سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

نامه سرگشاده به دکتر علی لاریجانی


نامه سرگشاده به دکتر علی لاریجانی

چرالاریجانی کاندیدای براندازی دولت احمدی نژاد شده است؟ 

 

     

چرا مهره های جریان هاشمیسم که مردودی بزرگ فتنه عمیق انتخابات بودند امروز به شما دل بسته اند؟ به راستی در مشی سیاسی شما این روزها چه دیده اند؟ جمله جدید یکی از همین آقازاده ها را که اخیرا شنیده اید؟چرا عده ای برای براندازی دولتی که با تمام ضعف ها و کاستی ها آن،برآمده از آرمانهای اصیل ملت انقلابی ایران است به نقش محوری شما چشم دوخته اند ؟ چون شما جزء مهره های نسوخته پیش ملت هستید؟


 

سخنی با علی لاریجانی

آقای لاریجانی فقط چند جمله

:چرا مهره های جریان هاشمیسم که مردودی بزرگ فتنه عمیق انتخابات بودند امروز به شما دل بسته اند؟ به راستی در مشی سیاسی شما این روزها چه دیده اند؟ جمله جدید یکی از همین آقازاده ها را که اخیرا شنیده اید؟
چرا عده ای برای براندازی دولتی که با تمام ضعف ها و کاستی ها آن،برآمده از آرمانهای اصیل ملت انقلابی ایران است به نقش محوری شما چشم دوخته اند ؟ چون شما جزء مهره های نسوخته پیش ملت هستید؟
چرا شما در نظر آنها امروز کاندیدای جریان برانداز دولت مکتبی احمدی نژاد شده اید؟در شما چه دیده اند؟
آقای لاریجانی به عقب بازگردیم،پای امثال کردانها را که اتفاقا مازندرانی نیز هستند جه کسی به عرصه مدیریت بازکرد؟
برادر عزیز: آیا آخرین جملاتتان را در بعدازظهر چهارشنبه 25 خرداد 84 که در زادگاهتان آمل، در آخرین لحظات تبلیغات دور اول انتخابات نهم ریاست جمهوری بیان کردید یادتان هست ؟ یادآوری می کنم کلیدواژه دولت اسلامی را و اینکه شما در دقیقه 90 و بالاخره در وقت اضافه خود را از طناب آنها جدا کردید! آن جریان شورای هماهنگی و آن بازی سیاسی عناصر محافظه کار و ..و...و.... که همه اش برای نیامدن امثال احمدی نژاد بود را می گوییم!آقای لاریجانی! این روزها وصایای امام و وصیت نامه امام راحل (ره) را که رهبری معظم آن را فصل الخطاب پایان تفرقه و شقاق برای خواص امت قلمداد کردند را مرور می کنید.رفتار سیاسی شما در ماههای اخیر آیا برگرفته از مشی سیاسی خمینی کبیر است؟
جریان آن جلسه کذایی مجلس که متهم پرونده براندازی نظام اسلامی و چهره برجسته کنفرانسی ننگین را در صف اول مدعوین خانه ملت نشاندید از کجا آب می خورد؟ که موجب واکنش رهبر انقلاب و تذکر عتاب آلود ایشان شد،پیام آقای هاشمی شاهرودی را از طرف ایشان و حال و روز خودتان پس از پیام آقا و جریان وجه شرعی هزینه مالی آن همایش را که فراموش نکرده اید؟
این لابی های اخیر شما در جریان انتخابات فراکسیون اصولگرایان،فشار بر مجامع استانی و به زمین و زمان زدن برای رای آوردن آقای باهنر در چه فرآیندی تحلیل می شود؟
(
در پرده می گویییم): افق نگاه راهبردی شما که شعار دولت امید و هوای پاک بود چقدر مورد تایید ملت ایران قرار گرفت؟ چرا؟
جلسه امسال دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب یادتان هست؟ فضای حاکم بر جلسه در لحن و متن فرمایشات ایشان را درک کرده اید؟ شما در آن جلسه رییس قوه بودید؟
آقای دکتر یادتان نرود بدون رضایت قبلی "رهبری" هیچ چیز برای همه و از جمله شما در روز واپسین نخواهد ماند.اطاله سخن نکنیم و بگذریم از آن تبریک روز 22 خردا شما به "مخمل سبز" که نشان بصیرت در آن نبود و در عرف دینی نیروهای انقلاب حقیقتا عملی فرصت طلبانه محسوب می شود و پازل بی بصیرتی شما را در جریان انتخابات دهم که در واقع امتحانات خواص و نخبگان سیاسی کشور بود کامل کرد.البته قرینه آن اظهارات شما در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو ، در حمایت تلویحی از آشوب طلبان سبز بود و...با کمال احترام از شما یک درخواست دارم برای این که در این امتحان بزرگ،امتحان نرم و امتحان پیچیده الهی خدای ناکرده مانند خیلی از چهره های مشهور- به تعبیر رهبری عزیز- مردود نشوید، مواضع خود در ایام انتخابات را تا همین روزهای اخیر با فرمایشات متعدد رهبر معظم انقلاب در دیدارها و خطبه های نماز درباره فتنه نفاق و جریان برانداز نرم یک بار دیگر فقط مقایسه کنید
مطالب زیادی به ذهن خطور می کند که باشد ان شاء ا... برای فرصت بعد(اگر خدا بخواهد)همانند جریان یک میلیارد گم شده دیوان محاسبات و نامه نگاری مشکوک شما با آقای رحمانی فضلی،سایت خبر و تیترهای مداوم آن درتقابل با دولت مورد حمایت ویژه رهبری ،جلسات محفلی و درد دل یاران انقلاب در مجلس از شما و نقش محوری شما در فراکسیون اصولگرایان برای عدم اعلام اجماع نمایندگان ملت روی کاندیدای واحد و مقبول اصولگرایان در خرداد 88 و خط نرم افتراق در اصولگرایان در تضعیف دولت مردمی از مدتها قبل! و البته این آخرین دسته گل شما و آن ماله کشی بر جرم متهمین اغتشاشات براندازانه کودتای سبز و دفاع از زندانیان سیاسی تحت عنوان آشتی و وحدت و سپس آزادی زندانیان ، از همه مهمتر جریان مذاکرات هسته ای و شورای عالی امنیت ملی وپشت پرده جریان استعفای شما؟!!!!والعاقبه للمتقین

جمعی از افسران جوان ارتش رهبری درجنگ نرم

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نسل افتخار آفرین پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:50 http://ghoddeyesaratani.blogfa.com/

سلام

ممنونتم

لطفا به ما هم سری بزنید

شایعه یا واقعیت...!!!

یا حسین شهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد