سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

گزارش آشوب های منافقین تهران و اصفهان در روز عاشورا

اهانت شنیع وبی سابقه خاتمی به سیدالشهداء (علیه السلام) 

 

 

 

آشوبگران که عمداً خیابان هایی را که خالی از حضور دسته های عزاداری بود برای تحرکات خود انتخاب کرده بودند، در موارد متعدد به سر دادن سوت، کف، هلهله و شعارهای بسیار اهانت آمیز پرداخته و عمق بی اعتقادی خود به ارزش های اسلامی را به نمایش گذاشتند.

مردم مومن و عزادار تهران روز گذشته جمعیت قلیل آشوبگر را که به طور سازماندهی شده برای توهین به عزیزترین مقدسات شیعه وارد عمل شده بودند، تار و مار کردند.
گزارش های متعدد خبرنگاران کیهان و همچنین گفت وگوهای ما با نهادهای مسئول حاکی از آن است که جمع کوچکی از آشوبگران صبح روز عاشورای حسینی(ع) با استفاده از فرصت حضور خیل عظیم مردم مومن و جوانان انقلابی در مساجد و حسینیه ها در برخی خیابان های تهران حاضر شدند و به اهانت علیه مقدسات، حمله به مردم و تخریب اموال عمومی پرداختند.
این گزارش ها می افزاید در حالی که مردم مومن تهران در مساجد و تکایا به عزاداری مشغول بودند، عده ای که جمعیت آنها بیش از چند صد نفر نبوده است در محل های مختلفی از شهر تهران خصوصاً بخش های مرکزی مانند خیابان های انقلاب، آزادی و ولی عصر به خیابان ها ریختند و با برنامه ای که به وضوح از پیش سازماندهی شده و هماهنگ به نظر می رسید شروع به تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات خصوصاً مقام شامخ حضرت حسین بن علی(ع) و حمله به مردم عادی کردند.
در جریان آشوب های این عده مثل همیشه تعداد زیادی سطل آشغال آتش زده شد و در چند مورد هم موتورسیکلت ها و اتومبیل های نیروی انتظامی که در ساعات اولیه با استعداد کمی در مقابل آشوبگران وارد عمل شده بودند مورد حمله آشوبگران قرار گرفت.
خبرنگاران کیهان گزارش دادند آشوبگران که عمداً خیابان هایی را که خالی از حضور دسته های عزاداری بود برای تحرکات خود انتخاب کرده بودند، در موارد متعدد به سر دادن سوت، کف، هلهله و شعارهای بسیار اهانت آمیز پرداخته و عمق بی اعتقادی خود به ارزش های اسلامی را به نمایش گذاشتند. در جریان این آشوب چند قرآن، پرچم های منقش به نام امام حسین و حضرت زهرا و همچنین موتورسیکلت های پارک شده عزاداران در کنار چند مسجد به آتش کشیده شد. این عده که با پشتیبانی و دعوت رسمی سران فتنه از جمله موسوی، خاتمی و کروبی در اغتشاشات حضور پیدا کرده بودند کاملاً متعلق به طیف های ضدانقلاب و به وضوح فاقد هرگونه تعلقی به ارزش های اسلامی بوده و دیروز اصرار داشتند که این بی اعتقادی خود را به نمایش بگذارند. اطلاعات موجود در اختیار کیهان نشان دهنده آن است که بخشی از اغتشاشگران روز گذشته تهران از شهرهایی چون قم و اصفهان و همچنین شهرهای مرزی به تهران منتقل شده بودند و انواع و اقسام سلاح های سرد همچون چاقو، قمه، چماق و حتی گاز اشک آور در اختیار داشته اند.
به حداکثر رساندن خشونت و کشته سازی جزو پروژه هایی بوده است که جریان فتنه گر از ابتدای آشوب های بعد از انتخابات در دستور کار داشته اما این پروژه دیروز شدتی مضاعف یافت.
اطلاعات دریافتی کیهان نشان می دهد چند مورد کشته از مردم عادی- که تعداد دقیق آنها مشخص نیست- و همچنین تعداد بسیار زیادی مجروح که غریب به اتفاق آنها نیروهای بسیجی و عزاداران حسینی هستند در حوادث دیروز وجود داشته است. یکی از کشته شده ها سیدعلی موسوی خواهرزاده میرحسین موسوی است که در چهارراه کالج تهران هدف گلوله قرار گرفته و منابع آگاه در گفت وگو با کیهان مرگ او را کاملاً مشکوک و شخص وی را به سبب نزدیکی به موسوی و حضور فعال در تجمعاتی از این دست «نشان شده» توسط منافقین و عناصر نفوذی دانسته اند. تحقیقات در مورد جزئیات این موضوع همچنان ادامه دارد ولی به نظر می رسد با توجه به قوی شدن تیم حفاظتی سران فتنه از جانب نظام تروریست ها برای شعله ور نگهداشتن آتش فتنه به سراغ حلقه های بعدی رفته اند. نکته بسیار مهم درباره حوادث دیروز این است که مردم تهران دیروز نه تنها مثل تمامی موارد گذشته توجهی به اغتشاشگران نشان ندادند بلکه به محض آنکه دریافتند که این افراد در برخی خیابان های تهران مشغول حرمت شکنی هستند مجالس عزاداری خود را نیمه تمام رها کرده و با حضور در خیابان ها ظرف چند دقیقه بساط فتنه را درهم پیچیدند. مقارن ظهر دیروز عزاداران حضرت سیدالشهدا(ع) در دانشگاه تهران- که مثل همیشه عده آنها از چند هزارنفر فراتر می رفت- از جمله کسانی بودند که بعد از اقامه نماز ظهر از دانشگاه خارج شده و چند ده نفر آشوبگر حاضر در میدان انقلاب را تار و مار کردند. در دیگر نقاط تهران هم به محض آن که نیروهای مردمی و عزاداران حسینی از حسینیه ها و مساجد خارج شدند دیگر اثری از آشوبگران باقی نماند.
سران فتنه متهم ردیف اول
مجموعه گزارش های در اختیار کیهان نشان می دهد در کنار سازماندهی اینترنتی، تحریکات و برنامه ریزی های پشت پرده سران فتنه نقش اصلی در وقایع دیروز داشته است. یکی از مهم ترین نمونه های قابل ذکر مراسمی است که محمد خاتمی شنبه شب در جماران برگزار کرد که طی آن علاوه بر صحنه سازی و ایجاد درگیری های ساختگی، زمینه و فرصت لازم برای اهانت جمعی از اوباش به ایام عزای امام حسین(ع) فراهم آوردند. در این مراسم که برخی منابع نزدیک به اصلاح طلبان از به هم خوردن آن توسط «لباس شخصی »(؟!)ها خبر داده اند خاتمی طی سخنانی عمیقا منحرف امام حسین(ع) را با فتنه گران قیاس کرده و ایشان را رهبر آنها خوانده است. با وجود آن که جا داشت شدیدترین اعتراضات به این سخنان صورت بگیرد اما فیلم های موجود در اختیار کیهان نشان می دهد برخلاف ادعای آقایان هیچ تعرضی از بیرون حسینیه جماران به این مراسم صورت نگرفته و معترضان در میان جمعیت داخل حسینیه و از خود آنها بوده اند. ضمن این که نکته مهم تر این است که اصلاح طلبان با خبرسازی هایی از این نوع درصدد پوشاندن فاجعه ای هستند که شنبه شب با صحنه گردانی آنها در خیابان های جماران و نیاوران رخ داد و طی آن صدها نفر از اوباش در شب عاشورا به سردادن سوت و کف زدن پرداختند و سپس همین حرکات را برای چند ساعت در میدان تجریش هم ادامه دادند که نهایتا این تحرکات با برخورد مردم مومن و عزادار خاتمه یافت.
سنگ پرانی و حمله حامیان موسوی به نمازگزاران ظهر عاشورا
حامیان موسوی با حمله به یک هیئت عزاداری در میدان جمهوری اسلامی تهران، به عزاداران حسینی که در حال اقامه نمازظهر عاشورا بودند، سنگ پرانی کرده و تعدادی از آنها از جمله امام جماعت را زخمی کردند. به گزارش منابع خبری ظهر دیروز عده ای از حامیان موسوی که با حرمت شکنی از روز شهادت سیدوسالار شهیدان و یاران باوفای ایشان، به خیابان ها آمده و برخی اماکن عمومی و تعدادی خودروی عمومی و شخصی را به آتش کشیدند، با حضور در میدان جمهوری اسلامی و مشاهده برگزاری نمازظهر عاشورا در هیئت رهپویان آل طاها، به عزاداران حسینی حاضردراین هیئت هجوم آورده و به سمت آنها سنگ پراکنی کردند.
براساس این گزارش، این افراد که نمادهای سبزرنگ نیز با خود داشتند، تعدادی از نمازگزاران را نیز مورد ضرب و شتم قرار داده و با سنگ پراکنی به سوی «حجت الاسلام صالحان» امام جماعت این هیئت، وی را مجروح کردند. علاوه بر امام جماعت این هیئت، تعداد دیگری از عزاداران حسینی در این هیئت نیز به جهت سنگ پرانی و ضرب و شتم این افراد، مجروح شدند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد