سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

اهانت سران فتنه به امام(ره)مردم : بی پاسخ نمی گذاریم

فریاد ملت در تظاهرات سراسری و خودجوش
اهانت سران فتنه به امام(ره)مردم : بی پاسخ نمی گذاریم



هتک حرمت حامیان موسوی و کروبی و خاتمی به ساحت بنیانگذار انقلاب اسلامی خشم و انزجار اقشار مختلف مردم و شخصیت ها و گروههای سیاسی را برانگیخت.
به گزارش منابع خبری از سراسر کشور، روز گذشته مردم اغلب شهرها پس از برپایی نمازجمعه با برپایی راهپیمایی های خودجوش ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت، هتک حرمت حامیان موسوی کروبی وخاتمی در روز 16 آذر نسبت به تصویر امام خمینی(ره) را محکوم کردند و آمادگی خود را برای مقابله با هنجارشکنان اعلام کردند.
در همین راستا، آحاد مردم در تهران پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی اعتراض آمیز توهین آشوبگران در روزهای اخیر نسبت به امام راحل را محکوم کرده و با اشاره به سکوت خفت بار کروبی و موسوی و خاتمی خواستار محاکمه این افراد و سایر عوامل توهین های اخیر به بنیانگذار جمهوری اسلامی شدند.
مردم قم نیز در راهپیمایی خودجوشی که از شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا میدان شهدا قم برگزار شد با سر دادن شعارهای مرگ بر منافق، «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند.»، «عماروار باید یاری کنیم علی را، باید که سرسپاریم فرمایش ولی را»، مرگ بر ضد ولایت فقیه، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «آشوب گر فراری دستگیر باید گردد، در برخورد قضایی تعجیل باید گردد»، «ای دشمن خمینی، مرگت باد مرگت باد»، «خواص بی بصیرت، مایه ننگ ملت» و ... پرداختند. راهپیمایان قمی در پایان با تجمع در میدان شهدای قم با صدور بیانیه ای آمادگی همه جانبه خود را برای حمایت از مقام عظمای ولایت خواستار شدند. همچنین دروس حوزه علمیه قم نیز امروز (شنبه) در اعتراض به هتک حرمت حامیان موسوی نسبت ساحت امام(ره) تعطیل است.
از سوی دیگر حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران با انتقاد از برخی مدعیان خط امام گفت: انسان باید خون گریه کند که در جامعه ما با این همه مومن و با فضای صددرصد ولایی، علوی، امام زمانی(عج) و حسینی، و علی رغم این احساسات و ایمان عمیق کار به جایی رسیده است که عده ای به عکس امام(ره) جسارت می کنند و مقدسات را زیر سئوال می برند.
وی البته تاکید کرد من مطمئن هستم برخی جوانانی که امروز فریب خورده و گرفتار احساسات شده اند روزی به نزد ملت باز خواهند گشت.
همچنین مسئولان امر به معروف و نهی از منکر استان های حزب موتلفه اسلامی در محکومیت اهانت فرقه موسوی به امام(ره) طی اطلاعیه ای تاکید کردند مسئولان قضایی با قانون پاسخ اهانت کنندگان به امام را بدهند.
در این اطلاعیه با اشاره به اهانت عده ای دانشجونمای وابسته به فرقه موسوی به ساحت مقدس امام(ره) در دانشگاه تهران آمده است: ما مسئولان امر به معروف و نهی از منکر استان های حزب موتلفه اسلامی از مسئولان قضایی می خواهیم این اهانت را با قانون پاسخ دهند از ائمه جماعات و نیز مراجع عالیقدر می خواهیم با موضع گیری روشنگرانه خود به حیات فرقه ضاله موسوی پایان دهند تا دیگر شاهد این اهانت ها نباشیم. از مجمع روحانیون مبارز و نیز برخی که سکوت در برابر این واقعه دردناک پیشه کرده اند می خواهیم با موضع گیری صریح از این اهانت نابخشودنی تبری جویند و اهانت کنندگان را محکوم نمایند. ما از موسوی ناامید هستیم چرا که رژیم صهیونیستی او را از سرمایه های خود در تهران می داند. ما احتمال بازگشت او به دامن ملت را بعید می دانیم چرا که کاخ سفید و مقامات انگلیسی صریحا حمایت از او را اعلام کرده اند. لذا از اندک کسانی که هنوز فکر می کنند او به خط امام(ره) پایبند است می خواهیم با تبری از وی و فرقه اش دنیا و آخرت خود را نجات دهند.
نامه تعجب برانگیز انصاری
اما در همین حال که آحاد مردم اقدام اهانت آمیز حامیان موسوی کروبی و خاتمی نسبت به تصویر امام خمینی را محکوم کرده اند، حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما به جای آنکه هتک حرمت حامیان موسوی به ساحت امام(ره) را محکوم کند در اقدامی تعجب برانگیز و تاسف بار به روشنگری صدا و سیما حمله کرد!
وی نیز همچون کروبی مدعی شد که موضوع بدان گونه که در برنامه تلویزیون نشر یافته نبوده و هتک حرمتی نسبت به ساحت امام خمینی(ره) در روز 16 آذر گزارش نشده است!!!
حمید انصاری که به دلیل وابستگی های باندی اش همواره طی دو دهه اخیر نسبت به تحریف و اهانت نسبت به امام خمینی ساکت بوده و یا برعکس موضع گیری کرده است این بار نیز در نامه به ضرغامی ادعا کرد که هیچ یک از شبکه های خارجی و رسانه های دیداری و نوشتاری هتک حرمت دانشجونمایان نسبت به امام را انعکاس نداده اند.
این ادعای انصاری در حالی است که رسانه های غربی هتک حرمت آشوبگران در روز 16 آذر نسبت به تصاویر امام و برخی مسئولان را با آب و تاب فراوان پخش کردند و صداوسیمای کشورمان فقط بخش کوچکی از هتاکی حامیان موسوی کروبی و خاتمی را به تصویر کشید.
گفتنی است اقدام هتاکانه حامیان موسوی کروبی وخاتمی در روز دانشجو با استقبال نتانیاهو و اوباما سران رژیم صهیونیستی و آمریکا مواجه شد.
جامعه مدرسین: با عاملان و مسببان جرم عظیم هتک به امام باید قاطع برخورد کرد
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای هتک حرمت ساحت امام خمینی(ره) را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با عاملان و مسببان این جرم عظیم شد.
متن این اطلاعیه که با امضای آیت الله شیخ محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتشر شده به شرح ذیل است:
مردم غیور ایران اسلامی
حضور پرشکوه شما امت آزاده در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی برگ زرینی بود در تاریخ انقلاب اسلامی، اما بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب این عزت و شکوه را بر نتافته با توطئه های مختلف تلاش نمودند که کام شما مردم عزیز را تلخ نمایند. تدابیر و هدایت های مستمر و هوشمندانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) پرده از این فتنه دشمنان برداشته و مکرشان را خنثی نموده است.
آنچه در این ایام جای تامل دارد این است که علی رغم تذکرات خیرخواهانه و رهنمودهای معظم له عده ای اصرار بر تکرار اشتباهات و خطاهای خود دارند و این لجاجت ها موجب سوءاستفاده بیشتر و قرار گرفتن آنها در دایره طراحی های جدید دشمنان اسلام و انقلاب گردیده است.
آسیب هایی که این افراد نادان یا مغرض جاهلانه و عامدانه به اسلام و انقلاب وارد نموده اند هزینه های سنگینی را متوجه نظام اسلامی و مردم عزیز ما نموده است. در آخرین توطئه ها در روز 16 آذر یعنی روزی که نماد استکبارستیزی دانشجویان و دانشگاهیان است عده ای بسیار اندک در لباس به ظاهر دانشجو با هتک حرمت بزرگ پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی یعنی مرجع و رهبر عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(ره) دل مردم عزیز ایران و علاقه مندان به امام خمینی(ره) را در سراسر جهان به درد آوردند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن این اقدام ننگین موکداً از مسئولین ذی ربط درخواست می نماید با عاملان و مسببان این جرم عظیم قاطعانه برخورد نمایند و به کسانی که غافلانه در دام فتنه دشمنان و این جنگ نرم اسیر گردیده اند، توصیه می نماید که تا دیر نشده مسیر خود را از مسیر دشمنان اسلام و انقلاب جدا نموده و به دامان مردم و رهبری نظام برگردند که اصرار بر تکرار اشتباهات گناهی نابخشودنی در پیشگاه الهی است.
در پایان یادآور می شود کسانی با داشتن عناوین و جایگاه های حقیقی و حقوقی از این گونه اقدامات حمایت می کنند دانسته و یا ندانسته با دشمن اسلام و انقلاب همکاری دارند در صورت ادامه بطور رسمی به مردم معرفی خواهیم نمود.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد