سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

به نام رفقا، به کام آمریکا


یک جوجه کمونیست فراری به رادیوزمانه گفت: جنبش سبز رادیکال است نه رفرمیستی (اصلاح طلب) و می خواهد جمهوری اسلامی را کنار بزند.
«پ - ن» در پوشش دانشجوی دانشگاه تهران با تشکل های مارکسیستی و برانداز در خارج از کشور در ارتباط بود و چند ماهی است که پس از فرار از کشور در سوئد اقامت گزیده است. وی همچنین با رسانه های شبه مارکسیستی همکاری می کرد و از او به عنوان «رفیق پریسا»! یاد می شد. او در گفت وگو با رادیو زمانه (مستقر در هلند) می گوید: رادیکالیسم را نباید از جنبش دانشجویی گرفت. منافع جریان های رفرمیستی در داخل جنبش که در مقاطعی رهبری آن را هم به دست گرفتند با رادیکالیسم درون جنبش آن قدر شکاف دارد که این جریانات جا می مانند. آنها با ریاکاری می گویند جنبش باید از خشونت پرهیز کند.
وی اضافه کرد: کف مطالبات جنبش سبز، بحث سکولاریسم و تهی کردن حکومت از بن مایه های مذهبی است.
مدعیان پیروی از مارکسیسم که اکنون در اردوگاه سرمایه داری پناه گرفته و از خدمات رسانه ای آنها بهره می جویند هرگز توضیح نداده اند که این چه کمونیسم و مارکسیسمی است که به نوکری آمریکا - به قول خودشان امپریالیسم- ختم می شود.
سازمان های اطلاعاتی استکبار پس از ناامیدی از جریان دانشجویی با تابلوی لیبرالیسم، ترجیح دادند از طریق استخدام عناصری با تابلوی چپ و عدالت مارکسیستی، به جنگ جمهوری اسلامی در دانشگاه بیایند و ماهیت آمریکایی این جریانات را پنهان کنند اما ماهیت معارضه آنها با جمهوری اسلامی و قرار گرفتن در اردوگاه غرب، به وضوح هویت این جریان های نقابدار را لو می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد