سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

موسوی بازهم نتوانست دم خروس را پنهان کند! (خبر ویژه)

(خبر ویژه) 


میرحسین موسوی بدون اشاره به اینکه پاره کنندگان تصویر حضرت امام(ره) در 16 آذر حامیان او بوده و به دعوت او این تجمع غیرقانونی را برگزار کرده اند، کوشید این اقدام اراذل و اوباش حامی خود را توجیه کند!
موسوی که طی چند ماه گذشته به خاطر کینه ورزی بی پرده با آموزه های حضرت امام(ره) بارها مورد حمایت صریح آمریکا و انگلیس قرار گرفته و با گروه های داخلی مطرود امام نیز دائماً نشست و برخاست دارد در مصاحبه ای که روزنامه جمهوری اسلامی تدارک آن را دیده است گفت: «اطلاعات دقیقی درباره اینکه اصولاً چنین کاری صورت گرفته باشد ندارم. درباره عاملان این اقدام ساختارشکنانه نیز اطلاعات روشنی نداریم ولی به هر حال اگر چنین کاری صورت گرفته باشد این یک اقدام مشکوک است». موسوی سپس به جای عذرخواهی از این اهانت بزرگ که توسط حامیان او صورت گرفته به صدا و سیما حمله کرد و گفت: «پخش آن صحنه ضدانقلابی از سیمای جمهوری اسلامی اقدام نادرستی بود.»
موسوی در این باره توضیحی نداده است که اگر پخش تصویر اهانت حامیان او به امام از صدا و سیما غیرقابل قبول است، پس درباره فتنه گری های چند ماهه و پادویی او برای سرویس های اطلاعاتی دشمن در داخل ایران چه باید گفت؟
موسوی سپس در جملاتی که استیصال از سر و روی آن می بارد اضافه می کند: «کسانی که به اینجانب محبتی دارند هرگز کوچکترین اهانت به حضرت امام خمینی را جایز نمی دانند و حفظ حرمت امام را واجب می دانند. اطمینان دارم که دانشجویان هرگز دست به چنین ساختارشکنی ها نمی زنند زیرا همه می دانیم که دانشجویان به امام عشق می ورزند و حاضرند برای آرمان های امام جان فشانی کنند.» آنچه موسوی در این سخنان خود از آن غفلت کرده یا خود را به تجاهل زده این است که کسانی که به امام ارادت دارند دیگر مدت هاست محبتی به امثال موسوی ندارند و برای موسوی همان منافقین و ضد انقلاب و آمریکا و اسرائیل باقی مانده است.
برخی ناظران عقیده دارند این اظهارات از جانب موسوی بیش از آنکه موضعی علیه ماجرای نفرت انگیز اهانت به امام باشد تلاشی است برای گریز از عواقب این حرمت شکنی بزرگ که مردم انتظار دارند هرچه زودتر با برخوردی قاطع از جانب قوه قضائیه آشکار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد