سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

امان نامه سبز اموی از واشنگتن و لندن رسید! (خبر ویژه)


امان نامه سبز اموی از واشنگتن و لندن رسید! (خبر ویژه)
سایت راه اندازی شده توسط شماری از عناصر معاند مقیم آمریکا و انگلیس، ملت اصولگرا و حزب الهی را تهدید کرد و «امان نامه سبز» فرستاد.
سایت جرس وابسته به مهاجرانی، محسن کدیور، ع- بازرگان و شماری از عناصر نزدیک به گروهک های ملی گرا، با ادعای این که خیال می کرده اند پس از اغتشاشات خیابانی، ملت و نظام منفعل شوند و میدان را واگذار کنند تهدید کرد اگر امان نامه سبز را قبول نکنید این راه به نابودی شما ختم می شود.
گردانندگان لس آنجلس نشین و لندن نشین سایت یاد شده البته شکر زیادی خورده اند که به نیابت از اردوگاه امویان روزگار امان نامه ارسال می کنند. حضرت اباالفضل(ع) آن روز که جواب شمربن ذی الجوشن را می داد، جواب اربابان همین حضرات را هم به نیابت از ملت عاشورایی ایران داده است که «بریده باد دستانت و لعنت خدا بر تو و امان نامه ات ای دشمن خدا. ما را می خوانی از یاری مولایمان حسین دست برداریم و سر در اطاعت ملعونان و ناپاکان درآوریم؟».
ملت ایران اگر از فراعنه آمریکا و انگلیس و اسرائیل هراس داشت که اساسا در آوردگاه انقلاب و دفاع مقدس و ده ها صحنه پس از آن با شجاعت به میدان نمی آمد. اگر هم قرار باشد کربلایی در کار باشد، البته عمر سعد و شمر و محمدبن اشعث های روزگارند که باید در مقابل خشم خروشان ملت ایران دنبال امان نامه یا درپی سوراخ موش بگردند.
البته گفت که المأمور معذور. وقتی قرار شد برای درآمدن از افلاس و آوارگی، مواجب بگیری و نوکری کنی، بافتن رطب و یابس به هم کمترین حد دست و پا زدن و عرض خویش بردن است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد