سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

تکرار بیانیه‌های سران فتنه توسط هاشمی تکان‌دهنده است

وزیر اطلاعات:تکرار بیانیه‌های سران فتنه توسط هاشمی تکان‌دهنده است
وزیراطلاعات مصلحی در مورد مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان در سفر اخیر خود به مشهد مقدس اعلام کرد که مواضع من همان است که در نمازجمعه تهران بیان کردم و تکان دهنده این است که مباحثی را که دربیانیه های سران فتنه مطرح می شود، بیان می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی" چهارشنبه شب در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم درتالار اجتماعات مدرسه فیضیه قم، با اشاره به نقش منفی برخی خواص در جریان جنگ نرم علیه نظام اسلامی ، گفت : استکبار وهمراهانش در طول تاریخ در برابر انقلاب و آرمان های الهی ایستاده اند ونقش منفی برخی خواص در کمک به توطئه های آنان چشمگیر بوده است.
مصلحی اظهار داشت: توطئه های دشمنان بعد از انتخابات ریاست جمهوری به تولید فتنه انجامید و این فتنه مانند کوه یخی است که در آب اقیانوس سرگردان بوده وفقط بخش کمی ازآن بیرون آب است.
وی توضیح داد: پیامبر اکرم (ص) در معرفی علی (ع) از چه کسانی خوف داشت و حوادث تفرقه انگیز بعد از غدیر توسط چه کسانی اتفاق افتاد؟ ، امروز انقلاب اسلامی در همان وضعیت قرار دارد.
مصلحی اظهارداشت: ولی فقیه چه در زمان حضرت امام راحل (ره) و چه در این زمان با فتنه هایی مانند فتنه بنی صدر، فتنه منافقین ، فتنه منتظری مواجه بوده ، ولی این فتنه اخیر پیچیدگی خاص خود را دارد.
وی ادامه داد: متاسفانه در زمینه تبیین این فتنه ها برای مردم کارهای مستند هنری صورت نگرفته است که نسل جوان با دیدن حوادث امروز دچار مشکل نشود واگر فیلم های مستند فتنه های قبلی برای جوانان پخش می شد ،آنها می توانستند حوادث اخیر را به خوبی تحلیل نمایند.
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش منفی برخی خواص در جنگ نرم ، گفت : در جنگ نرم لطمه از طرف خواص و آقازاده ها می باشد، زبیر را چه کسی به این روز انداخت؟ امروز مقام معظم رهبری برای چه کسانی آغوش خود را بازکرده و به آنها محبت می کند ولی آنها با فشارها وهجمه های سنگین خود وفرزندانشان قدردان این محبت ها نیستند.
مصلحی گفت : فتنه امروز چنان پیچیده است که هنوز عده ای فکر می کنند یک دعوای انتخاباتی است، متاسفانه بر اساس اطلاعات دقیق، در این فتنه، بسیاری از نیروهایی که از آنها انتظار و توقع نداشتیم و باید سینه چاک ولایت می بودند با کسانی که در برابر ولایت ایستاده اند، همراه شدند.
وی تصریح کرد : این بار در جنگ نرم استکبار تمامیت نظام را از درون خود نظام تهدید و به چالش کشیده است ،امروز چه کسانی در برابر مقام معظم رهبری ایستاده و مقاومت می کنند؟
وی گفت : کسانی که خود دچار بحرانند، فکر می کنند کشور بحران زده شده ولی به عنوان یک مسوول مطلع اعلام می کنم که ما کار خود را انجام می دهیم و کشور هیچ بحرانی ندارد.
وی تصریح کرد : کسانی که برای خود یک حاشیه امن قایل بودند، باید بدانند که دیگر جامعه این حاشیه امن را نمی پذیرد، آنها به راحتی نمی توانند بچه های وزارت اطلاعات را در رسیدگی به پرونده های خود ذبح کنند.
وی با اشاره به حوادث 16 آذر گفت: در این روز تلاش های گسترده ای صورت گرفته تا شکست خود در 13 آبان را جبران کنند ولی در این زمینه نیز شکست خورده و جمعیتی که جمع کرده بودند کمتر از یک هزار و 200 نفر بود.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: این افراد برای ساختارشکنی برنامه ریزی کرده بودند و گوشه ای از آن را صداو سیما نیز به تصویر کشیده است ولی باید در مقابل این ساخنارشکنی ها از طرف حوزه های علمیه حرکت فشرده و سنگینی صورت گیرد.
مصلحی ادامه داد: وقتی شخصیت حضرت امام راحل (ره) مورد اهانت قرار می گیرد ما نباید کوتاه بیاییم ، کسانی که ادعای پیروی از خط امام راحل را دارند در برابر این ساختارشکنی ها چه پاسخی دارند؟
وی گفت: متاسفانه مجموعه ای از خواص را که ما آنها را سرباز ولایت می دانستیم، سقوط کرده و هنوز هم حاضر نیستند کلام رهبری را بپذیرند و در مقابل فتنه به حرکت درآیند.
وی خاطرنشان کرد: جزوه ای در دفتر یکی از سران فتنه کشف شده که در آن براندازی نظام برنامه ریزی شده بود درحالی که این فرد از آقازاده ها نیز می باشد.
وی ادامه داد: وقتی که از این فرد برای چگونه تهیه کردن این جزوه سوالاتی مطرح شد ایشان از انسان هایی نام می برد که تکان دهنده است و همه حرکت ها و بیانیه ها نیز در راستای آن جزوه می باشد.
مصلحی افزود:جریان جدید اجتماعی با واقعیت شبکه ای عنوان جریان جدید آنها می باشد که ویژگی های آن جریانی سکولار، ضد دینی و براندازانه ، با ادبیات حزب توده است.
وی تصریح کرد: این جریان در برابر اسلام قرار گرفته است از همه جریان های معاند ، منافق و حتی مذهبی ها در آن جمع شده اند.
وی تصریح کرد: دشمنان از طریق آقازاده ها روی فکر برخی از خواص کار کرده اند.
وزیر اطلاعات اظهارداشت: رفت و آمد عده ای از دو هفته بعد از انتخابات تاکنون به کشور انگلیس مشکوک ، عجیب و غریب و تکان دهنده است.
مصلحی خاطرنشان کرد: باید مرکزیت این فتنه مورد شناسایی قرار گیرد وکسانی که اهل تحقیق بوده اگر وارد شوند ما اسناد و مدارک مختلفی را در اختیار آنها قرار داده تا این افراد را معرفی کنند وقبل از اینکه آنها عملی انجام دهند ما آن را خنثی کنیم.

*** اقداماتی در زمینه فرزندان آقای هاشمی در دست انجام است
وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی در مورد دلیل عدم برخورد با فرزندان هاشمی رفسنجانی، گفت : اقداماتی در این زمینه در دست اقدام است ولی می خواهیم در این موارد معاندین نتوانند دست به اسطوره سازی بزنند.
مصلحی در مورد مواضع هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان در سفر اخیر خود به مشهد مقدس اعلام کرد که مواضع من همان است که در نمازجمعه تهران بیان کردم و تکان دهنده این است که مباحثی را که دربیانیه های سران فتنه مطرح می شود، بیان می کند.
وی افزود : آقای هاشمی در یکی از این ادعاهایش گفته که درکشورسه میلیون دانشجوی فرهیخته با نظام همراه نیستند.
مصلحی ادامه داد: هاشمی همچین ادعا کرده است که تا زمانی که مردم ولی فقیه را بخواهند باید باشد واگر مردم او را نخواهند باید کنار برود.

*** رابطه دولت با مراجع، روحانیت تنگاتنگ وصمیمی است
وزیر اطلاعات چهارشنبه شب در جمع طلاب و فضلا وروحانیون قم در مدرسه فیضیه خاطرنشان کرد: همه وزرای دولت میثاق نامه پایبندی به ارزش های دینی، روحانیت وولایت فقیه را امضاء کرده اند واین مساله به شدت مورد توجه رییس جمهور است.
مصلحی افزود : جهت گیری دولت نهم ودهم در مسیر اهداف انقلاب و حرکت در مسیر آرمانهای امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری است .
وی گفت : ارتباط دولت و حوزه های علمیه اعتقادی است ممکن است که در برخی مسائل گله ای باشد ولی به معنای نبود علاقه و اعتقاد نیست.
مصلحی خاطرنشان کرد: ما ولایت فقیه را نیز از مرجعیت می دانیم و حاکمیتی که تشکیل شده در آن مسیر بوده است و همه در آینده نزدیک ارتباط دولت و حوزه ها ومراجع تقلید را خواهند دید.
وی افزود: کسانی که در دوران حاکمیت خود به مرجعیت بهایی نمی دادند امروز دستمال به دست گرفته و اشک تمساح می ریزند و معلوم است که عده ای چه کار می کنند و در این زمینه حرکت های مشخصی صورت می گیرد.
مصلحی تصریح کرد: برخی از مراجع تقلید نقل می کنند که عده ای در زمان خود، کاری با مراجع نداشته ولی امروز برای ما نماینده می فرستند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد