سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

خروش عظیم مردم قم علیه سران فتنه

خروش عظیم مردم قم علیه سران فتنه
هزاران نفر از مردم متدین، طلاب و فضلای شهر مقدس قم با حضور در یک راهپیمایی اهانت جمعیت معدود آشوبگر و سران آنها به نظام و انقلاب را محکوم کردند.
بنا به گزارش خبرنگاران کیهان از قم در این راهپیمایی که بعدازظهر دیروز از میدان روح الله شهر قم آغاز شد، تعداد بسیار زیادی از مردم مشارکت کردند به گونه ای که تفاوت آن با جمعیت روز دوشنبه کاملا محسوس بود.
حاضران در این راهپیمایی که تعداد زیادی از مدرسین و مسئولان حوزه علمیه قم هم در آن شرکت داشتند با سر دادن شعارهایی تاکید کردند هوشیاری مردم قم اجازه شکل گیری هیچگونه فتنه ای را در این شهر نخواهد داد.
راهپیمایان که عده ای کفن پوش هم در میان آنها حضور داشتند پس از حرکت به سمت حرم راهی منزل صانعی و منتظری شدند و با تجمع جلوی آن شعارهایی چون «صانعی صانعی این آخرین اخطار است»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام» سر دادند. در تمام راهپیمایی دیروز هیچ نشانی از فتنه گران و آشوب طلبان نبود. برخی از راهپیمایان در گفت وگو با کیهان علت این امر را به وضوح آن دانستند که بخش بزرگی از جمعیت روز دوشنبه اساسا مربوط به قم نبود و از شهرهای دیگر به این شهر منتقل شده بود. این عده در گفت وگوهای خود با خبرنگاران کیهان همچنین تاکید کردند که تجمعشان در پاسخ به اتفاقات روز دوشنبه نیست چرا که اساسا در آن روز هیچ اتفاق قابل ذکری در قم رخ نداده و فتنه گران در عملی کردن همه نقشه های خود شکست خورده اند.
هماهنگ کنندگان این مراسم در پایان خبر دادند که با حضور موثر خود اجازه شکل گیری هیچ مجلسی در قم که مبنای اهانت به نظام در آن باشد را نخواهند داد و همچنین امروز ساعت 10 صبح نیز برای قدردانی از مواضع آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در میدان روح الله قم تجمع خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد