوری در دنیا زیاد است، در حال حاضر چهار جمهوری اسلامی در دنیا داریم، کشورهای آزاد و دمکرات زیاد است، اما چرا همه قلدرها و غارتگرها و جنایت کارها و دزدهای بین المللی آنقدر با ملت ما دشمنی دارند؟ ریشه این دشمنی کجاست ؟ ریشه اش همین حسین حسین گفتن شماست.
چرا که در ایران زمین پرچم امامت و ولایت بر افراشته شده است

وی خطاب به دشمنان ملت ایران تاکید کرد: به دشمنان می گویم ملت ما یک ملت حسینی است، آنقدر شجاعت دارد که حرف خود را صریح به دنیا بزند، شما مرد باشید و حرفتان را صریح بزنید. همین جا اعلام می کنم دولت آمریکا می خواهد در خاورمیانه مسلط بشود من به شما می گویم ، ملت ولایت مدار و حسینی ایران اجازه نخواهد داد شما بر خاورمیانه مسلط بشوید. (صدای تکبیر حضار)

رییس جمهوری اسلامی ایران با اعلام این نکته که ما با سیاست های شما مخالفیم، افزود: اصلا در جمهوری اسلامی پرچم ولایت بر افراشته شده است برای مقابله با ظلم، برای دفاع از مظلومان برای دفاع از ملیت و شرف ملت ایران، شما هم آن شجاعت و مردانگی را داشته باشید و بگویید ایران با سیاست های ما مخالف است .

احمدی ن‍ژاد ادامه داد: به اربابانتان بگویید ملت ایران و جمهوری اسلامی امروز به فضل الهی ده برابر یک سال گذشته قدرتمند تر در برابر شما خواهد ایستاد.

وی تاکید کرد: ملت ایران ملت نجیبی است ، ملت ایران پیرو اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است پر حوصله است و صبر می کند ، اما وای به روزی که خشم ملت ایران لبریز شود آن وقت خواهید دید ظرف یک روز بساط همه شما را از روی کره زمین خواهد چید.

احمدی ن‍ژاد همچنین در واکنش به برخی تحرکات ضد اسلای در اروپا گفت: شما سیاست مدارانتان یکی از یکی احمق تر است که نه تاریخ می شناسید و نه سیاست ، آمدید میگویید مناره ها ی مساجد را خراب کنید ، خیال کردید با خراب کردن مناره ها جلوی سیل حرکت ایمانی و معنوی انقلاب اسلامی را می توانید بگیرید ، شما نمی فهمید مناره ها ایمان نمی آورند و این ایمان مردم است که مناره می سازد.

وی در خصوص وقایع اخیر نیز تاکید کرد: عکس امام را پاره کردید ، با عشق ملت ایران به امام چه کار می خواهید کنید با اندیشه امام که در دل تک تک ملت ایران جوشان و خروشان است چه کار میکنید .

وی افزود: من یک بشارتی به شما عزیزان می دهم ، به فضل الهی و به لطف پیوستگی شما با ولایت و امامت و به لطف ایستادگی هوشمندانه شما پای پرچم حضرت ابوالفضل العباس (ع)، امروز ملت ایران یک قدرت بزرگ و شکست ناپذیر است و دشمنان ملت ایران در سرتاسر دنیا رو به اضمحلال و متلاشی شدنن و نشانه هایش هم پیداست.

احمدی ن‍ژاد ادامه داد: بزرگان ما فرمودندکه انقلاب اسلامی ملت ایران زمینه ساز آخرین برنامه حکومت جهانی هستند، بزرگترین مانع در برابر جهانی شدن انقلاب وجود دولت دیکتاتور و جنایت کار آمریکاست .

وی در پایان تاکید کرد: این راه مستقیم را باید تا پایان ادامه دهیم ، پیروزی بزرگ و بزرگتر و نهایی نزدیک است ، انشالله به لطف الهی همه شما شاهد فرو پاشی این قدرت شیطانی خواهید بود و تازه راه برای رساندن پیام انقلاب به دلهای شکسته جهانیان باز خواهد شد .
چند نفر مثل خودشان در داخل نمی توانند به انقلاب اسلامی آسیب بزنند ، البته هوشیاری و در صحنه بودن و حفظ هم دلی هم لازم است . کسی که عاشق امام حسین است فدایی راه امامت و ولایت است . در این شش ماهه گذشته دشمنان ما دنبال این بودند که ملت و انقلاب ما را تضعیف کنند . سناریویی که طراحی کرده بودند بسیار بسیار گسترده و پیچیده بود ، از نیم پهلوی را هماهنگ کرده بودند تا همه کسانی که می توانستند . اینها هنوز نمی دانند ملتی که در مکتب حسینی غرق است ، ملتی که برای امامش جانش را فدا خواهد کرد، این ملت همه کارهای شیطانی و مادی و سلطه گرانه شما را در هم خواهد کوبید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد