سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

عزاداران حسینی حرمت شکنان عاشورا را متواری کردند

 
در پی برگزاری جشن عاشورا از سوی حامیان موسوی و خاتمی  

خبرگزاری فارس: جمعی از افراد فریب خورده و اراذل و اوباش حامی موسوی و خاتمی در پی فراخوان رسانه های اجنبی با به آتش کشیدن اموال عمومی، بانک و خودروهای شخصی و خانه های مردم، ایراد خسارت به برخی وزارتخانه ها حرمت روز عاشورای حسینی و مراسم عزا را شکسته و جشن عاشورا برگزار کردند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی، انگلیسی و بیگانه از مدت ها قبل برای ایجاد بلوا و آشوب جریان در عاشورای حسینی فراخوان داده بودند ولی باز هم علیرغم حضور مردم عزادار در دسته های سینه زنی نتوانستند کاری از پیش ببرند و مردم پس از خواندن نماز ظهر عاشورا به پاکسازی آنها از سطح خیابان اقدام کرده اند.
تعدادی از طرفداران موسوی و خاتمی قبل از ظهر عاشورا و با جدا کردن صف خود از میلیون ها عزادار ایرانی، با برگزاری تجمع های غیرقانونی در برخی خیابان های تهران که هیچ شباهتی با عزاداری اباعبدالله الحسین نداشت، به طرح شعارهای ضد انقلابی و ساختار شکنانه پرداختند که از همان موقع عزاداران حسینی به مقابله با آنها پرداختند که فرار آشوبگران را در پی داشت. ولی پاسخ عزاداران به افراد فریب خورده پس از نماز ظهر عاشورا ابعاد گسترده تری پیدا کرد.
برخی افراد فریب خورده و آشوبگر در خودروهای خود بسان مراسم عروسی بوق می زدند. برخی نیز در تجمع ها هلهله و شادمانی و خرابکاری می کردند. آشوبگران حرمت روز عاشورا را با این اقدامات خدشه دار می کردند.
اراذل و اوباش با سوء استفاده از حضور مردم در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین دست به آشوب و خسارت به اموال مردم (موتور سیکلت، خانه، سطل های زباله،خودروی شخصی مردم) زدند. افراد فریب خورده شعار مرگ بر جمهوری اسلامی سر می دادند، ولی با حضور مردم در صحنه پا به فرار گذاشته و متواری شدند.
این افراد در روز عاشورا به جای عزاداری با طرح شعارهای انحرافی علیه نظام جمهوری اسلامی، ارکان نظام و مطابق خواست دشمن و رسانه های غربی به جشن پرداختند.
رسانه های وابسته به صهیونیسم با بزرگنمایی آشوب در برخی خیابان ها و دمیدن در صحنه اغتشاش ادعا کردند این حوادث چند کشته داشته است.
یک منبع انتظامی اعلام کرد علی‌رغم دروغ‌پردازی‌ رسانه‌های بیگانه، تا این لحظه هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر کشته شدن افرادی در اغتشاش امروز گزارش نشده است.
این منبع انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اخبار منتشر شده توسط برخی رسانه‌های خارجی از جمله العربیه مبنی بر کشته شدن چندین نفر در اغتشاشات امروز را تکذیب کرد.
وی افزود: تا این لحظه گزارشی مبنی بر کشته شدن فرد یا افرادی به دست پلیس نرسیده است در حوادث امروز چندین نفر از نیروهای پلیس و اغتشاش‌گران مجروح شده‌اند.
عزاداران حسینی با پایان مراسم از هیئت ها و دسته جات عزادار برای برخورد با اهانت کنندگان به حضرت سیدالشهدا و روز عاشورا به صورت دسته های خودجوش به سمت برخی خیابانهای مرکزی تهران حرکت کردند. با این حال نیروی انتظامی مراقب بود تا از بروز درگیری مردم با اراذل و اوباش و افراد فریب خورده جلوگیری کند.
حضور مردم به حدی بود که تجمع آشوبگران با گذشت دقایقی از نماز ظهر عاشورا به دچار اضمحلال شد. رسانه های اجنبی گفته بودند که می خواهند به جای عاشورای سرخ حسینی عاشورای سبز در ایران راه بیاندازند.
در حال حاضر شرایط آرامی در تهران حاکم است و مردم نیز اغتشاش‌گران را متفرق کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد