سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

نگرانی برای جمهوریت در پناه بانیان 57سال دیکتاتوری پهلوی!


شبکه اینترنتی وابسته به عطاء ا... مهاجرانی نگران است که «جمهوری اسلامی به کجا می رود؟»
«جرس» به بهانه اظهارات اخیر آقای هاشمی رفسنجانی می نویسد: «هاشمی بی پرده توپ را در زمین نظام می اندازد. او همچنین می گوید اگر ما را می خواهند حکومت می کنیم و اگر نمی خواهند می رویم. این استعاره نشان از تهدید جدی است که موضوعیت و مشروعیت نظام را نشانه رفته است. نظام با اندکی تدبیر و دوراندیشی و کشاندن انتخابات به دور دوم می توانست بحران را حل کند اما اکنون دیگر به تعبیر موسوی، مسئله انتخابات نیست. سخنان اخیر هاشمی یک هشدار جدی است. آگاهان سیاسی بر این باورند که سخنان اخیر هاشمی فصلی دیگر در جنبش سبز گشوده است. وقتی او می گوید حکومت پول و نیرو دارد و می تواند در خیابان آدم جمع کند ولی گروه مقابل یک عده استاد، دانشجو، کارگر، مدیر، صنعتگر هستند، این اظهارات نشان از آگاهی وی از حرکت گسترده و فراگیر مردم است... او می گوید جامعه ای را که 4میلیون دانشجو دارد نمی شود فریب داد. هاشمی بی پرده قدرت مردم را به رخ حاکمان می کشد.»
اظهار نگرانی سایت وابسته به عطاء ا... مهاجرانی درباره مشروعیت نظام و تلاش برای خرج کردن آقای هاشمی به نفع فتنه سبز در حالی است که شخص مهاجرانی- هم آن هنگام که به مدیحه و تملق گویی هاشمی می پرداخت و هم آن زمان که هاشمی مورد ترور شخصیت افراطیون دوم خرداد قرار گرفت و او از هاشمی دفاع نکرد- ثابت کرده نه اعتقادی به هاشمی دارد و نه باوری به جمهوریت و رای مردم و اخلاق و انصاف.
روزگاری در همین کشور، آقای مهاجرانی خیزبلندی برای تغییر قانون اساسی و تعطیلی انتخابات ریاست جمهوری- به بهانه ادامه خدمات آقای هاشمی و در واقع برای ماندگاری شخص خود در دولت و قدرت- برداشت بی آن که بگوید تکلیف جمهوریت و مشروعیت برآمده از آرای عمومی چه می شود. در واقع اگر تیم مهاجرانی برای تعطیلی جمهوریت موفق می شدند معلوم نبود جمهوری اسلامی از کجا سر در می آورد.پس از آن هم وی به شیوه منافقانه و مزورانه معاویه عمل کرد و زمانی که آقای هاشمی در اوج ترور شخصیت ناجوانمردانه افراطیون مدعی دوم خرداد، نیاز به حمایت داشت همین آقای مهاجرانی (وزیر ارشاد دولت خاتمی) نه حاضر شد جلوی تروریست های مطبوعاتی را بگیرد و نه لااقل به رسم مروت و انصاف چند کلمه در روزنامه اطلاعات بنویسد و از هاشمی حمایت کند.
او پس از آن از کشور خارج شد و آنجا که باید- لندن- اقامت گزید و تبدیل به مستخدم نیمه رسمی شبکه رسانه ای کشوری شد که علی الدوام در خدمت دیکتاتوری قرار داشته و 57 سال دیکتاتوری پهلوی را به واسطه کودتا به ملت ایران تحمیل کرده است.
گفتنی است اظهارات اخیر آقای هاشمی در مشهد که در آستانه التهابات روز دانشجو- و تدارک ناکام ضدانقلاب برای اغتشاش تازه- صورت گرفت، با شگفتی و تأثر در میان طیف های مختلف وفادار انقلاب مواجه شد به ویژه آن که خواسته یا ناخواسته(ان شاءالله ناخواسته) پازل تحریکات آشوب طلبان بیگانه را کامل می کرد و نوعی ناسپاسی نسبت به حمایت اخیر رهبر انقلاب تلقی می شد. البته آقای هاشمی بهتر از هر کس دیگری تشخیص می دهد که حمایت امروز منافقان تروریست دیروز با چه منظوری و تا کجاست، وگرنه براساس قانون اساسی و قانون انتخابات کاملاً روشن است که اگر مردم رای بدهند کسی روی کار می آید و اگر رای ندادند، آن فرد نمی تواند زیر میز انتخابات و رای و جمهوریت بزند. متأسفانه کسانی در همین انتخابات سعی کردند برای زدن زیر میز انتخابات، آقای هاشمی را خرج خیانت های خود کنند اگر چه می دانستند هاشمی ماهیتاً از آنها جداست.
در همین حوادث 16 آذر هم معلوم شد خود دانشگاه و اساتید و دانشجویان آن، مقابل آشوبگران و زیاده خواهان ایستاده اند و اجازه جولان به ضد انقلاب اجیر شده نمی دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد