سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

توهین به مقدسات آخرین رمق‌های جریان فتنه است‌

عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات ایران:
توهین به مقدسات آخرین رمق‌های جریان فتنه است‌

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات ایران گفت: جریان فتنه از توهین کردن به مقدسات و شخصیت‌های آرمانی ملت ایران دست برنداشته و این آخرین تلاش‌ها و رقم‌های آنهاست که بازهم با شکست روبرو خواهد شد.

محمد کریم کاظم‌پور امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: حرکات جریان فتنه در راستای قائله‌آفرینی و ایجاد موج بر علیه باورها و اعتقادات اصیل اسلامی مردم بوده است.
وی ادامه داد: آنها به شدت در این خصوص برنامه‌ریزی کرده بودند که اگر تدبیر، دوراندیشی و صبوری مقام معظم رهبری نبود شاید به اهداف شوم خود دست می‌یافتند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: آنها باور نمی‌‌کردند چنین موج بزرگی که خود تصور می‌کردند در جامعه ایجاد کردند، جمع شود و جمهوری اسلامی اثبات کرد با توجه به پشتوانه مردمی و آرمان‌ها و اعتقاداتی که در جامعه رسوخ دارد، خیلی قدرتمند و راحت توانست این موضوع را حل کند.
وی عنوان داشت: مرحله به مرحله این موج کوتاه‌تر شده است و موجی که آنها سعی کردند با رسانه‌های خارجی مدیریت کنند و با دروغ‌پردازی‌ها و فریب مردم دامن بزنند، لحظه به لحظه ریزش داشت.
کاظم‌پور تصریح کرد: آنها از هر فرصتی استفاده کردند، از فرصت‌هایی که یک روزی برای تقویت انقلاب ساخته شده بود مانند روز قدس، روز دانشجو و راهپیمایی‌های بزرگ مردمی علیه نظام استفاده کردند ولی تودهنی‌های بزرگی خوردند و مجبور شدند به گوشه رانده شوند.
وی خاطر‌نشان ساخت: خیلی از مردم که واقعیت‌ها را نمی‌دانستند در پی این حوادث و با مرور زمان که گرد و غبار کذب و دروغ فرونشست واقعیت‌ها برایشان روشن شد و منجر به این شد که امروز شاهد باشیم این جریان که در حال زوال مطلق است طرفداران زیادی نداشته و عده‌ای که اطراف این جریان‌ هستند، همان کسانی هستند که از ابتدا با انقلاب مشکل داشتند مانند گروهک‌های ضد‌انقلاب، جریان‌های چپ خارج از نظام و کسانی که پایگاه‌ها و رسانه‌‌هایشان در خارج از کشور است.
وی اعلام کرد: این جریانات در کنار آفت‌های فراوان که برای مملکت و آبروی بین‌المللی کشور ما داشت و کسانی که حرمت انقلاب را برای منافع شخصی خود ندیده گرفتند یک برکتی نیز داشت به طوری که تکلیف دوست و دشمن روشن و واکسینه بزرگ برای نظام بود.
عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات ایران در خصوص اهانت به ساحت امام خمینی (ره) گفت: این اقدامات آخرین تلاش‌ها و آخرین رقم‌های آنها است که بازهم با شکست روبه‌رو شد و آنها وقاهت را به حد اعلای خود رساندند و از توهین کردن به مقدسات و شخصیت‌های آرمانی دست برنداشتند.
وی تأکید کرد: اینگونه رفتارها چهره واقعی آنها را بیشتر به مردم نشان می‌دهد تا زودتر از آن چیزی که فکر می‌کنیم برای همیشه این موضوع تمام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد