سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

گزارشی از پروژه‌ "کشته‌سازی " جدید

خبرگزاری فارس: پروژه "کشته ‌سازی " فتنه‌گران و سناریوی شماره 2 ندا آقاسلطان با کشتن خواهر زاده موسوی کلید خورد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در حالی که فتنه‌انگیزان از ابتدای آغاز اغتشاشات پس از انتخابات همواره به دنبال پروژه‌ کشته‌سازی و سوءاستفاده از احساسات افکار عمومی برای دستیابی به مقاصد سیاسی خود بودند، امروز نیز در جریان اغتشاش‌آفرینی در روز عاشورای حسینی و حمله به عزاداران سید‌الشهدا(ع) مجدداً به دنبال عملی کردن این پروژه خود هستند.
گزارش‌‌های امروز از کشته شدن 4 نفر، از جمله شخصی به نام سید علی موسوی که خواهرزاده موسوی اعلام شده به دست نیروی انتظامی! خبر دادند. این در حالی است که طبق اعلام سردار رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی حتی یک تیر امروز از سوی مأموران انتظامی حاضر در خیابان‌ها شلیک نشده است و گزارش‌های دریافتی حاکی از قتل مشکوک وی دارد.
یک منبع آگاه در وزارت اطلاعات اعلام کرد که در جریان اغتشاشات امروز در مرکز تهران که طی آن فتنه‌گران به دسته‌های عزاداری سوگواران سیدالشهدا(ع) حمله کرده و همچنین تعدادی از خودروهای عمومی و شخصی و برخی اماکن عمومی را به آتش کشیدند، تعدادی از عناصر گروهک تروریستی منافقین دستگیر شدند.
در این راستا یکی از سایت‌های خبری نوشت؛ تیم‌های ترور ضدانقلاب در اقدامی مشکوک یکی از نزدیکان میرحسین موسوی را به قتل رساندند. این اقدام مشکوک در حالی صورت گرفته است که گزارش ها حاکی از استفاده از اسلحه مخصوص تیم های ترور در این اقدام مشکوک دارد، چنانکه نوع سلاح و گلوله استفاده شده در این حادثه، نوعی خاص و کمیاب از گلوله و سلاح مخصوص تیم های ترور است.
همچنین گفته می‌‌شود بیش از ده نفر از اعضای کددار سازمان منافقین در اغتشاشات امروز بازداشت شده اند.
اما در این حادثه مشکوک آنچه بیش از همه قابل توجه بوده است، انتخاب خواهرزاده موسوی در میان جمعیت امروز حاضر در خیابان انقلاب است، انتخابی که اتفاقی به نظر نمی رسد. خواهرزاده میرحسین موسوی در اغلب تجمعات پس از انتخابات حاضر بوده و از این رو هدفی نشاندار برای تیم های ترور بوده است.
پیش از این نیز مسئولین امنیتی کشور در جریان روزهای منتهی به 16 آذر از دستگیری برخی تیم‌های ترور که با هدف قتل و ایجاد درگیری سیاسی سازماندهی شده بودند خبر دادند.
همچنین یکی از این کشته‌شدگان به صورت مشکوک توسط عده‌ای از روی یکی از پل‌های مرکز شهر به پایین سقوط کرده است و از طرفی، 2 تن دیگر نیز در تصادف با یک خودروی کشته شده‌اند.
پس از ماجرای قتل ندا آقا سلطان، فتنه‌انگیزان با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای خود از قبیل رادیو فردا، صدای آمریکا، بی‌بی‌سی فارسی و ... که اکثر آنها از سوی نهادهای امنیتی کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس اداره می‌شوند، پروژه 72 تن سازی از کشته‌های اغتشاشات پس از انتخابات را کلید زدند که این پروژه آنها نیز پس از مشخص شدن دروغ بودن کشته شدن تعدادی از این افراد ناکام ماند.
72 تن سازی از کشته‌های اغتشاشات پس از انتخابات نیز از این روی بود که با یادآوری 72 شهید قیام کربلا، از احساسات دینی مردم سوءاستفاده شود اما پس از مشخص شدن دروغ‌های آشکار در این پروژه، هدایت‌کنندگان این پروژه ناکام مانده و از پیگیری دنباله ماجرا امتناع کردند.
اما این آخرین اقدام فتنه‌انگیزان در این راستا نبود، چه آنکه آنان در ایام نزدیک به 16 آذر روز دانشجو، نیز با وارد کردن آمپول‌های سمی (به نقل از رسانه های داخلی) به کشور و توطئه‌چینی، قصد داشتند این بار با قربانی کردن دانشجویان کشور، پروژه خود را به نتیجه برسانند که با هوشیاری مردمی و اطلاع‌رسانی به موقع‌ رسانه‌ها در این خصوص، این بار نیز در اجرایی کردن پروژه خود ناکام ماندند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد