سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

تلفیق نماد محرم با نماد شیطان توسط حامیان موسوی

تلفیق نماد محرم با نماد شیطان توسط حامیان موسوی
  
 
IRNON.com

علامت تک چشم شیطان در طراحی پوستر محرم در سایتی که اخبار مربوط به معترضین را منتشر و پیگیری می کند، بیش از پیش دغدغه های مردم متدین و انقلابی را دو چندان کرده است.

تابناک با انتشار عکسی نوشت؛ در سایتی که اخبار مربوط به معترضین به نتیجه انتخابات منتشر می‌شود، پوستری برای محرم طراحی شده که در بالای آن و بر سر کلام امام حسین (ع)، نماد تک چشم دجال در داخل هرم قرار داده شده است.
این نماد بسیار مشهور، نماد دجال ـ ضد مسیح(ع) ـ و لوسیفر در فراماسونری و شیطان پرستی است و در مجموع این نماد به عنوان نماد شر و شیطان در جهان شناخته شده است و به نظر می‌رسد که قرار گرفتن این نماد شیطانی بر پیشانی پوستر محرم و بر بالای کلام مولا حسین(ع) به هیچ وجه تصادفی نیست و نمی‌توان به راحتی از این مسئله گذشت.
بر این اساس در روزهای پس از انتخابات و با توجه به مسائلی که پیش آمد بارها و بارها از سوی دلسوزان، به سران و بدنه معترض به جریان انتخابات توصیه شد که مواظب رخنه دشمنان سیاسی و اعتقادی این ملت در میان صفوف خود باشند و حرکت خود را محملی برای سوء استفاده آنها در راستای تخریب اعتقادات دینی، انقلاب و نظام قرار ندهند و با مواظبت از رفتار، گفتار و موضع گیری های خود، خط خود را از دشمنان این دین و مملکت جدا کنند تا خدای ناکرده اصل و ریشه انقلابی و اسلامیشان مورد خدشه قرار نگیرد.
بنابر این گزارش متاسفانه تاکنون این دلسوزی ها که هدفی جز حفظ نیروهای مدعی اعتقاد به اصل و اساس حرکت انقلابی ملت شریف ایران، در داخل مجموعه معتقدین به نظام و همچنین حفظ آرامش جامعه نداشته، مورد توجه قرار نگرفته و چنانچه رهبری فرمودند انگار برخی اصرار دارند تا خود را طرد کنند.
بر این اساس به نظر می رسد طراحی چنین نمادی که قطعا آگاهانه انجام پذیرفته، نشان دهنده چیزی نیست جز همان که، همه گفتند مراقب نفوذ دشمن باشید ولی گوش شنوایی آن را نشنید و لذا ما به عنوان یک رسانه خود را موظف می دانیم که چنین انحراف عمیقی را گوشزد کنیم و یادآوری کنیم که التقاطی این چنین، قطعا آینده خوبی را برای این جریان نوید نخواهد داد.
گفتنی است که جریان های فراماسونری وابسته به محافل صهیونیستی در جهان از هر وسیله ای برای اشاعه این نماد و شرطی کردن مخاطب در دیدن این نماد، سوء استفاده می کنند و عجبا از اینکه این بار آن را بر فراز بیرق پرچمدار مبارزه با همین جریان باطل و شیطانی می بینیم.
امید است رهروان راه سرخ حسین(ع) از این مسئله تبری جسته و خط خود را از این جریان شیطانی جدا کنند.

 

 

 

منبع: تابناک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد