سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

ما خودمان منافقیم اما اصلاح طلبان دیگر شورش را درآورده اند!

ما خودمان منافقیم اما اصلاح طلبان دیگر شورش را درآورده اند! (خبر ویژه)
رفتار منافقانه سران فتنه سبز با امام خمینی در جریان درگذشت آقای منتظری اسباب طعنه و تمسخر و اعتراض را در میان محافل ضدانقلاب فراهم کرده است. این طیف ها از سویی عناصر مذکور را کسانی معرفی می کنند که تندترین مواضع را علیه آقای منتظری در زمان حضرت امام داشته اند و بنابراین ادعای امروز آنها در عزادار شدن برای فوت آقای منتظری نمی تواند از سر صداقت باشد. از سوی دیگر محافل ضدانقلاب با جانبداری از رویارویی های آقای منتظری با نظام و انقلاب و امام، به امثال موسوی و خاتمی وکروبی نهیب می زنند که تکلیف خود را مشخص کنید، نمی شود هم محبت خمینی را داشت و هم محبت منتظری را.


در این زمینه رادیو زمانه از قول حسن شریعتمداری (پسرسیدکاظم شریعتمداری و از سران گروهک جنبش خلق مسلمان که با سفارت آمریکا نیز برای انجام کودتا علیه حضرت امام و نظام مرتبط بود) اعلام کرد: آیت الله منتظری از حرکت سبز هرچه در توان داشت حمایت کرد. این حرکت ممکن است به جایی برسد که حتی از آرای فقهی ایشان و جمهوری اسلامی بگذرد. این سران جنبش سبز هستند که باید ایشان را پاس بدارند. نمی توان دو اسطوره را در آن واحد با هم تقدیس کرد. یا آقای منتظری درست می گفت یا آقای خمینی.
این مهره آمریکایی که به شدت کینه امام و انقلاب را به دل دارد اضافه کرد: آقای کروبی، آقای موسوی و آقای خاتمی که در آن دوره، هنگام حذف آقای منتظری، بی مهری های زیادی نسبت به ایشان داشتند، نمی توانند این تضاد را هم چنان در جامعه و در میان خود نگاه دارند و هیچ ذکری از اقدام آقای خمینی در حذف آقای منتظری و مسئولیت ایشان به میان نیاورند و بخواهند هم از آقای منتظری برخوردار باشند، هم از نام آقای خمینی. این کار ممکن نیست. زندگی سیاسی در فضای چنین تضادی برای همیشه مقدور نیست. این دوستان باید تکلیف خود را با این قضیه تاریخی روشن کنند.
از سوی دیگر ارگان رسانه ای گروهک فدائیان خلق هم ضمن عقده گشایی علیه حضرت امام از سران سبز و برخی مدعیان اصلاحات خواست تکلیف خود را به دور از موج زدگی، با امام و منتظری مشخص کنند. «اخبار روز نوشت: اصلاح طلبان در حالی اشک بر چشم از منتظری سخن می گویند که خود در صف نخست دشمنی با منتظری برای برکنار کردن وی از قدرت بودند و یا حداقل در آن روزگار که منتظری به دلیل انتقادهایش از همین امام که سنگش را بر سینه می زنند تنها بود، خفقان گرفته بودند تا کرسی نخست وزیری و وزارت و ریاست مجلس و قدرت خود را از دست ندهند، همان ها که رنج نامه ]کروبی[ نوشتند و مدافع عزل او شدند. حال این رانده شدگان در عزای منتظری اشک می ریزند گویی از یاد برده بودند که همین هفته پیش به برخی از جوانان کم حافظه توصیه کرده بودند که عکس خمینی بزرگ را بر دست بگیرید، توصیه ای که صدای بسیاری از مقلدانشان را هم درآورد و منتظری را ناچار کرد تا به لفافه علیه خمینی سخن بگوید. مشکل این حضرات قدرت است. سبزها با شعارهای ساختارشکنانه تکلیف خود را با خمینی و نظام روشن کرده اند.
اخبار روز همچنین نوشت: اصلاح طلبان می خواهند کاسه های نذری شان را از ختم منتظری پر کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد