سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

در پاسخ به حمایت بیگانگان از توهین به امام(ره):

IRNON.comدر پاسخ به حمایت بیگانگان از توهین به امام(ره):
سایت ناسا و 500 سایت اسرائیلی،آمریکایی و انگلیسی هک شد
 

در پاسخ به حمایت رسانه ها و برخی دولتمردان کشورهای آمریکا و انگلیس و رژیم اشغالگر قدس از توهین دست نشاندگان بیگانه به حضرت امام خمینی (ره)، گروه امنیتی آشیانه 500 عدد از سایت های دولتی مربوط به این کشورها از جمله سایت ناسا را هک کرد.


 

گروه امنیتی آشیانه ضمن هک این سایت‌ها تصویری از حضرت امام خمینی(ره) و کشور عزیزمان را قرار داده است.
بر روی صفحه اصلی این سایت ها همچنین متنی دو زبانه (به زبان فارسی و انگلیسی) که شامل بخشی از بیانات حضرت امام خمینی (ره) و اخطاری به دولتمردان کشورهای مذکور است، قرار گرفته؛ که در بخشی از این متن آمده است:
"جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی شناسد. پس تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. ما می دانیم که جسارت توهین به امام خمینی جز از شما بر نمی آید. این فقط یک اخطار است به سایت های دولتی شما! "
تمام سایت های هک شده توسط این گروه از جوانان کشورمان، در پایگاه بین‌المللی http://www.zone-h.org که برای ثبت سایت های هک شده توسط هکرهای جهان به کار می رود، به ثبت رسیده است.
بهروز کمالیان، رییس گروه امنیتی آشیانه در گفتگو با فارس درخصوص هدف از هک زنجیره ای سایت‌های مهم و دولتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این سایت ها به دلیل حمایت رسانه‌ها و دولتمردانشان از اهانت به رهبر کبیر انقلاب و پاره شدن عکس امام خمینی (ره) هک شدند.
وی در این خصوص افزود: این پروژه تا پایان روز جمعه ادامه دارد و پیش بینی می شود که با ادامه این روند بیش از 2000 سایت انگلیسی، آمریکایی و صهیونیستی توسط گروه امنیتی آشیانه هک شود .
علاقه مندان می توانند برای مشاهده لیست سایت‌های هک شده به پایگاه بین‌المللی http://www.zone-h.org مراجعه کنند.
در میان سایت های هک شده، سایت ایالت وینچستروای آمریکا، شرکت پست رژیم صهیونیستی، ناسا و برخی کمپانی های معروف انگلیس دیده می شود.
همچنین کاربران برای دیدن نمونه سایت های هک شده به سایت http://pbma.nasa.gov/ که متعلق به سازمان ملی هوانوردی و فضایی ایالات متحده آمریکا(ناسا) است مراجعه کنند.

 

 

 

گزارش خبرنگار سرویس "فضای مجازی خبرگزاری فارس"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد