سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

ترفند جدید انگلیس این بار با استفاده از یک بسیجی ساختگی

IRNON.com
ترفند جدید انگلیس این بار با استفاده از یک بسیجی ساختگی
 

شبکه تلویزیون دولتی انگلیس در ادامه سرویس‌دهی به سازمان جاسوسی این کشور علیه جمهوری اسلامی، به اقدام رسوای دیگری روی آورد و صرفاً با نمایش دست و پای یک آرتیست که ادعا می شد "یک بسیجی فرار کرده از ایران است "، به تکرار اتهامات چند ماه اخیر علیه جمهوری اسلامی پرداخت.


 

کانال چهار انگلیس در این اقدام تکراری مصاحبه‌ای را با فردی پخش کرد که صرفاً پاها و دست وی نشان داده می‌شد.
مجری این شبکه مدعی شد: این فرد یک بسیجی است که به تازگی از ایران فرار کرده و نامش محفوظ است، از تقلب و جنایت در ایران می‌گوید.
بازیگر شبکه تلویزیونی انگلیس با تظاهر به گریه مدعی شد: در انتخابات تقلب شده و تجاوزهایی صورت گرفته و من از کارهایی که به عنوان بسیجی انجام داده‌ام پشیمانم. من هم دنیایم را از دست دادم و هم دینم.
سناریونویسان اطلاعاتی شبکه 4 انگلیس در این نمایش مضحک، به بازیگر خود، نام "سید " هم داده و برای وی این دیالوگ را هم نوشته بودند: ما نمی‌دانستیم چنین آلوده شده‌ایم. فکر می‌کردیم داریم در راه دایی و عموی شهیدمان گام می‌زنیم. آرزو داشتیم شهید شویم اما حالا نه آبرو داریم و نه می‌توانیم سرمان را بلند کنیم. هرچه جنایت هست کرده‌ایم.
شبکه‌های رسانه‌ای دولت انگلیس طی 9 ماهه اخیر نقش ویژه‌ای در زمینه سازی برای القای تقلب و التهاب فضای انتخابات ایفا کردند و پس از انتخابات نیز رسماً در کار سازماندهی اغتشاش و آشوب وارد شدند و پس از شکست همه این سناریوها، وارد فاز جنایت شدند.
قتل ندا آقاسلطان و سردرآوردن نامزد وی(کاسپین ماکان) و همچنین شاهد مشکوک قتل(آرش حجازی) از انگلیس در کنار برخی مصاحبه‌های بی نام و نشان و طرح ادعاهای سخیف علیه جمهوری اسلامی نیز سناریوهایی بود که طی سه چهار ماه اخیر از سوی شبکه‌های مذکور دنبال شده است.
آنچه برای شبکه رسمی انگلیس رسوایی جدیدی به بار می‌آورد ادعای پناهندگی یک بسیجی دارای وجدان و طرفدار خون شهدا به رژیم انگلیس و ادای کلمات مقدس از طریق این گاوهای پیشانی سفید است.
شبیه سازی تیپ‌های اجتماعی طرفدار نظام و نوشتن سناریوها و قصه‌های خیالی با ذکر جزئیاتی که افسانه‌های القایی را باورپذیر کند، روش‌هایی است که رسانه‌های رسمی آمریکا و انگلیس در حوادث اخیر به وفور به آن متوسل شدند.

 

 

 

گزارش خبرنگار سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد