سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

نتانیاهو: مخالفان در ایران سرمایه بزرگ اسرائیل هستند

در کمیسیون امنیتی پارلمان رژیم صهیونیستی
 نتانیاهو: مخالفان در ایران سرمایه بزرگ اسرائیل هستند

مقام های ارشد کاخ سفید و تل آویو طی یکی، دو روز گذشته با صراحتی کم نظیر به حمایت از آشوبگران و اغتشاشگران پرداختند و آنها را مهم ترین سرمایه خود در ایران خواندند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر افراطی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در جمع اعضای کمیته امور خارجه و دفاعی کنست (پارلمان) در حالی که چالش برانگیزترین مشکل استراتژیک این رژیم را برنامه هسته ای ایران دانست بلافاصله از مخالفان در ایران به عنوان سرمایه های بزرگ اسرائیل نام برد و خاطرنشان کرد که استفاده از اینترنت و تویتر علیه ایران بسیار خوب است.
پایگاه اینترنتی روزنامه «جروزالم پست» با انتشار این خبر در طی مقاله ای همچنین به این گفته نتانیاهو اشاره کرد که وی مخالفت های داخلی با نظام جمهوری اسلامی را سرمایه تبلیغاتی بسیار مهمی برای رژیم صهیونیستی به حساب آورده است.
رئیس کابینه رژیم صهیونیستی در سخنانش مجدداً بر این مسئله تاکید می کند که بازداشتن ایران از بدست آوردن قابلیت های هسته ای مشکل اصلی و مرکزی اسرائیل است و در همین راستا مدعی شد که هماهنگی میان این رژیم و آمریکا در این باره وجود دارد.
این در حالی است که دیروز واشنگتن پست با انتشار مطالعات دانشگاه هاروارد در یک الگوی شبیه سازی شده از اختلاف آمریکا و اسرائیل درباره برنامه هسته ای ایران پرده برداشت و نوشت که در شرایطی که آمریکا از جلوگیری هسته ای شدن ایران به سمت مهار یک ایران هسته ای با بازدارندگی مبتنی بر جنگ سرد در حال حرکت است اسرائیل معتقد است که باید مانع از هسته ای شدن ایران شد.
نتانیاهو در بخش دیگری از سخنانش به قدرت و نفوذ حزب الله در منطقه اعتراف کرد و گفت این تشکل دست نشانده ایران در لبنان است.
اما از سوی دیگر؛ «لورنس ایگل برگر» وزیر خارجه اسبق آمریکا به ناآرامی های روز 16 آذر اشاره کرد و صراحتاً اذعان داشت که «سیا» باید از فرصت پیش آمده در ایران استفاده کند.
این مقام آمریکایی در گفت وگو با «فاکس نیوز» در حالی که سعی داشت جمعیت اندک سبزها را در روز دوشنبه تظاهرات گسترده مردم! القاء نماید در عین حال با تردید گفت: اگر ثابت شود که چنین تظاهراتی واقعاً در ایران رخ داده و حضور مردم هم در آنجا گسترده بوده است باید آن را جدی گرفت.
«ایگل برگر» در ادامه افزوده است که اکنون سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا -CIA- اگر بودجه ای برایش مانده است باید دست به کار شود و از این فرصت استفاده کند.
گفتنی است؛ حمایت های صریح و گستاخانه مقامات آمریکایی و صهیونیستی از سبزها و دمیدن در تنور اغتشاشات در حالی است که دو هفته پیش نیز هفته نامه آمریکایی تایم در گزارشی اعلام کرد که جریان انحرافی سبز رسماً از مقامات ارشد آمریکایی درخواست کمک کرده است.
جالب اینجاست که ماه پیش هم جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا در مراسم افتتاح «بنیاد بوش» اصلاح طلبان را خط مقدم آمریکا خوانده و تاکید کرده بود که چشم امید آنها به ماست. 

<به نقل از کیهان>

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد