سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

نامه سرگشاده انجمن‌های اسلامی دانشجویان 7 دانشگاه؛

آقای سید حسن خمینی! زمان خوبی را برای خروج از کشور انتخاب نکردید

خبرگزاری فارس: اعضای انجمن اسلامی دانشجویان 7 دانشگاه کشور با صدور نامه‌ای سرگشاده خطاب به سید حسن خمینی، نسبت به سکوت وی در قبال اهانت فتنه‌گران و قانون‌شکنان به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خروج وی از کشور در برهه فعلی انتقاد کردند.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف، انجمن اسلامی دانشگاه شاهد، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد با صدور نامه‌ای سرگشاده خطاب به سید حسن خمینی نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رئیس مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) تأکید کردند: با خبر شدیم که شما در روز جمعه و در حالی که مردم ایران از توهین عده‌ای اغتشاشگر فرصت‌طلب فتنه‌گر به ساحت مقدس امام خمینی(ره) خون می‌گریند،‌ از کشور خارج شده و به سفر خارجی رفته‌اید و این در حالی است که حضرتعالی به عنوان رئیس مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) در این برهه حساس می‌بایست بیش از پیش احساس وظیفه کرده و نسبت به این اهانت بی‌شرمانه واکنش نشان می‌دادید.
نویسندگان این نامه خطاب به سید حسن خمینی افزوده‌اند: حضرتعالی نباید فراموش کنید که مردم شما را یادگاری از بیت حضرت امام دانسته و همواره مورد احترام می‌دانند؛ اما ای یادگار امام! شما را چه شده است که در مقابل توهین و زیرسوال بردن آرمان‌ها و اصول به یادگار مانده از امام(ره)، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهید؟
این نامه می‌افزاید: آقای سید حسن خمینی! شما به واسطه مسئولیتتان در مؤسسه حفظ و نشر آثار امام و همچنین وابستگی نسبی به امام، قطعا از مواضع ایشان آگاهید و می‌دانید که ایشان فلسطین را پاره تن اسلام نامیدند، شما قطعا مستحضر هستید که امام فرمودند "جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر "، شما از متن نامه امام به شیخ مطرود و ساده‌لوح آگاهید، شما موضع امام نسبت به نهضت آزادی را باید بهتر از همه بدانید،‌ شما سخنان امام درباره قانون‌شکنان و قیام‌کنندگان علیه نظام اسلامی را به خاطر دارید، شما جمله "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد " از امام ره و نظرات ایشان درباره قیام‌کنندگان علیه ولی فقیه در کتاب ولایت فقیه امام را خوانده‌اید اما چه شده است که در برابر شعارهای "نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران " زبان برنمی‌گشایید و موضع‌گیری نمی‌کنید؟ چرا در مقابل کسانی که سخنان شیخ مطرود امام را مایه دلگرمی خود می‌دانند نمی‌ایستید و سخنان امام را فریاد نمی‌کنید؟ چرا در برابر کسانی که علیه ولی فقیه قیام کرده‌اند، موضع‌گیری نمی‌کنید و دینتان را به نظام و انقلاب اسلامی ادا نمی‌کنید و ....
نویسندگان این بیانیه تأکید کرده‌اند: از همه اینها که بگذریم، در شرایطی که فتنه‌گران و امویان، اهانت به امام(ره) و آرمان‌های ایشان را به اوج رسانده و تمثال ایشان را به آتش کشیدند، حداقل انتظار از جنابعالی این بود که به موضع‌گیری در این باره پرداخته و برای یکبار هم که شده برای آخرتتان و برای ادای دینتان به امام راحل که همه شأنیت و آبروی شما و ما به واسطه ایشان است، فتنه‌گران و قانون‌شکنان را محکوم می‌کردید اما در کمال تعجب شنیدیم که جنابعالی در حرکتی غیرقابل انتظار، از کشور خارج شده‌اید.
اعضای انجمن اسلامی دانشجویان 7 دانشگاه کشور در پایان تأکید کرده‌اند: جناب آقای حاج سید حسن خمینی! انتظار رهپویان واقعی امام و رهبری در شرایط کنونی آن است که حضرتعالی به عنوان مسئول مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره)، به جای غایب شدن و فرار از پاسخگویی، با موضع‌گیری قاطع در برابر مدعیان کاریکاتوری راه امام که در چند ماه اخیر اهانت به امام(ره) و آ‌رمان‌های ایشان را به اوج رساندند، به دین خود در برابر امام این امت عمل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد