سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

نمازگزان رشت علیه فتنه‌گران تظاهرات کردند

ظهر امروز؛
نمازگزان رشت علیه فتنه‌گران تظاهرات کردند

خبرگزاری فارس: نمازگزاران رشت علیه فتنه‌گران وقایع اخیر و در اعتراض به اهانت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نمازگزاران این شهر پس از پایان نماز جمعه در دسته‌های منسجم از میدان مصلی تا خیابان فرهنگ این شهر راهپیمایی کردند.
راهیپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس حمایت خود را از ولی فقیه و انزجار خود را از سران فتنه اعلام کردند.
همچنین در این راهپیمایی بیانیه حامیان ولایت قرائت شد.
در قسمتی از این بیانیه آمده است: ما مدعیان پیروی از حسین (ع) برای نابودی یزیدیان زمان یک راه بیشتر نداریم و آن هم تبعیت محض از مولایمان خامنه‌ای عزیز و پرچمدار نهضت حسینی است.
در بخش دیگری از این بیانیه ذکر شده است: هر کس راهی دیگر را برگزیند و یا در اعتقادهای خود راسخ نباشد قطعا دچار انحراف شده و در گرداب شک و دودلی و حسادت گرفتار آمده که باید برای نجات خود به خدا پناه ببرد و از او هدایت بطلبد.
این بیانیه می‌افزاید: به نشریات و مطبوعات توصیه می‌کنیم نه تنها خود را به تغافل نزنند بلکه وظیفه و رسالت واقعی خود را که همان تنویر افکار عمومی است را به خوبی انجام داده و از بیت‌المال بهره نیک ببرند و لازم است که مسئولان مربوطه از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مقابل اینگونه نامردمی‌ها ایستادگی کرده و آنان را با وظایف خود آشنا کند.
در ادامه بیانیه حامیان ولایت آمده است: ما بسیجیان و سربازان ولایت دارای حوزه تحمل بالایی هستیم و چنانچه نااهلانی علیه ما شعار داده باشند با اغماض از کنار آن می‌گذریم ولی در مقابل اهانت و توهین به ارزش‌ها، شهدا و خانواده‌های آنان، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، امام راحل و رهبری ساکت نمی‌نشینیم و در صورت نیاز و یا مشاهده عدم برخورد مسئولان امنیتی و انتظامی با آنان، پاسخی مناسب و در خور شان بدخواهان خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم آمریکا، آنگلیس و اسرائیل اظهار خوشحالی کرده و به زعم خود، نابودی جمهوری اسلامی را دنبال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد