سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

کشف رد پای حامیان صدام درفتنه سبز

  

کشف رد پای حامیان صدام درفتنه سبز

  

رد پای حامیان صدام در اغتشاشات پس از انتخابات دیده می شود/به هرگونه تحرک دشمن پاسخ دندان شکن می دهیم

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: رد پای کشورهای حامی صدام در اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران دیده می شود

.


سردار سرتیپ "عبدالله عراقی" در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا در ناامنی های کنونی در مناطق شمال غرب و جنوب شرقی کشور دستان آمریکا، انگلیس و کشورهای پولدار عرب در آنجا دیده نمی شود؟ تصریح کرد: اگر در هشت سال دفاع مقدس جنگیدیم این نبود که فلان کشور همسایه با ما می جنگید، آن موقع پول کشورهای حاشیه خلیج فارس به وفور پشت سر صدام بود، سلاح‌های کشورهای اروپایی، آمریکایی و همچنین کشورهای شرقی از وی پشتیبانی می کردند.
سردار عراقی ادامه داد: همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی دست به دست هم داده بودند تا از نظر پشتیبانی مادی، سیاسی، بین المللی و تجهیزاتی از صدام حمایت کنند و امروز هم هر حادثه ای در شرق، غرب و جنوب و حتی در داخل اتفاق می افتد، یک دستی پست سر آن است.
وی اغتشاشات پس از انتخابات را نیز توسط همان عوامل و ایادی دانست که در زمان صدام از وی حمایت می کردند و افزود: وقتی حوادث کنونی را کالبد شکافی می کنیم، می بینیم که دشمنان قدیمی، امروز نیز با پول، تجهیزات، سیاست گذاری و کارهای فرهنگی از جمله اینترنت و ماهواره ، شبانه روزعلیه نظام فعالیت می کنند و ضد انقلاب را مسلح و آموزش می دهند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه بطور واضح جای پای دشمنان در حوادث منطقه خاورمیانه دیده می شود، تصریح کرد: حضور آنان بصورت واضح در منطقه و در اداره کردن شورش ها، اغتشاشات، اتفاقات داخلی، از جمله جنوب شرق و شمال غرب کشور بطور کامل دیده می شود.

وی برخورد با این عوامل را وظیفه دستگاه دیپلماسی و سیاسی کشور دانست و افزود: برای مبارزه با آنها باید مسئولین سیاسی تصمیم گیری کنند، ما نیروهای نظامی و سرباز هستیم و وظیفه سربازی خود را انجام می دهیم، اما کارهای سیاسی را باید به سیاستمداران و صحنه گردانان سیاسی بسپاریم تا در آن صحنه ها بجنگند.
این مقام سپاه، حضور مقام معظم رهبری را در راس نظام و اشراف به مسایل روز مقامات و رفتاهای سیاسی را نعمتی بزرگ برای کشور دانست و تاکید کرد: ریاست جمهوری نیز با قوت تمام هر جایی که نیاز است که برخوردی سیاسی صورت گیرد، حرف‌های خود را بر علیه آنها می زنند و اگر اقدامی نیز لازم باشد به موقع و با تصمیم این افراد عملی خواهد شد.

**اشراف کامل اطلاعاتی بر روی تروریست ها
سردار عراقی برخورد با گروهک های تروریستی را به چند مرحله تقسیم کرد و اظهار داشت: در مرحله اول باید نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و بومی آن مناطق را تقویت و مسلح کرد، همچنین باید انسداد مرز را اجرا کرد؛ این‌کار را می توان با ایجاد موانع، نصب دوربین ها، ایجاد میادین مین و کانال ها انجام داد تا از ورود ضد انقلاب به کشور جلوگیری شود؛ البته مرزهای به این گستردگی قابل انسداد کامل نیست و ممکن است باز نفوذهایی به داخل کشور صورت گیرد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: این نفوذی ها را باید با اشراف کامل اطلاعاتی به وسیله افرادی که قبلا در مناطق مختلف برای شناسایی آنها آموزش داده و بکار گرفته و جزء عوامل اطلاعاتی ما هستند، یعنی از نقطه ای که حرکت می کنند، تعلیم و آموزش می بینند زیر نظر داشته باشیم تا زمانی که برای ورود به مرزها حرکت می کنند دنبال کرده تا هر زمانی که خواستند به داخل کشور ورود پیدا کنند با آنها برخورد، دستگیر و آنها را به سزای اعمالشان برسانیم.

** مجری فرمان فرمانده کل قوا هستیم
وی با تاکید بر اینکه برای برقراری امنیت سیاستمداران نیز باید کار خود را در عرصه دیپلماتیک بخوبی انجام دهند،‌ اظهار داشت: یک سری از کارها، کارهای سیاسی است و قطعا در این زمینه سیاستمداران و دولتمردان هستند که باید با کشورهای همسایه وارد مذاکره شده و قراردادهای همکاری امنیتی با هم داشته باشند تا بتوانیم بطور دقیق امنیت را به کشور برگردانیم.
سردار عراقی تاکید کرد که نظام اسلامی هر سیاستی را پی گیر کند، ما مجری اوامر هستیم، ادامه داد: دنبال کردن تروریست ها و ضد انقلاب در هر نقطه از جهان نیز اگر سیاست نظام باشد و دستور دهد ما هم تابع هستیم زیرا ما در داخل مرزها ماموریت داریم.

** پاسخ دندان شکن به هر گونه تحرک
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تهدیدات خارجی هر از چندگاهی برعلیه نظام اسلامی صورت می گیرد ، نیروی زمینی سپاه در برابر این تهدیدات چه واکنشی از خود نشان خواهد داد، اظهارداشت: آنها اگر قدرت این کار را داشتند سال‌ها قبل این کار را انجام می دادند و در تجزیه و تحلیل ها وضع خود را در بازی های سیاسی و نظامی برآورد و محاسبه می کنند که اگر اقدامی بخواهند انجام دهند، چقدر هزینه دارد.
سردار عراقی تصریح کرد: دشمنان در محاسبات خود به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند دست به اقدامی بزنند هزینه زیادی برای آنها خواهد داشت، جمهوری اسلامی هم بنا به توانمندی هایی که در خود ایجاد کرده پاسخ دندان شکنی به آنان خواهد داد.
وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی هرگز برای اقدام نظامی علیه کشورهای دیگر پیشگام نخواهد شد، افزود: نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش همیشه آماده است که اگر حرکتی نابخرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد