سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

چرا حامیان موسوی عکس امام روح‌الله را به آتش می‌کشند؟

IRNON.com
چرا حامیان موسوی عکس امام روح‌الله را به آتش می‌کشند؟
 

در حاشیه برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه‌های کشور، تصاویری در برخی از رسانه‌های ماهواره‌ای نشان داده شد که در آن حامیان خیابانی موسوی اقدام به پاره‌پاره کردن و آتش زدن تصاویری از امام خمینی (ره) می‌کردند.


  

 

این تصاویر که روز گذشته با استقبال رسانه‌های ضد ایرانی دیگر همراه شده بود، بارها و بارها از شبکه‌های انگلیسی و سعودی از جمله "العربیه " پخش شد و تبدیل به بیت الغزل این رسانه‌ها در گزارشهایشان از تهران شده بود.
کینه ورزی با بنیانگذار جمهوری اسلامی و آتش زدن تصاویر رهبر کبیر انقلاب در حالی از سوی طرفداران مهندس موسوی صورت گرفته است که وی همواره در شعارهای خود تا قبل از انتخابات ادعای تداوم راه امام خمینی (ره) را مطرح می‌کرد.
شعاری که بسیاری از تحلیلگران سیاسی و از جمله برخی حامیان پروپاقرص سابق موسوی معتقدند مهمترین علت در کسب رای 13 میلیونی وی در انتخابات دهم ریاست جمهوری بوده است.
با این حال رفتارهای افراطی حامیان موسوی که با سکوت حاکی از رضایت او انجام می شود باعث شده تا حامیان میلیونی وی در انتخابات ، این روزها به کمتر از سه هزار نفر ضدانقلاب تقلیل پیدا کنند.
روزه خواری سبزها در روز قدس و بیان شعارهایی چون "استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی " و "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران " و همچنین اهانت به مقدسات اسلام و نظام اسلامی از جمله رفتارهایی است که این روزها به مرور پازل هویتی "سبزها " و اهداف واقعی موسوی از دعوت کردن آنها به خیابان ها را تکمیل می کند.
در هر صورت نتیجه عبور کشور از دالان شرایط اخیر در شش ماهه اخیر، اگرچه در ابتدا هتک آبروی نظام اسلامی بوده، اما در ماههای اخیر منجر به تقلیل حامیان میلیونی موسوی در انتخابات به کمتر از سه هزار نفر "ضد انقلاب " و پا پس کشیدن مسلمانان و متدینین از حمایت وی بوده است.
مسیری که شباهت عجیبی به آنچه بنی صدر و حامیان مجاهدینی او در سالهای اولیه انقلاب طی کردند، دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد