سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

رفتار‌های قانون‌شکنانه موسوی زمینه‌ساز اهانت به امام شد

آیت‌الله کعبی در گفتگو با فارس:
رفتار‌های قانون‌شکنانه موسوی زمینه‌ساز اهانت به امام شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای نگهبان رفتار‌های قانون‌شکن موسوی را زمینه‌ساز اهانت به ساحت مقدس امام خمینی(ره) دانست.

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم با ابراز تاسف از اقدام توهین‌آمیز طرفداران فرقه موسوی به امام خمینی(ره) و پاره کردن عکس ایشان در سخنانی اظهار داشت: حوزویان در حمایت از آرمان‌های امام و انقلاب تجمع کرده و این حرکت ناپسند را محکوم کردند.
وی افزود: بسیاری از مراجع، فضلا، طلاب و ... این هکت حرمت و اهانت به ساحت مقدس امام خمینی(ره) را هرگز تحمل نکرده و با تظاهرات و تجمع انزجار و نفرت خود را نسبت به دشمنان اعلام کردند و پاسخ تمام این افراد را دادند.
عضو مجلس خبرگان رهبری به پیام‌های راهپیمایی حوزویان اشاره و خاطرنشان کرد: راهپیمایی حوزویان به این معنا‌ست که حوزه علمیه قم همواره زنده است و در دفاع از امام و رهبری یکپارچه عمل می‌کند و در برابر رفتار‌های زشت دشمنان هرگز سکوت نمی‌کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دیگر پیام‌های تظاهرات حوزویان اشاره کرد و ابراز داشت: یکی دیگر از پیام‌ها این است که اگر فتنه‌های این فتنه‌گران نبود، هیچ وقت این عمل ناپسند صورت نمی‌گرفت و کار به اهانت به ساحت مقدس امام خمینی(ره) نمی‌کشید.
آیت‌الله کعبی ادامه داد: این حرکت ضد انقلابی محکوم بوده و زمینه‌ساز این اتفاق ناخوشایند نتیجه قانون‌گریزی برخی از افراد است.
وی یکی دیگر از پیام‌های تظاهرات حوزویان را دفاع از آرمان‌های امام برشمرد و گفت: این تظاهرات نشان می‌دهد که ملت، دانشگاهیان و حوزویان همچون سیل خروشانی هستند و همچنان در دفاع از آرمان‌های امام در مقابل فتنه گران می‌ایستند و چشم آنها را کور می‌کنند.
عضو شورای نگهبان عنوان داشت: امروزه دانشجویان در این بی حرمتی عزادار هستند و در روز 27 آذر که روز وحدت حوزه و دانشگاه است، حوزویان و دانشجویان یکپارچه در برابر این جماعت فتنه می‌ایستند و نمی‌گذارند دیگر آنها هیچ جایگاهی داشته باشند.
آیت‌الله کعبی اهانت به امام را نتیجه قانون‌شکنی‌های موسوی دانست و گفت: اهانت موسوی و طرفدارانش و هم‌نوایی آنها با استکبار جهانی سبب شد این اتفاق بیفتد و زمینه‌ساز این رفتار نا پسند قاون‌گریزی‌های موسوی بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد