سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

سلمان رشدی‌های امروزی با اعتقادات مسلمانان بازی می‌کنند

IRNON.com
صفار هرندی در واکنش به هتک حرمت به ساخت امام (ره):
سلمان رشدی‌های امروزی با اعتقادات مسلمانان بازی می‌کنند
 

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشابه اتفاقات و حرکات توهین آمیز در آخرین سال‌های زندگی امام توسط سلمان رشدی انجام شد و بعد از آن سلمان رشدی‌های دیگری را برانگیخته‌اند تا با احساس و اعتقادات مسلمانان بازی می‌کنند.

 

محمد حسین صفارهرندی ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز مردم ارومیه در مقابل توهین به ساحت مقدس مقدس حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: کسانی که در چند ماه گذشته شعار جمهوری ایرانی را مطرح کردند بقایای کمتر از دو درصد زمان انقلاب هستند که اول انقلاب در برابر امام به زانو درآمدند.
وی با بیان اینکه این افراد امروز در برابر انقلابیان ایستاده‌اند، تصریح کرد: این افراد انتقام شکست اول در برابر انقلاب را پی‌گیرند.
این مقام مسئول افزود: این افراد جزو کفار هستند نه منافقان، چراکه منافق فردی است که رنگ ظاهری آن مسلمان است ولی در باطن از اسلام روی برگردان است.
صفار هرندی ادامه داد: از سال‌های گذشته شاهد بودیم با یک دستور که از ناحیه سران کفر بین‌المللی صادر شد مقدسات اسلامی مورد هدف قرار گرفتند و در برخی کشورهای غرب کاریکاتوری از چهره پیامبر گرفتند و در حالت زشت این مورد را به تصویر کشیدند.
وی با بیان اینکه دست نشانده‌های استکبار با این عمل غیر‌اخلاقی می‌خواستند قلب یک و نیم میلیارد مسلمان را از این ناحیه جریحه‌دار کنند، گفت: دشمنان نظام و اسلام برای ضربه زدن به مسلمانان هر راهی را پیموده‌اند ولی با هوشیاری و آگاهی مردم در این راه به نتیجه نرسیده‌اند.
این مقام مسئول اظهار داشت: دسمنان اسلام وقتی با خیزش بزرگ اسلامی در جهان مواجه شدند برای مهار این خیزش دنبال تدابیری چون تجاوز مستقیم به سرزمین اسلامی را در برنامه‌های خود قرار دادند و برحسب این تدابیر بود که عراق و افغانستان را اشغال و سربازان آمریکا روانه این منطقه شدند.
صفار هرندی تصریح کرد: طولی نکشید که خودشان هم در بی‌ثمر بودن این لشکرکشی در مهار خیرش اسلامی اعتراف کردند.
وی افزود: آنچه در دستور کار غرب قرار گرفته است مورد هجمه قرار دادن چهره تابناک مسلمانان و تقدس‌زدایی و خدشه‌دار کردن احساسات خیل عظیمی از مسلمانان است.
این مقام مسئول اضافه کرد: مشابه این اتفاقات و حرکات در آخرین سال‌های زندگی امام توسط سلمان رشدی انجام شد و بعد از آن سلمان رشدی‌های دیگری را برانگیخته‌اند تا با احساس و اعتقادات مسلمانان بازی می‌کنند.
صفار هرندی گفت: خوشبختانه عشق به خدا و محبت دائمی که در دل‌های ملت مسلمان می‌جوشد سبب شده تا مردمی که دیروز به خاطر مخدوش کردن چهره پیامبر توسط افرادی معاند، اعتراض کردند امروز در برابر دفاع از چهره نورانی اسلام و انقلاب به خیابان‌ها بیایند.
وی در مورد ادعاهای فرج‌الله دباغ در ارتباط با قرآن و پیامبر گفت: کسی که از انفجار و بمب‌گذاری خانه خدا ترس ندارد به عکس امام هم اهانت می‌کند.

 

 

 

گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد