سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

تلاش دوباره فائزه هاشمی برای ایجاد آشوب در کشور

 

به گزارش خبرگزاری فارس، حضور دوباره فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم روز دانشجو و سخنرانی وی در جمع تعدادی از حامیان موسوی از تلاش وی برای ایجاد و گسترش آشوب در جامعه پرده برداشت.پیش از این قرار بود وی دیگر در این‌گونه مسائل سیاسی وارد نشود.
فائزه هاشمی در جریان اغتشاشات پس از انتخابات حضوری فعال داشت که به بازداشت موقت وی منجر شد. بخشی از تلاش وی در تحریک اغتشاشگران در حاشیه میدان آزادی از سوی رسانه‌ صداوسیما بر روی آنتن رفت.
در جریان گسترش اختلافات درون‌گروهی حزب کارگزاران سازندگی و حزب مشارکت، عباس عبدی در واکنش به مصاحبه‌های فائزه هاشمی وی را فردی احساساتی و شتابزده توصیف کرد.
برپایه این گزارش حضور فائزه هاشمی در حاشیه مراسم روز دانشجو به کانون توجه رسانه‌های بیگانه و برخی از سایت‌های خبری تبدیل شد؛
روزنامه "اعتماد " نیز در صفحه 12 مورخه 17 آذرماه خود، در بخش "پیدا و پنهان " صفحه نوشت: گفته می شود فائزه هاشمی فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد حضور یافت.لحظاتی پس از حضور فائزه هاشمی در جمع دانشجویان، ماموران حراست این دانشگاه وی را به دانشکده علوم انسانی دانشگاه علوم و تحقیقات هدایت کردند.
بنگاه خبرپراکنی "بی‌بی سی " نیز در سایت فارسی خود نوشت: یک ویدیوی منتشر شده در وبسایت "یوتیوب " فائزه هاشمی، دختر اکبر هاشمی رفسنجانی را در میان دانشجویان معترض در مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد در پونک نشان می دهد.
"پارسا نیوز " در این باره نوشت: فائزه هاشمی ظهر امروز با حضور در مقابل دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات با تعدادی از لیدرهای جنبش فتنه که از نزدیکان جاسبی نیز هستند به شانتاژ دانشجویان برای ایجاد اغتشاش در دانشگاه پرداختند.
بنابراین گزارش پیش از حضور فائزه هاشمی، تعداد دانشجویانی که در مقابل این دانشگاه جمع شده بودند به 50 نفر نیز نمی‌رسید اما پس از حضور دختر هاشمی رفسنجانی و تحریک دانشجویان، تعداد این دانشجویان به 450 نفر رسید.
دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از آن در قسمت جنوبی دانشگاه علوم و تحقیقات (در محوطه ترمینال اتوبوس‌ها) برای حدود 450 نفر از دانشجویان سخنرانی کرده و دانشجویان در تایید سخنان وی شعارهایی چون "مرگ بر دیکتاتور "‌، "یا حسین میرحسین " و شعارهایی علیه دولتمردان دولت دهم سر دادند.
"سایت سحر " نیز نوشت: فائزه هاشمی نیز پس از حضور در جمع آشوب طلبان یکی از دانشگاه ها توسط حراست این دانشگاه بازداشت گردید. فائزه هاشمی هم به جای حضور در دانشگاه های تهران به یکی از شعب دانشگاه آزاد در تهران رفت!
"سایت جهان نیوز " نیز دراین باره نوشت:بعد از ظهر امروز به دنبال حضور دختر یکی از مقامات کشور در اجتماع افراد و دانشجویان مستقر در دانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، تعدادی از این افراد با راهپیمایی غیر قانونی شعارهایی علیه دولت سر دادند.
به گزارش جهان، این راهپیمایی که حدود چهار صد نفر در آن حضور داشتند و از سمت خیابان چهار دیواری واقع در انتهای اشرفی اصفهانی آغاز شد، پس از آنکه تعدادی از دانشجویان در محوطه جنوبی دانشگاه علوم تحقیقات (محل پارک اتوبوسها) اجتماع کرده بودند، صورت گرفت.
این افراد که به سمت میدان پونک می رفتند قصد داشتند با همراه کردن مردم به تجمع کنندگان دانشگاه تهران بپیوندند که با دخالت نیروی انتظامی متفرق شدند.گفته می شود پس از حضور و سخنرانی 15 دقیقه ای وی، مسئولین حراست دانشگاه وی را همراهی کردند و او را به دانشکده علوم اجتماعی منتقل نمودند.لازم به ذکر است وی هم اکنون دانشجوی دوره دکتری دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات است.
استقبال توام با ذوق‌زدگی رسانه‌های بیگانه و برخی از سایت‌‌های خبری از تلاش دوباره فائزه هاشمی برای تحریک برخی از افراد در حالی صورت می‌گیرد که در جریان حضور فائزه هاشمی در اغتشاشات پس از انتخابات و بازداشت موقت وی ،‌ هاشمی رفسنجانی به فائزه تذکر داده بود که در این‌گونه تجمعات شرکت نکند و به تحریک اغتشاشگران نپردازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد