سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

افشاگری استاندار تهران در مورد وقایع 16 آذر

افشاگری استاندار تهران در مورد وقایع 16 آذر

خبرگزاری فارس: تمدن استاندار تهران امروز در همایش واکاوی فتنه بعد از انتخابات به اقدامات جنبش سبز در 16 آذر پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس؛ مرتضی تمدن استاندار تهران امروز چهارشنبه در همایش واکاوی فتنه بعد از انتخابات با بیان اینکه بین سران فتنه اختلاف نظر جدی وجود دارد، افزود: جریان سبز اموی به جریانی بی‌سر تبدیل شده‌است لذا جریان‌هایی مانند سلطنت‌طلبان، منافقین وگروهک‌ها از این شرایط در جهت منافع خودشان استفاده کرده‌ و می‌کنند.

* در 16 آذر هیچ موبایلی قطع نشد

وی با اشاره به وقایع 16 آذر گفت: برخی‌ها می‌گفتند شما با انجام برخی کارها مانند " بگیر و ببندها " نمی‌گذارید مردم در این جریان حضور پیدا کنند، ما برای بالا بردن تمهیدات امنیت مردم پوشش موبایل‌ها را قطع می‌کردیم این در حالی است که در 16 آذر هیچ موبایلی قطع نشد و آنها کاملا از طریق SMS و شبکه موبایل به یکدیگر اطلاع‌رسانی کردند.
استاندار تهران با بیان اینکه ما در برخی مواقع مجبور بودیم برای تمهیدات امنیتی برخی ایستگاه‌های مترو را تعطیل کنیم، گفت: تعطیلی برخی ایستگاه‌های مترو برای آرامش بخشیدن به مردم بود و این افراد از مترو، ‌موبایل و غیره سوء استفاده می‌کردند اما در 16 آذر مترو آزادانه تردد ‌کرد.

* فراخوان از خانواده‌ها به مناسبت 16 آذر

تمدن ادامه داد: مسیرها و محیط دانشگاه علیرغم تمام سختی‌هایی که وجود داشت هیچ‌گونه منع رفت و آمدی در محیط دانشگاه ایجاد نشد چراکه آنها به هواداران خود گفته بودند که برای ایجاد ترافیک ، راه‌بندان ایجاد کنند تا راه عبور و مرور برای نیروهای انتظامی سخت شود.
وی به تبلیغات گسترده در 16 آذر اشاره کرد و گفت: در 16 آذر بیشترین تبلیغات را انجام دادند به دلیل آنکه در 13 آبان شکست سختی خوردند و برای جبران این ناکارآمدی تبلیغات خود را پررنگ‌تر کردند برای همین روز دانشجو را به هفته دانشجو تغییر دادند و هر گونه فضاسازی و جو سازی در دانشگاه‌ها که خواستند انجام دادند. این تبلیغات به گونه‌ای بود که حتی برخی دوستان انقلاب نیز ابراز نگرانی می‌کردند.
وی اضافه کرد: در جلسات شورای تامین برای پوشش امنیت دایره‌ای را ترسیم می‌کردیم چرا که این افراد به صغیر و کبیر رحم نمی‌کردند و برخی اطرافیان آن‌ها نیزافرادی خشن و خونخوار بودند و میخواستند تا آرامش مردم را به هم بزنند.
استاندار تهران اضافه کرد: آنها برای حضور در 16 آذر فراخوانی از خانواده‌ها انجام دادند و گفتند که در کنار دانشجویان حضور یابید تا به نظام دانشجویی آسیبی نرسد.
تمدن افزود: با توجه به همه این موضوعات باید از سران فتنه پرسید که حداکثر نیروهای آنها چند نفر بود؟ آنها معتقد بودند که جمعیت در خیابان‌ها به دانشجویان داخل دانشگاه متصل می‌شوند و از میدان انقلاب تا آزادی راهپیمایی می‌کنند اما به دلیل عدم حضور افراد این امر میسر نشد.
وی با تاکید بر اینکه حداکثر تعداد جریان سبز از 1500 نفر تجاوز نمی‌کرد، گفت: دانشگاه تهران چند دانشجو دارد که آنها توانستند از این مقدار بهره‌برداری کنند؟ آنها از کمتر از یک درصد از دانشجویانی که به قول خودشان بیشترین پایگاه‌ها را در دانشگاه دارند هم نتواستند ‌استفاده کنند.
استاندار تهران با طرح سوالی مبنی بر اینکه آنها از کدام پایگاه مردمی و جنبشی سخن می‌گویند؟ افزود: آنها معتقدند که پاره کردن عکس امام "تصویرسازی " صدا و سیما است اما اگر این اتفاق صورت گرفته چرا تلویزیون‌های بیگانه مانند BBC. CNN و صدای آمریکا لحظه به لحظه ازآنها به عنوان یک صحنه واقعی از آن استفاده کردند.

* سینه چاکان امام در پی این اهانت حتی از صدور یک بیانیه نیز طفره رفتند

تمدن گفت: مجمع روحانیون مبارز خود را مدعیان سینه چاک نزدیک به امام می‌داند، آن آقایی که به قول خودش زمانی که خبر فوت امام را شنید، می‌خواست بمیرد البته به دروغ حاضر نشد در این ماجراها حتی یک بیانیه بدهد و حالا خواهان راهپیمایی هستند و این راهپیمایی برای چیست؟ شما باید رسما یک بیانیه برای محکوم کردن این اهانت صادر کنید و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید اظهار بیزاری از این حرکت‌ها انجام دهید.
وی با بیان اینکه روند مجوز راهپیمایی باید راه حل قانونی خود را طی ‌کند، گفت: در روز جمعه فراخوانی انجام شده که هر حزبی که به امام اظهار وفاداری می‌کند در نماز جمعه شرکت کند و دیگر معنایی ندارد که هر حزبی به صورت جداگانه برای معرکه سازی و ایجاد فضا ناامنی در کشور راهپیمایی‌های خودسر و مخرب انجام دهد.

* "پاتوق‌سازی " روش جدید جریان فتنه در محرم

استاندار تهران در ادامه سخنان خود به برنامه‌ریزی آنها در محرم تحت عنوان "پاتوق‌سازی " اشاره کرد و گفت: آنها پروژه‌ای مبنی بر پاتوق سازی راه‌اندازی کرد‌اند یعنی هر حسینیه و مسجدی هر کجا که هست باشد اما به صورت هدفمند نشانه بگیرید و نیروهای خود را در آنجا بگذارند ودر همانجا عزاداری کنند و این جایگاه دائمی شود یعنی آنکه یک مسجد ضرار ایجاد کنند.
تمدن ادامه داد: اگر کسی می‌خواهد برای امام حسین عزاداری کند، سیاست پاتوق‌سازی چیست؟ اینها نتوانستند به قول خودشان توده‌های میلیونی که البته دوستان انقلاب نیز گول خوردند و موضوعاتی از این قبیل را مطرح کردند شکل دهند.

* برخی‌ها میخواهند به دست خودشان، خودشان را حذف کنند

وی خطاب به جریان فتنه خاطرنشان کرد: اینکه شما می‌خواهید پاتوق‌سازی کنید و در این ایام از فضای مردم در مناسبت‌های پیش رو سوء استفاده کنید نشاندهنده آن است که نمی‌خواهند با جریان انقلاب هماهنگ شوید و طبق فرمایش مقام معظم رهبری برخی‌ها میخواهند به دست خودشان، خودشان را حذف کنند.

* تلاش فتنه گران برای درگیری و دستگیری در جریانات دانشگاه

استاندار تهران به سوء استفاده رسانه‌های بیگانه اشاره کرد و گفت: آنها می‌خواستند یک پیراهن خونین در جریانات دانشگاه پیدا کنند و آن را بهانه کنند و دستاویز قرار دهند و هر روز در این ماجرا به ما فشار می‌آوردند که نیروی انتظامی با آنها درگیر شود و یا اینکه بچه‌های انقلابی با آنها درگیر شده و یا یک پیراهن خونین به دست آورند و آن را توسط رسانه‌ها نشان دهند که به لطف خداوند متعال با هوشیاری نیروها و دانشجویان ایرانی و هوشیاری مسئولان باعث شد چنین بهانه‌ای به دست آنها نیفتاد و خون از دماغ کسی نریخت.
تمدن خاطرنشان کرد: روش مسئولین نظام و دست‌اندرکاران بر این است که حداکثر مدارا را انجام دهند و این رویه‌ای از قدیم بوده، آنها خیلی خوشحال می‌شوند که کسی از آنها دستگیر یا محاکمه شود که البته ما داغ این بهره‌مندی‌های جعلی را به دلشان می‌ گذاریم .
وی گفت: روحانیون و مسئولین باید این موضوعات را در سطح جامعه مطرح و این موضوعات را افشا کنند چراکه خود مردم آن‌ها را پس خواهند زد البته آنجایی که اینها موجب مزاحمت برای انقلاب شوند، قطعا مسئولان قضایی به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
وی با اعلام اینکه آنها می‌خواهند این جریان فتنه را به شهرستان‌ها نیز بکشانند، افزود: آنها تمام تخم‌مرغ‌های خودشان را در یک سبد چیده‌اند و تمامی نیروهای خود را در تهران گذاشته‌اند و بحمدالله هیچ‌گونه مشکلی در شهرستانها وجود ندارد.

* اقدام هاشمی در مشهد بنزین روی آتش ریختن بود

استاندار تهران در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بیانیه‌ای که آقای موسوی غروب 15 آذر صادر کرد و به قول خودش به صورت غافلگیرانه از این بیانیه استفاده کردند تا مردم در خیابان‌ها بریزند و جناب هاشمی نیز با سخنان بر این موضوع بنزین ریختند چراکه ایشان در آن جلسه گفته‌بود اگر نظام پول و نیرو دارد، آنها نیز قدرت بسیج توده‌های مردمی و دانشجویان را دارند و دانشجویان را نمی‌توان فریب داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد