سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

مجوز راهپیمایی؟ پس این 6 ماهه کجا بودید؟! (خبر ویژه)

مجوز راهپیمایی؟ پس این 6 ماهه کجا بودید؟! (خبر ویژه)
افراطیون مدعی اصلاح طلبی در پی بی آبرویی ناشی از جسارت به ساحت امام خمینی در تجمعات ضد انقلابی منسوب به آنها تاکتیک های مختلفی را -به اصطلاح- برای فرار به جلو و رد گم کنی در پیش گرفته اند.


در انبوه تحلیل ها و خبرها و اظهارنظرهایی که در روزنامه ها و سایت های وابسته به طیف مذکور (به انضمام پشتیبانان خارجی آنها از صدای آمریکا و بی بی سی و رادیو فردا گرفته تا گویا نیوز و روزنت و رادیو زمانه و...) در توجیه و رفع و رجوع رسوایی اخیر منتشر می شود چند ادعا مدام تکرار می شود که حاکی از هم آهنگی هم هست.
بخشی از این عملیات پرحجم رسانه ای ادعا دارد ماجرای اهانت به تصویر حضرت امام در روز 16 آذر، چیزی مانند سناریوی کارناوال عاشوراست که علیه آقای خاتمی راه اندازی شد. آنها همچنین ادعا می کنند پروژه محرم برای تخریب اصلاح طلبان در راه است.
در بخش دیگری از این عملیات رسانه ای، سایت کلمه (وابسته به موسوی) در کنار بیانیه نوین مجمع روحانیون خواستار برگزاری تجمع برای اثبات وفاداری به حضرت امام و دفاع از ایشان شده اند. بخش سوم این رفوگری! رسانه ای در این قالب مطرح می شود که پس چرا علاقمندان به انقلاب در جسارت به تصویر رهبر معظم انقلاب، سکوت پیشه کردند و اعتراض ننمودند. گروه موسوم به مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم نیز- که برای موازی سازی در برابر جامعه مدرسین راه اندازی شد اما به اعتبار وضعیت عملکرد مدعیان اصلاح طلبی هرگز جدی گرفته نشد- ملیح تر از همه موضع گرفته و به جای نگرانی در برابر اصل هتک حرمت مقدسات، مدعی شده «مردم صنوف جنبش سبز را منسجم تر کنند» (تیتری که بر پیشانی صفحات و برخی مطالب رسانه های ضدانقلاب نظیر بی بی سی نشسته است، لابد آن هم در دفاع از امام!)
اما درباره این دستپاچگی های ناشیانه باید گفت اولاً، حضرات هرگز فیلم ادعایی «کارناوال عاشورا» را ولو در یک نسخه به مراکز امنیتی و اطلاعاتی و مراجع قضایی یا رسانه ای ندادند تا معلوم شود ادعای مذکور واقعیت نداشته و صرفاً یک جنگ روانی بوده است. اما حضرات در عمل بارها به کارناوال یزید دامن زدند آنجا که مکرراً در مطبوعات خود نوشتند «ریخته شدن خون حسین در کربلا نه حاصل جور و جفا و جنایت یزید که -نعوذبالله- محصول خشونت طلبی پدر و جد حسین ]علیهم السلام[ بود»، «زیارت عاشورا ]روایت شده از امام محمدباقر علیه السلام[ خیلی خشونت طلبانه است و باید بخش هایی از آن را حذف و بازنویسی کرد»، «جهاد و شهادت طلبی حاصل عقده های... است»، «هر قدر بخواهیم به دموکراسی و آزادی برسیم، باید امامت را کنار بگذاریم» و...کارناوال دختران بزک کرده و مجالس مختلط رقص وآواز آن هم در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا هم که امسال مقارن با تبلیغات انتخاباتی بود هنوز از یاد نرفته است.
ثانیاً ، طبیعی است که جریانی با این سوابق، از آمدن نام محرم و موسم سوگواری و تکریم حضرت سیدالشهدا، وحشت کند و برای این ترس خود ساخته نام «پروژه محرم» انتخاب کند. معلوم است که دزد از سایه خود هم می ترسد و پیداست که «الخائن خائف». وگرنه چرا نامی که اسباب رسوایی یزیدیان و امویان است باید اسباب هراس طیفی از مدعیان اصلاح طلبی باشد؟
ثالثا شما پس از انتخابات وهیجان کشاندن مردم به کف خیابان بارها فرصت داشتید دلبستگی خود را به حضرت امام ثابت کنید. روز قدس و 13 آبان و 16 آذر هم فرصت های دیگری بود. آیا حذف اسلام از جمهوری اسلامی یا حذف مرگ بر آمریکا در روز 13 آبان یا حذف مرگ بر اسرائیل و سردادن شعار «نه غزه، نه لبنان» در روز قدس، اثبات همراهی با خط امام بود یا چراغ سبز دوستی به آمریکا و اسرائیل و سلطنت طلبان و تروریست های دشمن جمهوری اسلامی؟! با کفش نماز خواندن و با بطری آب و سیگار و تظاهر به روزه خواری، در روز قدس راهپیمایی کردن را باور کنیم یا سرود گروهک چریک های فدایی خلق را در میتینگ های خود پخش کردن را؟ یعنی همه اینها نفوذی های جمهوری اسلامی برای تخریب وجهه شما بودند؟ پس چرا 6 ماه است سکوت کرده اید و اعتراض نمی کنید و حتی همین حالا نمی گویید آنها ضد انقلابند و از ما جدا؟ چه شده که به جای نگرانی برای امام و انقلاب، تمام غصه تان این شده که صفوف از هم پاشیده سبزها بیش از این از هم نگسلد و ملت بیش از این از شما فاصله نگیرد.
رابعا اذعان به جسارت ورشکسته های ضد انقلاب علیه جانشین صالح حضرت روح الله که عذر بدتر از گناه است. شما اعتراف می کنید که در تجمعات منسوب به شما بارها به بزرگترین میراث و یادگار امام(ولایت فقیه) جسارت شده است. این هم از سر تصادف است؟ ادعای خط امام بدون پایبندی به ولایت فقیه، همان مسلمانی معاویه و یزید در عین کینه توزی با حسن و حسین علیهم السلام نیست؟
ده ها از این پرسش ها می توان پرسید اما شاید اظهارات حسن شریعتمداری فرزند سیدکاظم شریعتمداری و عضو مرکزیت گروهک منحله جنبش خلق مسلمان که با لانه جاسوسی آمریکا نیز سر و سر داشت، کفایت بحث بکند. وی که از طراحان کودتای ناکام علیه حضرت امام در سال های اول انقلاب بود، در مصاحبه با دویچه وله آلمان ضمن حمایت از سبزهای اصلاح طلب نشان دادن بغض نسبت به حضرت امام(ره)، درباره ادعای درخواست تجمع و حمایت از امام می گوید: به نظر من رهبران جنبش با هوشیاری با ماجرا برخورد کردند. آنها برای برائت درخواست مجوز راهپیمایی کردند. اغلب سبزها موافق شرکت در راهپیمایی برای پشتیبانی از آقای خمینی نیستند اما این را هم می دانند که این ماجرا بحران برای جنبش سبز است، پس شرکت می کنند(!)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد