سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

ردپای باند مهدی هاشمی در اعتماد

ردپای باند مهدی هاشمی در اعتماد

 


فوت شیخ حسینعلی منتظری وسیله ای شد تا بار دیگر دشمنان امام خمینی به عقده‌ گشایی علیه آن بزرگوار بپردازند.


به گزارش صراط روزنامه "اعتماد" – ارگان جناح افراطی جریان برانداز – با انتشار ویژه نامه ای عقده های فروخورده خود از مبارزه قاطع بنیان گذار جمهوری اسلامی با منافقین را در قالب یادداشتهای عناصر تابلودار جریان سبزها به روی دکه برد.
ویژه نامه اعتماد که برای تمجید از شیخ حسینعلی منتظری به سراغ کارشناسان بی بی سی و اعضای جریانات اسلام ستیزی جون ملی مذهبی ها رفته بود در یادداشتی از "مهدی غنی" رودررویی منتظری با حضرت امام و نهایتا عزل وی از قائم مقامی رهبری را اینگونه روایت کرد:شاخصه ایشان (منتظری) نوع منتقد بودنش بود. در اکثر جوامع نیروها و شخصیت هایی که نظام حاکم آنها را به بازی نمی گیرد یا در قدرت سهیم نمی کند، به طور طبیعی موضع انتقادی گرفته و نقش اپوزیسیون را بازی می کنند. اما او نقش دیگری را به نمایش گذاشت. زمانی که شخصیت دوم انقلاب و نظام بود موضع انتقادی داشت و بر هیچ نارسایی چشم نمی پوشید. ثابت شد که می شود مبهوت و مجذوب قدرت نشد ! (توگویی نعوذبالله کسی که رودرروی این شیخ ساده لوح قرار گرفته بود قدرت طلب بود!)

ماشاءالله شمس الواعظین – کارشناس سیاسی تلویزیون فارسی بی بی سی نیز در غم فراق یکی از اصلی ترین خوراک رسانهای تبلیغاتی بی بی سی، در ویژه نامه اعتماد نوشت: جاذبه های دنیوی، ایشان را به سمت اتخاذ رفتارهای ناپسند سوق نداد، جاذبه های قدرت، ایشان را وسوسه نکرد بلکه آنچه برای ایشان مهم بود پایداری و پایبندی به اصولی بود که برایش مبارزه کرد !

علیرضارجایی عضو شورای فعالان به اصطلاح ملی مذهبی هم که گویا حمایت دیرینه منتظری از لیبرالها، ضدانقلابیون و منافقین جنایت کار را مصداق بارز اخلاق حسنه می پنداشت در یادداشتی که به اعتماد سپرده بود نوشت:مهم ترین ویژگی آیت الله منتظری پیش از هرچیز شجاعت اخلاقی وی بود (!) که به قول مرحوم شریعتی هرگز حقیقت را به نفع مصلحت قربانی نکرد و هرگز برای مصلحت شخصی و حتی مصلحت های سپهر عمومی اخلاق و اعتقادات اساسی دینی اش را زیر پا نگذاشت... رجایی که در محافل سیاسی مشهور به آستان بوسی غرب است در ادامه با چشم پوشی ناشیانه بر سکوت منتظری در قبال شهادت دهها تن از بسیجیان در پی کودتای ناکام رفقای وی افزود:منتظری هرگز معیار و میزانی برای خودی و غیرخودی کردن قربانیان نداشت (!) و دفاع از قربانیان صرف نظر از مسلک و عقیده شان ویژگی بارز آیت الله منتظری بود!
اما مضحک ترین و در عین حال موهن ترین عبارات این ویژه نامه را نجفقلی حبیبی – رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی و از افراطی ترین افراد جریان خاتمی – نوشت. وی در یادداشتی که به اعتماد داده بود ضمن دروغی بزرگ گفت:
"
امام برای گشودن گره ها و مشکلات فقهی حکومتی مسائل را به ایشان (منتظری) ارجاع می دادند تا به فتوای مرحوم آیت الله منتظری عمل شود... حبیبی که ناظران سیاسی وی را پدر طیف برانداز تشکیلات شبه دانشجویی تحکیم وحدت – موسوم به طیف علامه – می نامند در ادامه با کتمان خیانت بزرگی که شیخ حسینعلی منتظری در حق حضرت روح الله رواداشته بود نوشت:همچنین دلسوزی و ابراز علاقه ایشان (منتظری) به نظام جمهوری اسلامی که در تمام مراحل عمرشان از پیروزی انقلاب تا پایان عمرشان ادامه داشت(!!!) چنان بود که خواست آن مرحوم بر این بود که نظام جمهوری اسلامی تقویت و با اخوت اداره شود.
گفتنی است روزنامه اعتماد در حالی افکار عمومی را با انتشار چنین اکاذیب موهنی مشوش نموده که امام خمینی در آخرین نامه خود خطاب به منتظری مرقوم فرموده بودند:
برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند. و الله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، ولی در آن وقت شما را ساده‌لوح می‌دانستم که مدیر و مدبر نبودید.از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید.شما در اکثر نامه‌ها و صحبت‌ها و موضعگیری‌هایتان نشان دادید که معتقدید لیبرال‌ها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند. به قدری مطالبی که می‌گفتید دیکته شده منافقین بود که من فایده‌ای برای جواب به آنها نمی‌دیدم. مثلا در همین دفاعیه شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و می‌بینید که چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید.تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام؛ سعی کنند تحت تاثیر دروغ‌های دیکته شده که این روزها رادیوهای بیگانه آن را با شوق و شور و شعف پخش می‌کنند نگردند. از خدا می‌خواهم که به پدر پیر مردم عزیز ایران صبر و تحمل عطا فرماید و او را بخشیده و از این دنیا ببرد تا طعم تلخ خیانت دوستان را بیش از این نچشد. ما همه راضی هستیم به رضایت او؛ از خود که چیزی نداریم، هر چه هست اوست. و السلام." روح الله الموسوی الخمینی – 6/1/68 – صحیفه نور ، جلد 21، صفحه 330
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد