سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

او اخبار سرّی را به ما می داد ما هم بیانیه های ضد ولایت فقیه را!

او اخبار سرّی را به ما می داد ما هم بیانیه های ضد ولایت فقیه را! (خبر ویژه)
دو تن از سران گروهک نهضت آزادی اذعان کردند در سال های قائم مقامی آقای منتظری با وی ارتباط نزدیک داشته اند و وی مکاتبات سری خود و حضرت امام را با آنها در میان می گذاشته است!


عبدالعلی بازرگان ضمن تجلیل های بلند بالا از آقای منتظری، در توضیح دلیل این ستایش ها در سایت ملی- مذهبی نوشت: منتظری در برابر کسی ایستاد که حاصل عمر او ] امام خمینی [ حساب می شد و کمتر از «حضرت امام» درباره ایشان نگفته بود... در خانه آیت الله منتظری همواره به روی مخالفان باز بود. ما نیز در نهضت آزادی بیانیه های خود از جمله علیه ولایت فقیه و ادامه جنگ را برای ایشان می بردیم ]!![... در سال 67 پس از عملیات مرصاد، تعدادی از زندانیان که بیشتر آنها از مجاهدین ] گروهک تروریستی منافقین [ بودند به اعدام محکوم شدند. فقط آیت الله منتظری از حقوق این نیروها که از جمله فرزند او را ] در ماجرای جنایت تروریستی 7 تیر[ کشته بودند، دفاع کرد.
عضو گروهک نهضت آزادی با «هولناک» خواندن برکناری آقای منتظری از قائم مقامی رهبری در زمان حضرت امام، به ملاقات خود با آقای منتظری در حول و حوش همان ایام اشاره می کند و می نویسد: نگارنده حامل بیانیه و پیامی از تهران از ناحیه پدر و دوستان نهضت آزادی در امور جاری برای آقای منتظری بودم. در این ملاقات خصوصی ماجرا را ناباورانه با جزئیات از ایشان دریافت کردم، ناباورانه از این جهت که ایشان صادقانه و غیرسیاستمدارانه، اصل حکم و جزئیات را به عضوی از یک حزب مخالف اطلاع می دهد. این دلالت بر صفا و سادگی ]!![ می کرد.
ابراهیم یزدی رئیس گروهک نهضت آزادی نیز که پرونده سیاهی در وابستگی به آمریکا دارد، در گفت وگو با رادیو زمانه از صمیمیت ویژه با منتظری خبر داد و گفت: من به ایشان توصیه کردم بهتر است اندکی مماشات و صبر کند تا امور به ایشان واگذار شود. معمولاً به دیدن ایشان می رفتم و یادم هست در زمستان سال 67 ] یکی دو ماه قبل از برکناری آقای منتظری[ در دیداری که با ایشان در قم داشتم، ایشان به من لطف داشت و نامه هایی را که با آقای خمینی مبادله کرده بودند، برای من خواند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد