سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

همراهی مسئولان پردیس هنر دانشگاه تهران با افراطیون

گزارش فارس از یک تجمع؛
همراهی مسئولان پردیس هنر دانشگاه تهران با افراطیون

خبرگزاری فارس: مسئولان پردیس هنر دانشگاه تهران با افراطیون این دانشگاه که شعارهای موهن و تندی را علیه مسئولان و رئیس دانشگاه تهران سر می‌دادند، همراه شدند.

 

به گزارش حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی پردیس هنر روز گذشته از ساعت 12:10 الی 14 مراسم غیر قانونی را در داخل تالار شهید آوینی دانشکده هنر دانشگاه تهران برگزار کرد.
این مراسم بدون اخذ مجوز و با حضور حبیبی ریاست دانشکده پردیس هنرهای زیبا، تقی‌زاده معاونت پشتیبانی پردیس، حیدری معاونت فرهنگی پردیس و مسئول کل حراست دانشکده پردیس هنر برگزار شد.
در این مراسم که به پیشنهاد حبیبی به طرفداران موسوی به تریبون آزاد تبدیل شد،‌ شعارهایی علیه نهاد‌های انقلابی و مسئولان نظام از سوی طرفداران کاندیدای مغلوب انتخابات سر داده شد که با لبخند این مسئولان همراه بود.
در ادامه حسین حمدیه تحت عنوان دبیر انجمن اسلامی به عنوان اولین سخنران پشت تریبون قرار گرفت و به توهین علنی به رییس دانشگاه تهران، بسیج دانشجویی و مسئولان نظام پرداخت.
پس از وی حبیبی ریاست دانشکده پردیس هنرهای زیبا با قرار گرفتن در پشت تریبون مجلس ضمن تشکر از حمایت افراد حاضر، دلیل استعفای خود را حمایت از دانشجویان معترض در روزهای اخیر اعلام کرد که با شعارهای موهن حاضرین همراه شد.
پس از وی 5 نفر از افرادی که به گفته دانشجویان چند سالیست دانشگاه تهران را ترک کرده‌اند پشت تریبون قرار گرفته و با هتاکی نسبت به آرمان‌های انقلاب و مسئولان در حضور مسئولان پردیس هنرهای زیبا از فرهاد رهبر خواستند استعفا داده و جای خود را به زهرا رهنورد بدهد که با سوت و کف دانشجویان و تایید مسئولان حاضر در سالن مواجه شدند.
در ادامه مسئول بسیج دانشجویی پردیس دانشکده هنر درخواست کرد تا به پشت تریبون رفته و صحبت کند که با هتاکی و تمسخر حامیان موسوی مواجه و با سکه مورد اصابت قرار گرفت.
در این هنگام یکی از دانشجویان دختر محجبه حاضر در جلسه پشت تریبون رفت که افراد حاضر فریاد زدند دانشجو نیست که در نهایت این دختر دانشجو با نشان دادن کارت دانشجویی خود پاسخ طرفداران موسوی را داد، اما آنها در مقابل با پرتاب سکه وی را مورد تمسخر قرار دادند.
در این لحظه حبیبی رییس مستعفی پردیس که هنوز استعفایش پذیرفته نشده و از دفتر ریاست به جمع دانشجویان پیوسته بود در کنار معاون پشتیبانی اش عزت الله تقی زاده با لبخند و تکان دادن دست جمع را همراهی و کارهایشان را تائید کرد.
پس از تجمع غیرقانونی با حضور رییس پردیس در داخل سالن آمفی تئاتر حاضرین با سر دادن شعارهایی علیه مسئولان نظام به صحن دانشگاه آمده و با در دست داشتن تصاویر منتظری به تجمع پرداختند.
در این هنگام زهرا رهنورد با حضور در بین دانشجویان معترض، دقایقی برای آنها سخنرانی کرده و بلافاصله صحنه را ترک کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد