سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

تناقض گفتاری و رفتاری سبزینه‌ها

IRNON.com
وبلاگ "ایران حامی"
تناقض گفتاری و رفتاری سبزینه‌ها
 

در حالی که میرحسین موسوی و دیگر شخصیت‌های جبهه اصلاحات ادعا می‌کنند که پیرو آرمان‌های امام راحل (ره) هستند و این بی حرمتی از سوی حامیان آنها صورت نگرفته است، نوع مواجهه رسانه‌های فرقه سبز با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تناقض دیگری را در کارنامه آنها به ثبت رسانده است.


 

نویسنده وبلاگ "ایران حامی"، مطلبی را با عنوان "تناقض گفتاری و رفتاری سبزینه‌ها " را در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده است.
بر اساس این گزارش در بخشی از این مطلب آمده است:

به دنبال اهانت برخی از حامیان میرحسین موسوی در روز 16 آذر به ساحت امام خمینی (ره) و پاره کردن تصاویر ایشان، در هفته‌ای که گذشت موجی از خشم و اعتراض سراسر کشور را فرا گرفت و بسیاری از علما و مراجع تقلید، شخصیت‌های برجسته نظام، دانشجویان و اقشار مختلف مردم از طرق گوناگون از جمله صدور بیانیه و برگزاری تظاهرات در نقاط مختلف کشور این بی حرمتی را محکوم کردند.
در همین راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با صدور اطلاعیه‌ای مردم را به برگزاری تظاهرات سراسری در راستای محکومیت اقدام اخیر فتنه گران دعوت کرده است.
اما در حالی که میرحسین موسوی و دیگر شخصیت‌های جبهه اصلاحات ادعا می‌کنند که پیرو آرمان‌های امام راحل (ره) هستند و این بی حرمتی از سوی حامیان آنها صورت نگرفته است، نوع مواجهه رسانه‌های فرقه سبز با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تناقض دیگری را در کارنامه آنها به ثبت رسانده است.
به دنبال دعوت از مردم برای شرکت در تظاهرات روز جمعه، برخی از رسانه‌های فرقه سبز در صدد آن بر آمدند تا مخاطبان خود را به حضور در این راهپیمایی اما در محلی تعیین شده فرا بخوانند و برخی دیگر از آن‌ها حضور در این تظاهرات را غیر ضروری دانستند.
دوگانگی در تصمیم گیری رسانه‌های سبز از آنجا ناشی می‌شود که آن‌ها خود به خوبی این حقیقت را می‌دانند که در میان حامیان موسوی افرادی وجود دارند که با نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند و مسلماً مخالف بنیانگذار آن یعنی حضرت امام خمینی (ره) نیز هستند در نتیجه فرا خواندن سبزها برای شرکت در تظاهرات روز جمعه آن‌هم در هر مکانی ممکن است حرکت توهین آمیز دیگری را در کارنامه "حامیان موسوی " به ثبت برساند که هزینه های جبران ناپذیرتری را برای آن‌ها به همراه داشته باشد.
آنچه که می‌تواند موید این فرضیه باشد مطالب توهین آمیز متعددی است که امروز و روزهای گذشته توسط کاربران سبز در محیط‌های مجازی اینترنتی از جمله "فیس بوک " ، "بالاترین "، "دنباله " و حتی سایتی مانند "آینده " منتشر شده است.
با این حال برخی از رهبران خارج نشین فرقه سبز این روزها می‌کوشند تا از طرق مختلف از جمله طرح کردن استدلال‌های مضحک این تناقضات را حل کنند و از ریزش اقلیت باقیمانده جلوگیری به عمل بیاورند.
در همین راستا محسن سازگارا ضد انقلاب فراری که هم اکنون به عنوان یکی از نوکران سازمان سیا در آمریکا به سر می‌برد در جدیدترین مطلبی که در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده با اشاره به اختلاف نظراتی که در این جریان نسبت به امام خمینی (ره) وجود دارد گفته است: "موافق یا مخالف نکته‌ای که میخواستم بگم این است که اصلا این حرف‌ها مهم نیست باید هوشیار باشیم که اقای خمینی به گذشته تعلق داره و جنبش نگاهش رو به جلو است. "
گفتنی است سازگارا در جریان انتخابات دهم ریاست جمهوری به صورت تمام قد، در تلویزیون صدای آمریکا از کاندیداتوری میرحسین موسوی حمایت کرده بود و از چندین روز مانده به 22 خرداد مدعی شده بود که پیروزی هر فردی به غیر از میرحسین موسوی به معنای تقلب در انتخابات است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد