سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

بسیاری از مخالفین امام در موسسه تنظیم و نشر امام جمع شده‌اند

IRNON.com
حجت‌الاسلام حسینیان در جمع خبرنگاران:
بسیاری از مخالفین امام در موسسه تنظیم و نشر امام جمع شده‌اند
 

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام بجای تبلیغ اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب در خدمت جریان فتنه قرار گرفته است، گفت که هم اکنون در این موسسه بسیاری از مخالفین امام جمع شده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی پس از اتمام جلسه علنی یکشنبه مجلس با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام به جای محکوم کردن بی‌حرمتی به ساحت امام خمینی به صدا و سیما واکنش نشان داده است،‌ با ابراز تاسف شدید از این کار موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام گفت: بسیاری از مخالفین حضرت امام در این موسسه جمع شده‌اند و حتی یکی از روحانی‌نماهایی که در زمان امام به اتهام ارتکاب جرمی از سوی ایشان عزل شده بود امروز در این موسسه پناه گرفته است.

* اعضای موسسه تنظیم و نشر آثار امام به جای تبلیغ امام در خدمت فتنه‌گران هستند

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از کسانی که هم اکنون و زمان حضرت امام ولایت فقیه را قبول نداشتند در موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: افراد این موسسه به جای آنکه مبلغ اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی باشند همانند یک حزب در خدمت فتنه‌گران قرار گرفته‌اند.
حسینیان با یادآوری سکوت این موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام در زمان حاکمیت دوم خرداد که مکرر به افکار و اندیشه‌های امام توهین می‌شد، خاطرنشان کرد: در این زمان با توجه به جنایاتی که نسبت به افکار و اندیشه‌های امام از سوی دوم خردادی‌ها انجام شد این موسسه هیچگونه عکس‌العملی نشان نداد و حتی در جریانات اخیر که بارها خط امام مورد حمله و سران فتنه قرار گرفت، موسسه مذکور هیچ عکس‌العملی نشان نداد، اما حتی یک انتقاد ساده نسبت به عملکرد وابستگان امام را برنمی‌تابد و بر علیه آن موضع‌گیری می‌کند.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به سکوت و عدم عکس‌العمل موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام در مقابل اقدامات طرفداران سران فتنه در حوادث پس از انتخابات، خاطرنشان کرد: این موسسه هیچگونه عکس‌العملی در مورد شعارهای "نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران " هواداران سران فتنه نشان نداد؛ آیا حمایت از فلسطین، لبنان، مستضعفین و نیز استکبارستیزی در راستای خط امام نبود که این موسسه هیچگونه واکنشی از خود نشان نداد.
وی این را هم اضافه کرد که اینگونه اقدامات موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام جز ضربه زدن به افکار و اندیشه و نیز دشمنی در راه امام فایده دیگری ندارد.
رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت امام خمینی(ره) اتفاقی بوده یا در فرآیندی خاص شکل گرفته است متذکر شد:‌ این اقدام اتفاقی نبود و فرایندی نزدیک به 10 سال در کشور را طی کرد. زمانی که در دوره موسوم به اصلاحات گفتند افکار امام به موزه تاریخ پیوسته جریان اصلاح‌طلب هیچ موضعی در برابر این اقدامات نگرفت و امروز شاهد هتک حرمت به ساحت حضرت امام از روی همین افراد هستیم.
وی تاکید کرد: وقتی که جریان فتنه مقابل نظام اسلام ایستاد و به دنبال تحمیل دیدگاه دیکتاتورمآبانه خود بود، باید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

 

 

 

گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد